petak, srpnja 27, 2007

[REVIEW][SINGLE]Chihiro Onistuka - Sodatsu zassou



Sodatsu zassou je jedanaesti singl Chihiro Onitsuke.
Ovaj singl je bio prvi koji je izdala pod Universal music label.
Singl je izdan 2004. godine.





Sodatsu zassou je jedna nevjerovatna pjesma koju nitko ne bi nikada očekivao od Oni-san.
Naime,pjesma je rock,što je totalno različito od njezinih prijašnjih pjesama.
Pjesma je jedna od njezinih najboljih,definitivno.Način na koji počinje je predobar,a onda tek cijela pjesma...Ova pjesma mi je najbolja rock pjesma koju sam ikada čula u cijelom svom životu,ne samo japanska!Ovo je stvarno jedna odlična stvar i definitivno ju trebate poslušati.
Ja se sjećam kada sam je prvi put čula da mi i nije bila baš dobra,ali jednostavno pjesmu moraš poslušati barem 2 puta da ti se svidi.Bez riječi,to je najbolja pjesma Chihiro Onitsuke ali samo nakon pjesme Infection.



OCJENA PJESME: 10/10



Druga pjesma na singlu je Rainman.Ova pjesma je skroz na engleski,koja je stvarno odlično ispala.Chihiro stvarno lijepo pjeva pjesme na engleski,iako baš nije savršeno.Rainman ima stvarno ugodnu melodiju klavira is super je.



OCJENA PJESME: 10/10




To bi bilo sve u ovom singlu,samo još backing track za Sodatsu zassou (instrumental) koji mi se jako sviđa :)
Ovaj singl je stvarno odličan,tako bih željela da Oni-san ima više rock pjesama jer se čini da joj takva muzika baš ide!



OVERALL OCJENA: 10/10



Nema komentara: