srijeda, veljače 01, 2012

[ALBUM]Koda Kumi - JAPONESQUE

























JAPONESQUE je 10. album Kode Kumi izdan 25.1.2012.

Album započinje introm Introduction ~JAPONESQUE~. Što da kažem? Njeni otvarači albuma su skoro uvijek epic. Ovaj zvuči dosta orijentalno i azijsko (što na kraju krajeva paše tematici albuma) i u njemu Kumi govori samo "follow me" par puta, ali vas intro ostavlja u isčekivanju nečega stvarno velikog. Odličan otvarač albuma.

OCJENA PJESME: 10/10

Prva pjesma albuma je So Nice feat. Mr.Blistah. Ova pjesma me dosta podsjeća na pjesmu Candy koju je izdala prije par godina sa istim reperom, što znači da ima orijentalan osjećaj te uistinu zvuči hot. Pjesma je dosta catchy iako katkada može zvučati cheesy. Svejedno, uživam u njoj ali opet nije ništa previše posebno.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi više rockish pjesma Boom Boom Boys. Ono što ide dobro pjesmi je to da je stvarno slušljiva zbog catchy elemenata no zato je veoma cheesy. Uvijek kada je netko kraj mene znatno smanjim pjesmu da se ne čuje iz slušalica, haha. Refren je naime stvarno dobar i to moram priznati te pjesma ima čvrstu strukturu te je zabavna. Ali opet, ne kužim toliki hype oko pjesme jer nikako nije nešto epic, ali eto ako se ljudima sviđa, sviđa im se. Uz sve, nikako nemogu izbaciti iz glave rečenicu "come on girls let's make some noise!" u pjesmi.

OCJENA PJESME: 10/10

Sada prelazimo na V.I.P. feat. T-Pain (Album version). Jedno što ću odmah reći je da OBOŽAVAM V.I.P te je jedna od mojih najdražih pjesama od nje. Jednostavno ima nešto sexy & sleek u njoj da je toliko obožavam. Ima stvarno pre*****u atmosferu u kojoj uživam potpuno od početka do kraja. No, u ovoj novoj verziji postoji veoma kratak dio sa reperom, i iskreno za mene taj dio ništa ne znači, nit previše kvari pjesmu jer je prekratak, ali ništa ni ne dodaje u nju. Sve u svemu, ovo je jedna od najboljih pjesama na albumu.

OCJENA PJESME: 20/20

Slijedeća pjesma, Slow feat. Omarion stvarno rastura skoro sve pjesme na albumu. Stvarno obožavam melodiju i epic atmosferu koju pjesma predstavlja. Riječi su me isto pozitivno iznanadile, te mogu reći da je ovo još jedna od najboljih pjesama od Kumi. Nekako me podsjeća na pjesme Okay te No way koje isto tako obožavam. Također možemo čuti dosta auto-tune-a na vokalima ali to me toliko ne smeta. Reper u pjesmi je stvarno jedini na albumu koji nije upropastio pjesmu, te je zapravo njegov dio dobar. Odlična atmosferična pjesma.

OCJENA PJESME: 20/20

Prva balada na albumu je nova pjesma Brave. Iskreno jedini razlog zbog kojeg mi se pjesma sviđa su riječi koje su stvarno lijepe. Ali kompozicija je pomalo dosadna kao i glazba. Ništa previše inspirirajuće na žalost, ali je pjesma solidna. Možda mi kasnije bude bolja, tko zna.

OCJENA PJESME: 6/10

Pjesma Everyday je malo bolja od prethodne. Naime ovo je jedna od onih cutesy pjesama od Kumi koje uvijek ima na albumu. Iako je cutesy nije nimalo cheesy, začudo. Riječi su glavno mjesto (opet) gdje se pjesma sjaji, iako je kompozicija čak malo zanimljivija nego u prethodnoj pjesmi. No nešto ovakvo mi je samo za slušanje za opuštanje, ništa posebno.

OCJENA PJESME: 7/10

Slijedi singl pjesma IN THE AIR. Opet, prvo što ću spomenut je da je ovo tek još jedna od najboljih pjesama na albumu, te je bila moja najdraža pjesma na singlu 4 TIMES. Ovakvo nešto od nje nisam prije čula. Pjesma je stvarno osvježenje te je veoma, VEOMA topla i nostalgična. Nema toga puta kada slušam pjesmu a da ne osjećam veliku toplinu i sreću u sebi. Riječi, kompozicija, melodija, ma sve zaslužuje najveću moguću ocjenu.

OCJENA PJESME: 20/20

You are not alone (Acoustic version) slijedi na albumu. Prije nego što išta kažem o pjesmi moram pohvaliti flow albuma te da su sve pjesme do sada stvarno odlično poredane. Pjesmu You are not alone sam obožavala na singlu, i iskreno iako je akustična verzija osvježenje, mislim da je originalna puno bolja jer nekako više sjaji pozitivnom energijom sa svim instrumentima nego ovako. Ovo je jedna od onih veoma ohrabrujućih pjesama kojima to stvarno uspijeva, te mi je drago da ju je stavila na album, iako u drugoj verziji. Da je na ovom mjestu originalna pjesma ocjena bi bila 20/20, ali za akustičnu...

OCJENA PJESME: 10/10

Na albumu je prikladno smješten Interlude ~JAPONESQUE~. Početak je opet azijski orijentiran, ali nakon toga interlude postaje dosta elektronički i veoma čudan, ali ne i loš. Sve u svemu mislim da je dobro postavljen te dobro prelazi u slijedeću pjesmu.

OCJENA PJESME: 10/10

Pjesma ESCALATE je prva od novih catchy pjesama koja zaslužuje da je se nazove epic. Sve od kompozicije do riječi je opisivo samo sa jednom riječju - savršenstvo. Pogotovo mi se sviđaju riječi na refrenu (iako nemaju smisla) te bridge. Ovo je jedna od onih "heavy" pjesama na Kodinim albumima te ima dosta misterioznu ali sexy atmosferu. Iznimno je catchy ali to nije jedina stvar zbog čega je ova stvar toliko dobra.

OCJENA PJESME: 20/20

Singl Love Me Back je jedna dosta elegantna pjesma, te je još jedna od brzih pjesama na albumu. Štoviše, ne mislim da je baš zaslužila da bude singl, ali ok. Ono što mi stvarno oduzima od pjesme su riječi koje su stvarno totalno bland te bez ikakve tematike (nemogu ni skužiti o čemu je pjesma iskreno), te iako je glazba dobra, cijela stvar zna ponekad biti dosadna i repetitivna. Svejedno, ovo je jedna ok pjesma ali ništa se previše ne sitiče na žalost.

OCJENA PJESME: 9/10

No Man's Land me je iznenadila jer je rock pjesma. Na početku mi se nije previše sviđala jer mi je kompozicija bila malo dosadna. Ali nakon nekog vremena shvatila sam koliko je refren stvarno odličan, te versei veoma catchy (iako prekratki). Jedini dio riječi koji mi je dobar je prvi verse, a ostali dio riječi kao da su nepovezani uz taj dio. To mi je bilo malo čudno ali ajde pjesma me nekako nastavlja zabavljati tim odličnim refrenom. Primjedbe su mi prekratki versei (kao da ih jedva ima u pjesmi), nezanimljiva kompozicija te činjenica da pjesma zvuči kao da se sastoji samo od refrena i ničega više.

OCJENA PJESME: 10/10

Singl Ai wo tomenaide, je prelijepa balada koja je i ujedno najbolja na albumu zajedno sa zadnjom pjesmom. Ima stvarno predivnu atmosferu, iako na refernu katkada zna zvučati pomalo dosadno i dugačko. Svejedno riječi su prelijepe kao i instrumentacija. Stvarno vas uvuče u romantičan a i tužan svijet.

OCJENA PJESME: 10/10

KO-SO-KO-SO je bila najpopularnija pjesma sa singla 4 TIMES. I stvarno mogu vidjeti zašto. Iskreno ovo je jedna od najseksi (mrzim se tako izražavati ali eto kad pjesma baš to je...) pjesama od Kode. Glazba je veoma senzacionalna kao i melodija. Sjećam se reakcije na nepristojan spot kojeg pjesma ima i svo čuđenje (ali na pomalo pozitivan način, haha) obožavatelja na njega. Ovo je definitivno još jedna od najboljih pjesama na albumu.

OCJENA PJESME: 20/20



Wow, Lay Down je po mojem mišljenju čak i najbolja pjesma na albumu. Ova pjesma mi se toliko uvukla u kožu te je ne mogu prestati slušati. Toliko je infektivna i epic, stvarno se uživim u nju. Mislim da je ovo jedina od novijih upbeat pjesama koja se može zvati remek djelom. Engrish od Kumi iskreno nikada nije bio više sexy, te je ova pjesma fuzija odlične produkcije i kompozicije. Stvarno nešto najzanimljivije na albumu.

OCJENA PJESME: 20/20

Hah, slijedeća pjesma je Love Technique. Sve što mogu reći je da ovu pjesmu obožavam. Jedna je od onih cute pjesama od nje ali nikako nije cheesy već stvarno epic veseli mood lifter. Riječi su stvarno slatke i prezabavne, kao i cijela pjesma. Definitivno jedna od njenih najboljih pjesama.

OCJENA PJESME: 20/20

Poppin' love cocktail feat. TEEDA je oduvijek bila pjesma koju nikako nisam mogla zavoljeti previše zbog neukusnog i iskreno glupog repanja od navedenog repera. On stvarno uništava ovu pjesmu, u kojoj stvarno vidim toliki potencijal kojeg su morali ubiti. Ne kužim uopće zašto baš MORA uključiti toliko glupih repera u pjesme (pogotovo u ovaj album). Ova pjesma je happy-type beach pjesma i stvarno je ok, ali bi bila puno bolja bez nate već čega.

OCJENA PJESME: 6/10

All for you zvuči kao da je snimana u kupaonici ili nešto, haha. U biti, kvaliteta je kao da je snimano sa mobitela ili nešto tako. Mislim da je to zanimljiv touch i stvarno mi ne smeta jer je pjesma odlična, i ironično, iako je kvaliteta zvuka namjerno slabija, ovo je najbolja balada na albumu. Kumi stvarno pjeva ovu pjesmu sa puno osjećaja, a riječi su me čak rasplakale. Svaka čast na ovome.

OCJENA PJESME: 20/20

Wow. 19 pjesama i SVE pjesme imaju snimljen spot. Mislim ipak joj je ovo 10. album pa je ajde važan kao, ali to mi je nekako bezveze znajući da su skoro svi spotovi eh... No o spotovima na stranu, ovo je bio sasvim solidan album sa epic pjesmama tu i tamo, ali ništa previše groundbreaking. Mislim iskreno da je album bio pretrpan pjesmama, te nikako nije mogao postići nekakvu tematiku. Sve su nove pjesme nekako bile na "safe level-u" te nije bilo baš puno eksperimentiranja. Pomalo razočaravajuće, ali album je stvarno dobar, no ne moj najdraži od Kumi (ta titula pripada Dejavu). Nevezano, mislim da je naziv albuma odličan.

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: