utorak, srpnja 31, 2007

[REVIEW][ALBUM]AYUMI feat. DOHZI-T & DJ BASS - NOTHING FROM NOTHING



NOTHING FROM NOTHING je debut album Ayumi Hamasaki.
Ayumi je snimila ovaj album kada je imala 16 godina.
Ovaj album (radije rečeno mini-album) je bio neuspjeh i nije dospio na top liste najboljih 100 prodanih albuma i zbog toga ju je njezina agencija "izbacila".Nešto što je najviše zanimljivo je da Ayumi repa.Zato što je Ayumi danas uspješna,ovaj album se smatra "kolekcionarovim" albumom.


Ja ne smatram pjesmu NOTHING FROM NOTHING kao jednu nepodnošljivo lošu pjesmu kao većina obožavatelja.Zapravo,ja je smatram jednom od najbolji pjesama od Ayu.Jednom kada sam skinula sve njene albume,vidjela sam da mi ovaj pre-avex album nedostaje.Pošto sam čula da Ayu repa u ovom albumu,odmah sam se zainteresirala za njega.Bilo ga je,vjerujte mi,jako teško naći ali napokon jesam.Kada sam upalila pjesmu NOTHING FROM NOTHING,stvarno sam se iznenadila Ayumiinom glasu.Stvarno je zvučala kao dvanaesto-godišnjakinja.Ali nakon svega kada sam još nekoliko puta poslušala pjesmu postala mi je toliko zabavna da sam je počela obožavati.Možda se album nije dobro prodao jer rap baš u to vrijeme nije bio toliko popularan,neznam.Ali ono što znam je da je ova pjesma odlična.Čak sam i riječi uspijela pročitati,i stvarno su dobre (iako ih Ayu nije napisala).Ova pjesma ima i spot,koji je JAKO rijedak i samo ga imaju oni najveći Ayumini obožavatelji (koji ga ne žele podijeliti s nama).
Meni je ovo odlična pjesma i nije me uopće briga što drugi govore o njemu.Jednom se "liku" nije pjesma svidjela i to sada govori svima drugima koji zbog njega misle isto to (lol).



OCJENA PJESME: 10/10



Druga pjesma je LIMIT.Ova pjesma stvarno nije loša,ima dobar ritam i Ayumin glas stvarno zvuči zanimljivo.Riječi su isto dobre.



OCJENA PJESME: 5/10



Treća pjesma PAPER DOLL je malo sporija.Stvarno mi se sviđa kako Ayumi repa u ovoj pjesmi.
Nemam stvarno ništa baš puno reći o ovoj pjesmi.Malo mi je bolja od LIMIT,ja mislim.



OCJENA PJESME: 5,5/10


A četvrta pjesma Gut it-pez (iako neznam što bi to trebalo značiti) mi se jako svidjela.
Stvarno je zabavna i opet obožavam način na koji Ayu repa :)
Samo na nekim dijelovima zvuči stvarno smiješno.



OCJENA PJESME: 7/10



Zadnja pjesma je NOTHING FROM NOTHING (Album Version).Ova mi se verzija ne sviđa.
Zvuči čudno i milijun puta mi je bolja originalna (singl) verzija.



OCJENA PJESME: 4/10



Ovaj album mi je odličan samo zbog jedne pjesme,NOTHING FROM NOTHING.
Ostale su isto prilično zanimljive,i nisu dosadne.




OVERALL OCJENA: 8/10







Nema komentara: