utorak, lipnja 30, 2009

[SINGLE]Mai Kuraki - Beautiful





















Beautiful je 32. singl Mai Kuraki i izdan je 10.6.2009. Dospjeo je na 2. mjesto na ljestivicama Oricon.

Stvarno jako volim Beautiful, baladu koja stvara tako lijep osjećaj zahvaljujući prelijepim klavirom i "strings", pogotvo na početku, glas Mai stvarno stvara tako magičan osjećaj, i cijela pjesma ima osjećaj sna. Iako pjesma zvuči tako "obično", meni je stvarno lijepa, pogotov refren.
Jako mi se sviđaju "uzdasi" u cijeloj pjesmi, pogotovo negdje pri zadnjem refrenu, jer zahvaljujući njima pjesma ima tako lijep osjećaj.

"So beautiful, smile for me"

OCJENA PJESME: 10/10

B-strana wana me nije oduševljela koliko i A strana ovog singla. Da kažem iskreno, nisam je ni slušala tako puno. Ima stil R'n'B-a iz 90-ih koji mi se ne sviđa baš. Ali pjesma je u redu.

OCJENA PJESME: 4/10 (promijenjeno u recenziji albuma "FUTURE KISS")

Ovo je prvi singl koji sam čula od Mai, sve zahvaljujući predivnom coveru singla, i, nisam požalila.
Još će mi trebati vremena da zavolim druge pjesme od Mai, jer žena ima stvarno "drukčije" pjesme nego kakav je jpop inače, ili sam to samo ja. Ali još je važnije to što Mai ima prelijep glas.

OVERALL OCJENA: 8/10

Nema komentara: