petak, listopada 17, 2008

[REVIEW][ALBUM]Ai Otsuka - LOVE PiECE














LOVE PiECE je Otsukin četvrtistudijski album izdan 26.9.2007.
Dospio je na prvo mjesto na Oricon top ljestvicama najviše prodanih albuma i prodao se u oko 550,000 primjeraka u Japanu.

Ovaj album se otvara sa pjesmom Mirai Taxi,koja je
veoma energetična i zabavna pjesma i Ai Otsuka je dobro
izabrala pjesmu za otvaranje ovog albuma.
Slušajući ovu pjesmu,shvatila sam kako je refren jako zabavan
i veseo,sa uobičajeno opuštenim glasom Ai Otsuke.

OCJENA PJESME: 6,5/10

Sljedi pjesma Yumekui,koja se otvara laganom
kompozicijom električne gitare.Ova pjesma nije
na mojoj listi najboljih pjesama Ai Otsuke,ali je ipak
veoma zanimljiva pjesma i refren je dosta dobar.
Ova pjesma je isto tako bila i glavna tema japanske drame
"Tokyo Friends" u kojoj je Ai bila glavna glumica.

OCJENA PJESME: 5/10


A za promjenu,sljedeća pjesma koja se zove
Mackerel's canned food je nešto najzabavnije i
veselije što sam ikad čula u životu.Ovu pjesmicu
možete slušati kada ste opušteni i veseli i nije vas briga za ništa.
Ova pjesma može biti i najbolja,meni osobno,pjesma od Ai Otsuke,ali samo
ako bih zamislili da Planetarium ne postoji.

OCJENA PJESME: 10/10

Sljedi pjesma koja je bila singl,PEACH.
Ovo je još jedna vesela lagana ljetna pjesma od
Ai Otsuke.Veoma je ugodna i lijepog ritma,pogotovo
sa pljeskanjem u refrenu i obožavam je slušati na ljeto.

OCJENA PJESME: 7/10


Sada prelazimo na prvu tužnu pjesmu na ovom
albumu.Kumuriuta ili "oblačna pjesmica" se otvara
nježno akustičnom gitarom i dubokim glasom Ai Otsuke
koji zvuči stvarno čarobno i nekako mračno u ovoj pjesmi.
Ovo je jedna od mojih najdražih pjesama na ovom albumu,jer
je toliko lijepa.Klavir se ugodno stapa u temu kiše,što ova pjesma i
predstavlja.Katkad mi se čak i srce slama kada čujem refren ove pjesme,
pogotovo pri kraju,zbog riječiju "Oblačno nebo,nemoj plakati.Moje srce je uistinu snažno".


OCJENA PJESME: 10/10

Hoshi no Tango se nastavlja nakon Kumuriute.
Ova pjesma počinje stvarno lijepim i nostalgičnim
dubokim glasom Otuske,i uistinu je nježna.
Nakon slušanja dobijete miran osjećaj.

OCJENA PJESME: 6,5/10

Ali nakon mirne pjesme dolazi stvarno neočekivan,
Katorisenkou.Ova je pjesma naime o komarcima.
Dakle već i znate,ovo je jedna od onih ludih,najluđih
pjesama Ai Otsuke.Ali,što to uistinu znači?
Je li ova pjesma dobra ili loša?Pa ovisi o ljudima,zar ne?
Netko ne može (sigurna sam u to) slušati ovakve pjesme i
mrzi ih,ali ja zasigurno volim.Ovo je jedna od najzabavniji pjesama
od Ai i iako je veoma kratka,stvarno doslovno poludite slušajući je
(od pozitivnih osjećaja).Otsuka cijelo vrijeme viče "ka,ka,ka,ka,ka,ka,ka..."
(što znači komarac) tijekom refrena,a i ostali su dijelovi uistinu odlični.

OCJENA PJESME: 10/10

Sljedeća pjesma je Frienger,još davni singl.
Ova pjesma nastavlja tradiciju veselih Ai pjesama,
ali mi se ipak čini da nije dovoljno truda uloženo u nju.
Svejedno,refren je odličan,li me nekako početak pjesme i
neki dijelovi smetaju.

OCJENA PJESME: 7/10

CHU-LIP,ova vedra i vesela pjesma,koja je već
izdana kao singl,je jedna od savršenih i najoriginalnijih
veselih pjesama od naše Ai Otsuke.Odlično otvaranje i refren
su me stvarno iznenadili.Obožavam ovu pjesmu.

OCJENA PJESME: 10/10

Sljedeća pjesma je isto tako singl koji je dijelio
svoju A-stranu sa PEACH,HEART.HEART je
stvarno lijepa mirnija pjesma,za razliku od PEACH.
Sa malo upbeat refrenom,veoma je osvježavanjuća i
i lijepo ju je slušati.

OCJENA PJESME: 7/10

I zadnja pjesma s kojom završavamo
ovaj album je još jedna balada,
Renai Shashin
,isto tako je već bila singl.
Ovu pjesmu obožavam od početka do kraja.
Jednostavno je preslatka,a za to je zaslužan neodoljiv
refren,u kojem Ai većinom ponavlja "Jer,samo tebe volim".
Još jedna odlična balada kojoj sam tek kasnije otkrila ljepotu.

OCJENA PJESME: 10/10

Ovaj album je bio i više nego odličan.
Definitivno najbolji studijski album Ai Otsuke do sada.
Što više reći?
Čini se da je Ai Otsuka prvo odlučila staviti sve nove pjesme,pa zatim
sve singl pjesme.

OVERALL OCJENA: 9,8/10

Nema komentara: