subota, lipnja 06, 2009

[REVIEW][SINGLE]Namie Amuro - WILD/Dr.
















WILD/Dr. je 34. singl Namie Amuro. Dospjeo je na 1. mjesto na Oricon top ljestvicama i prodao se u oko 111,111 primjeraka u 6 tjedna. Izdan je 18.3.2009. u 2 primjeraka: CD only i CD + DVD.

Nakon BEST FICTION,Namie nas nastavlja zabavljati svojim dance pjesmama sa pjesmom WILD.Ovo je odlična pjesma koja bi vas odmah digla na noge i uz čiju glazbu bi odmah zaplesali.S tim rečenim,ovo skoro može biti i najbolja pjesma od Namie Amuro ikad.Skoro svi dijelovi pjesme su toliko catchy da sam odmah zavoljela ovu pjesmu.Obožavam sve dijelove i baš sam htjela da Namie izda ovakvu pjesmu!Svaka čast Namie!

OCJENA PJESME: 10/10

Nakon super catchy WILD,sada stižemo na "ljubavnu pjesmu" Dr. koja je dosta drugačija od nje.
Naime,Dr. je veoma čudna pjesma,i vjerovali ili ne meni je bila jako dosadna jer je imala toliko čudnih dijelova koji su se jednostavno čudno uklapali ostatku pjesme toliko da nisam ni znala koji je dio refren.Cijela pjesma ima futuristički osjećaj i priča je o Doktoru Chronos-u kojega Namie moli da promijeni vrijeme tako da može spasiti svoju ljubav. Sviđa mi se cijela priča u toj pjesmi.
Iako su mi svi dijelovi super, najbolji mi je onaj udarajući orkestralni dio negdje na početku pjesme.

OCJENA PJESME: 10/10

Ovaj singl je bio nešto najbolje od Namie. Nadam se da će nastaviti raditi ovako odlične singlove!

1 komentar:

Anonimno kaže...

Slažem se. Wild je zakon. Inaće preslušo sam cijeli album "Style" i totalno je dobar. Pjesma br. 12.Come je nešto najbolje što sam čuo u zadnje vrijeme, nemogu je prestati slušati.
Baš me zanima tvoje mišljenje.
Pozz.
Miki
PS. Odakle si? Koliko god. imaš? Ako smijem pitati