subota, studenoga 15, 2008

[REVIEW] [ALBUM]Ami Suzuki - Supreme Show














Supreme Show je 4. Avexov album Ami Suzuki izdan 12.11.2008.Ovaj dugo očekivan album onih koji su obožavali njenu kolaboraciju sa Yasutaka Nakatom (FREE FREE,ONE,can't stop the DISCO singlovi)je dospjeo na 8. mjesto na Oricnon top ljestvicama. Izdan je u CD only i CD + DVD formatu. Ovaj je cijeli album electro-pop,a to je zato što ga je producirao Yasutaka Nakata.

Otvaranje Supreme Show-a obilježava pjesma TEN,koja počinje dosta naglo.
Beat je odličan,a pogotovo mi se sviđa dodatak klavira,koji dobro paše uz ovakav početak.
Refren je super i mix različitih electro instrumenta koji jedno Nakata može napraviti.

OCJENA PJESME: 8,2/10

A sada nam sljedi jedan CIJELI singl,can't stop the DISCO.To kažem jer sada slijede sve pjesme iz istoimenog singla,ali sada govorimo samo o can't stop the DISCO.Ova pjesma je odlična,iako je bila moja najmanje voljena od svih A-strana singlova s Yasutakom.Dosta je i agresivna,jer Ami doslovno kao da viče na nas "you can't stop the disco!".S time da nisam sigurna da li spominje riječ "You" u tome,ali nije važno,jer je pjesma veoma zabavna.

OCJENA PJESME: 9/10

A sada krećemo na climb up to the top,B-strana sa gore navedenog singla.
Ova pjesma je puno bolja od svoje A-strane,s time da je toliko agresivnija i zabavnija.
Iako je dosta duga i ponavlja se,Yasutaka je dobro izmiksao sve instrumente,a pogotovo one u sredini pjesme.A da ne spominjem da i čujete uzdisaje Ami u vcijeloj pjesmi,što čini pjesmu tako "hot".

OCJENA PJESME: 10/10

Sada sljedi remix od SUPER MUSIC MAKER,pjesme sa FREE FREE/SUPER MUSIC MAKER singla,a to je SUPER MUSIC MAKER (SA'08S/A mix).Ako je Ami napravila sama ovaj remix,svaka čast.Ima čak i novi dio u pjesme u ovom remixu,koji je odličan.Ovo baš zvuči kao
ljetna verzija SUPER MUSIC MAKER-a.

OCJENA PJESME: 7,3/10

Tek sada prelazimo na novu pjesmu,Mysterious.Pa,pjesma je,kao što i naziv kaže,misteriozna.
Glazba se uklapa u temu misterija, i zvuči doista cool.Ovo je kao Ami verzija pjesme Cherish od Ai Otsuke,zamislite Cherish u verziji electro-pop-a,lol.
Ali ništa toliko posebno,na žalost.

OCJENA PJESME: 7/10

Ah,sljedeća pjesma,naravno nije me razočarala.Stavila sam taj "ah" jer mislim
da me Ami više nikada nemože razočarati,ako razumijete što hoću reći.
change my life je još jedna odlična electro-pop pjesma.Počinje sa zanimljivim
beatom i ostatak pjesme je super.

OCJENA PJESME: 8,9/10

Jedino mi se učinilo da sljedeća pjesma,LOVE MAIL,nema toliko čari koliko su ostale pjesme imale.Ali to je bilo zato što počinje nezanimljivno,ali refren se odužio ipak za sve i učinio pjesmu
odličnom kao i ostale.Zato svaka čast Ami,opet me nisi razočarala!

OCJENA PJESME: 6,9/10

Sada nam sljedi jedna od mojih najboljih B-strana od Ami,A token of love.
Ova pjesma je odlična,što drugo reći?Volim kako su zabavno kompozirali riječi,od početka
pa do kraja pjesme.A pogotovo mi se sviđa dio kada kaže "atashi wa zutto uso wo tsuku no",što je pri kraju refrena.

OCJENA PJESME: 10/10

TRUE,još jedna super pjesma koja koristi dodatak violine,što je čini tako lijepom i osvježavajućom!Riječi su isto tako super kompozirane,refren je super.Ništa ne nedostaje.
Neznam više što reći,ova je jedna od boljih novijih pjesama,koja nas vodi u najbolju novu pjesmu
na ovom albumu,koja nas onda vodi na definitivno najbolju pjesmu u ovom albumu.

OCJENA PJESME: 9,7/10

A sada,nešto što se može zvati remek-djelo,pjesma flower.Stvarno sam iznenađena ljepotom
ove pjesme.Počinje prelijepo sa violinama i daje vam tako nostalgičan osjećaj.
Treba čak i proći 1:20 minuta da dođemo do prelijepog refrena,.nečeg najboljeg na ovom albumu,svaka čast,Ami!Ovo je nešto što sam čekala od tebe!Ova pjesma budi tako sretan osjećaj u meni,tako ako možda pretjerujem,morate me razumijeti!Iako sama mislim da uopće ne pretjerujem,ovo čak i može biti bolja pjesma od sljedeće,ali ipak mislim da nije.
Sve u svemu preodlična pjesma,obožavam ju.

OCJENA PJESME: 10/10

I jedina pjesma koja nam nedostaje na albumu je već izdan singl,ONE.Stvarno,ali stvarno nemogu još uvijek vjerovati kako je refren ove pjesme epic Epic EPIC.
Otvaranje pjesme,i sve do refrena je nešto najbolje što možete čuti od ovakvih vrsta pjesama,ali tek refren!!Ova pjesma je definitvno broj ONE u svijetu electro-pop glazbe!Ali naravno,to sve moramo zahvaliti našem bogu takve glazbe i božici glasa za takvu glazbu,Yasutaka Nakata i Ami Suzuki.

OCJENA PJESME: 20/20 (ocjena "titule" kao i Together When... od Ayumi)

Ovaj je album gotovo savršen,bio bi,da su i ostale pjesme poput flower i ONE.
Ali ne žalim se!Sve su nove pjesme super!Svaka čast Yasutaka i Ami!
Osmo mjesto na ljestvici je odlično,jer ne vole svi ovakvu vrstu glazbe,zar ne?
Izgleda da je Ami odlučila staviti najbolje pjesme za kraj,jer ne može biti slučajno da su flower i ONE zadnje pjesme xD.
Na DVD-u su dva već izdana spota od ONE i can't stop the DISCO sa. "The first DJ play @ Club Asia" (mislim da je to nešto sa Ami kao DJ).

OVERALL OCJENA: 10/10

1 komentar:

Anonimno kaže...

Wow! Album mi je zakon. Nisam dosad slušao Ami no tvoj review me je potaknuo da skinem album i sad ga slušam cijeli dan. Zakon mi je pjesma Ten (ima mi nešto posebno) i naravno One koja je savršena.
Ami ima sličan stil kao grupa Perfume koja mi jedna od omiljenih.
Keep writing. Blog ti je zakon
Miki