četvrtak, ožujka 06, 2008

[REVIEW][SINGLE]Namie Amuro - 60s70s80s














60s70s80s je novi 33. singl Namie Amuro koji će biti izdan pod sklopom avex trax 12.3.2008. Ovo je njen prvi triple-side singl koji je ikad izdala. Ovaj singl ima 3 glavnih pjesama,a svaka predstavlja
pojedino vrijeme: 1960-tih,1970-tih i 1980-tih. Svaka pjesma je bila cover nekih pjesama tog razdoblja. (samo prerađene,s japanskim riječima,drukčijom glazbom,itd.)

Pjesma koja predstavlja šezdesete je NEW LOOK i koja je cover pjesme Baby Love iz 60'.
Stvarno je "slatka" i jako mi se sviđa,ali još uvijek mi nije i najbolja.Namie koristi i engleskih riječi,i sve se stapa kako treba,i glazba i kompozicija je odlična.Pjesma je zabavna i Namie je stvarno napravila svoju verziju odličnom.

OCJENA PJESME: 10/10

ROCK STEADY je pjesma koja predstavlja sedamdesete i cover je pjesme istog imena.
Ova pjesma je stvarno funky,i da prvi put čujem ovu pjesmu uopće ne bih mislila
da je cover jedne pjesme iz sedamdesetih!Zabavnija je od NEW LOOK zasigurno,ali
nema tu nekakvu "čaroliju" u kojoj sam uživala u NEW LOOK.
Moram na žalost reći da mi je najgora pjesma na ovom singlu,ali nije loša pjesma uopće. EDIT: ovo mi je zapravo puno bolja pjesma od NEW LOOK.

OCJENA PJESME: 10/10

I zadnja pjesma na ovom singlu je WHAT A FEELING,koja predstavlja osamdesete i cover je pjesme istog imena.Ova je pjesma definitivno moja najbolja,i ona koju najviše slušam.
Stvarno je prezabavna a najbolja stvar je da na ovu pjesmu možete plesati cijelu noć!
Namie je napravila stvarno odličan cover,iako me malo smeta što ova pjesma ima malo i eurobeat-a,vrstu glazbe koju ne volim.Ali ipak sam to ignorirala zbog svega drugog odlično napravljenog.Stvarno sam oduševljena jer je ova pjesma presavršeno producirana i NIŠTA joj ne nedostaje.Zbog ove pjesme bih kupila cijeli singl.

OCJENA PJESME: 10/10

Nisam znala da će novi singl od Namie biti tako dobar i kreativan.Ovo što je ona sad napravila nije napravila niti jedna druga japanska pjevačica ikad.Stvarno mi se sviđa takva ideja,uzeti neke pjesme iz šezdesetih,sedamdesetih i osamdesetih,reproducirati ih sa svime novim da se uopće niti ne vidi da su pjesme cover i staviti u trostruko-strani singl. Namie je učinila predobar posao i stvarno mi je čudesno to kako je spojila današnju vrstu glazbe s onom prije oko 40 godina,tako da svi mogu slušati i poštivati razne vrste glazbe.
Ništa drugo nego predobra ideja.Namie,za ne samo ovako dobre pjesme,nego i ideju dajem najbolju ocjenu tvojem novom singlu.

OVERALL OCJENA: 10/10


Nema komentara: