petak, listopada 02, 2009

[SINGLE]Ayumi Hamasaki - Sunrise/Sunset ~LOVE is ALL~

























Sunrise/Sunset ~LOVE is ALL~ je 46. singl Ayumi Hamasaki izdan 12.8.2009.
Dospjeo je na 1. mjesto na Oricon Charts.

Sunrise ~LOVE is ALL~ je još jedna od veselih ljetnih pjesama Ayumi Hamasaki, ALI je ipak puno drugačija. Sljedi stil svoga prethodnog albuma NEXT LEVEL, što znači da je malo više elektro inspirirana. Ayumi me nije razočarala s ovom pjesmom (katkad dobijem osjećaj da me Ayumi sa glazbom nikada nemože razočarati). Refren je stvarno energetičan i catchy, ali ipak, moji najdraži dijelovi pjesme su prvi verse i drugi jer su tako catchy i glazba je savršena. Ovo je zasigurno jedna od boljih "veselih" pjesama od Ayumi.

OCJENA PJESME: 10/10

Sada slijedi Sunset ~LOVE is ALL~, koja je manje više baladna verzija Sunrise. Uisitinu nisam mislila da će Sunset imati istu kompoziciju kao i Sunrise, samo sa promijenjenom glazbom i riječima, ali melodija je ista. Iako sam napočetku bila razočarani znati da je to što je, sada stvarno obožavam ovu prelijepu baladu. Pjesma počinje klavirom i dodaju se violine, dakle obična balada. Ali je ipak s time prelijepa. Riječi su stvarno lijepe i sviđa mi se kako je to sve Ayumi izvela. Stvarno nemogu reći koja je pjesma više dirljiva.

OCJENA PJESME: 10/10

Kao dodatak singlu, dobili smo fairyland-glitter-BLUE BIRD-Greatful Days-July 1st (Mega Mash-Up Mix)". Iako je ok kao remix, nikada ga ovako ne bih slušala jer jedino što mogu reći je da me nekako živcira jer je preglasan, predugačak i jednostavno iritirajući. Ali ipak kao remix za neznam gdje slušanje, je veoma dobar iako zvuči totalno ponavljajuće.

OCJENA REMIXA: 4/10 

Ovo je bio još jedan odličan ljetni singl koji dokazuje da nas Ayumi nikada neće razočarati. Ili jednostavno nemože. Ja barem želim tako misliti. Bilo mi je stvarno drago što je izdala ljetni singl ove godine, i nadam se da će nastaviti sa ovakvim odličnim materijalima. ALI ono što me ipak živcira je cover. Odvratan je. To je sve što mogu reći i nadam se da otpuste onoga tko je slikao te slike i photoshopirao. Amen.

OVERALL OCJENA: 10/10




Nema komentara: