utorak, lipnja 23, 2009

[REVIEW][SINGLE]Namie Amuro - FUNKY TOWN


















FUNKY TOWN je 32. singl Namie Amuro izdan 4.4.2007. u CD only i CD + DVD formatu. Dospjeo je na 2. mjesto na Oricon Charts.

FUNKY TOWN je jedna od mojih najboljih pjesama od Namie. Jednostavno je tako catchy i urban stila da je jednostavno nemožete tako lako zaboraviti. Svi su dijelovi pjesme catchy isto koliko i sam refren, pa što onda može nedostajati u ovoj plesnoj-party pjesmi? Beatovi su stvarno predobri, svi su instrumenti savršeno izvedeni. "Everybody, let's get down! Livin' in the FUNKY TOWN!"
NOTE: ova je pjesma već recenzirana u njenom albumu "PLAY"

OCJENA PJESME: 10/10

Kakav je to singl kojemu je B-strana loša? To vas pitam, jer naprotiv, ovaj singl je jedan od najboljih od Namie točno zbog izuzevši odličnu A-stranu, B-strane. Pjesma DARLING bi mogla biti i moja najbolja pjesma od Namie. Nemogu opisati koliko obožavam ovu odličnu pjesmu. Jednostavno ima tu neku magija koja me uvuče svaki put kad slušam pjesmu. "I'm in love with you, baby, I'm gonna lose my mind" je samo jedna od fraza koje obožavam u ovoj tako opisanoj "odrasloj" pjesmi. Početak, uvod, refren, bridge, SVE u pjesmi je tako odlično obrađeno! Obožavam riječi i cijelu kompoziciju pjesme. Ovo je nešto na što će te htjeti zaplesati!

"I don't understand the meaning of not needing anything, I want you right now, that becoming selfish is my habit" (prevedeno s japanskog)

OCJENA PJESME: 10/10

Ovo je bio jedan od najboljeg singla od Namie ikad, i ako bi me netko pitao da mogu imati jedan singl od Namie, koji bi to bio, ja bih rekla ovaj.

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: