srijeda, kolovoza 15, 2012

[SINGLE]Perfume - Spending all my time





















Spending all my time je 21. singl Perfume, izdan 15.8.2012.

A-strana singla, Spedning all my time je poprilično repetitivna, no ne na nikakav loš način. Sve riječi u pjesmi su uglavnom iste, osim par kratkih dodataka tu i tamo dvije ili tri riječi na japanskom. Tako se sve vrti u krug. Pohvalno je za reći da je dosta na riskantnoj strani jer ovakvo nešto može biti dosta odbojno nekima zbog savršeno dobrog razloga. No, svejedno, mislim da pjesma posjeduje dosta veliku kvalitetu zbog način na koji su svi elementi, glazba i produkcija sastavljeni. Dio glazbe zvuči kao knock off druge pjesme, no to me previše ne smeta jer sam se iskreno i naviknula na to, na žalost. Ova pjesma me zbog nekoga razloga tako očarava. Konstantno ponavljanje istih riječi u pjesmi non stop, te sam naziv pjesme me nekako navode da mislim da je ovo nekakva egzistencijalistička pjesma u kojoj Nakata dočarava gubljenje vremena radeći iste stvari ponovo i ponovo. No, to je samo moja interpretacija. Sve u svemu, po meni skoro savršena pjesma i puno bolja od njihovog prethodnog singla "Spring of Life".

OCJENA PJESME: 20/20

No stvari kreću downhill sa pjesmom Point. Point me podsjeća dosta na par njihovih bland pjesama sa JPN albuma. Što uopće nije dobro. Zvuči pre generično i jednostavno - dosadno. Glazba mi se stvarno ne sviđa, te je cijela pjesma nekako blergh. Nije toliko loša, refren je čak slušljiv i ima nešto u sebi. Kako bilo, nisam previše očarana ovime.

OCJENA PJESME: 5/10

Hurly Burly malo poboljšava stvari, ali samo mrvicu. Počinje sa dance beatovima te refrenom koji me podsjeća (a pogotovo glazba iza njega) na njihove cheesy pjesme sa GAME albuma. Iako su verse-i ovaj put zabavni i imaju neku konzistenciju, pjesma mi se ne sviđa previše. Možda mi je sve tako tako zbog toga što još nisam baš puno puta preslušala b-strane. A i sa time, nekako je pjesma dosadna i repetitivna i to na loš način.

OCJENA PJESME 7/10

Mislim da b-strane nisu trebale postojati na ovom singlu. Iako je A-strana samo ponavljanje istih stvari, nevjerojatno je kako je opet milijun puta bolja od ostali pjesama na singlu. Uzet ću samo A-stranu, a ostali snoozefest zaboraviti.

OVERALL OCJENA: 8/10

 
 

Nema komentara: