petak, listopada 30, 2009

[SINGLE]Ami Suzuki - KISS KISS KISS/aishiteru...

























KISS KISS KISS/aishiteru... je sveukupno 33. singl Ami Suzuki izdan 28.10.2009.

Na ovom singlu se nalaze 3 vrste pjesme KISS KISS KISS (Extended Japanese ver., Extended English ver. i originalna verzija), te 2 vrste pjesme Aishiteru... (originalna i extended), pa ćemo sve vrste recenzirat u recenziji originalne pjesme.

KISS KISS KISS je još jedna nova electro-pop pjesma Ami Suzuki (ali odsada to će vjerojatno uvijek biti tako), ali je puno smirenija i čak koristi klavira u sebi (koji su moji najdraži dijelovi pjesme). Refren, iako može zvučati ponovljivo je veoma zabavan i cijela je pjesma odlična za plesanje. Pomalo je i laid back. Spomenuti klvair mi se stvarno sviđa, jer uz njega se odlično stapaju beatovi i cijeli mix pjesme. Prvi put sam čula ovu pjesmu prije 2 mjeseca (jer je bila izdana na nekom remix albumu), ali je bila extended english ver. i obožavala sam ju. Originalna japanska je isto odlična, i od sada ću vjerojatno nju većinom slušati jer je kraća. Extended verzija je ista kao i eng. ali samo na japanskom. Još jedna odlična pjesma od Ami.


OCJENA PJESME: 10/10


Slijedi druga A-strana, aishiteru..., koja je ako ne i tisuću puta bolja od prve A-strane. Ovo je još jedna savršeno kompozirana electro-pop pjesma. Ako ne i jedna od najboljih od Ami. Sve je tako odlično složeno zajedno. Pogotovo mi se sviđa kako Ami pjeva u pjesmi, i odlični beatovi koji prate njene vokale. Nemogu opisati odličnu atmosferu koju ima. Refren je odličan i stvarno se dobro uklapa u cijelu savršenost pjesme. Ovo je trebala definitivno biti prva A-strana sa svojim spotom, za razliku od mediocre i jednostavne pjesme KISS KISS KISS. Extended verzija je isto tako predobra.


OCJENA PJESME: 10/10


KISS KISS KISS je bio njoš jedan odličan singl od Ami. Stvarno nemogu čekati da vidim što će napraviti sa svojim sljedećim albumom. Iako je Supreme Show imao tako epic singlove, sljedeći album može biti čak i bolji od njega, ali nikad se nezna. Aishiteru... je definitivno premašila sva moja očekivanja i ta je pjesma jedina koja me je stvarno iznenadila svojom odličnošću za razliku od većine pjesama koje su bile izdane u ovo vrijeme. I za to ti hvala, Ami!


OVERALL OCJENA: 10/10



1 komentar:

Anonimno kaže...

Ami je zakon, Supreme Show mi je bio odličan album, no ovaj singl mi je još bolji. Pozdrav od Marka