petak, srpnja 03, 2009

[SINGLE]Mai Kuraki - PUZZLE/Revive





















PUZZLE/Revive je 31. singl Mai Kuraki izdan 1.4.2009. Singl je debutirao na 3. mjestu i postao Main najviše prodan singl u čak 5 godina.

Stvarno bih obožavala PUZZLE, da nije do jadnog repanja, mislim, stvarno zvuči smiješno i uništava stvarno dobru pjesmu. Ali dobro, ostatak pjesme je stvarno odličan. Stvarno mi se sviđa kada Mai brzo pjeva (moglo bi se reći da i ona repa, što je dobro jer je sve na japanskom, ali onaj muški reper me stvarno živcira). Pjesma je dosta na agresivnoj strani, i jako mi se sviđaju dosta dijelova pjesme, ipak, refren je mogao biti puno bolji. I naravno, sve bi bilo puno bolje da nema onog muškog repera koji sve kvari u pjesmi (da je na japanski već bi zvučalo puno bolje...).

OCJENA PJESME: 8/10
NOVA OCJENA: 20/20 (pogledajte "touch Me!" recenziju)

Za razliku od PUZZLE, totalno obožavam drugu A-stranu, Revive. Ova pjesma je skroz španjolski inspirirana i ima totalno španjolsku atmosferu, što dodavaju instrumenti.
Čak ima i dio koji je skroz na španjolskom. Naime, pjesma je stvarno catchy i volim kako Mai zvuči u ovoj pjesmi, jer njen glas je stvarno odličan za ovu pjesmu. Isto tako obožavam kada kaže "Breathe, don't give in pain", što mi stvarno zvuči smiješno, ali engrish obožavam! Cijela pjesma je stvarno odlično kompozirana, uživam čak i previše u ovoj pjesmi!

OCJENA PJESME: 10/10

I još dodatak singlu je The ROSE ~melody in the sky~, vjerojatno live verzija njene starije pjesme koja je cijela na Engleskom. Ova balada je izvedena uživo i instrumetni su većinom akustična gitara. Pjesma stvarno zvuči tužno i mogu reći da je ovo tipična Jpop balada. Ono što me iznenadilo je glas Mai Kuraki, žena stvarno zna pjevati, što pokazuje sa predivnim vibratom (tehnika pjevanja) i stvano preferiram čuti Mai uživo. A i Engleski joj je ok, za razliku od 98% svih japanskih pjevačica. O pjesmi, iako je kratka, stvarno mi se sviđa i dosta ju slušam. Kompozicija je stvarno lijepa.

OCJENA PJESME: 9/10

Ovo bi mogao za sada biti moj najdraži singl od Mai Kuraki. Volim sve pjesme, čime hoću reći da je ovaj singl iznimno dobar i žao mi je što nisam "otkrila" njenu glazbu prije.

OVERALL OCJENA: 9/10

Nema komentara: