četvrtak, listopada 15, 2009

[SINGLE]Ai Otsuka - Amaenbo























Amaenbo
je 3. singl Ai Otsuke izdan 3.3.2004.

Jedna od najslađih pjesama koje će te ikad čuti je zasigurno Amaenbo. Cijela pjesma je lijepo i nježno popraćeno ugodnim instrumentima. Ima taj jesenski osjećaj u sebi (ma da je singl izdan na početku proljeća, ova pjesma za mene uvijek ostaje kao jesenska), kao da je stvorena za slušanje na sunčanim jesenskim danima. Refren je stvarno prelijep i nosi nekako tužan i istovremeno lijep, srcu drag osjećaj. Stvarno obožavam kada Otsuka pri kraju skroz podigne atmosferu, i njen glas stvarno zvuči dječije, ali to samo još više čini pjesmu slađom i mislim da skroz paše uz nju. Još jedna prelijepa pjesma od Otsuke.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi B-strana Ame Iro Parasol, koju volim sto puta više od A-strane. Pjesma se otvara laganim zvukom padanja kiše i sa lijepim jazz uvodom i klavirom. Cijela pjesma je vedra, vesela i slatka. Inače ovakvu vrstu glazbe (jazz, većinom) nikada nisam voljela ali me je ova pjesma skroz upoznala u lijepotu takve glazbe. Refren je moj najdraži dio, jer je stvarno živahan i vesel da poželite skakutati za njim :D. Trebalo mi je dosta vremena da zavolim ovu pjesmu, zbog već navedenih razloga, ali sada je jedna od mojih najdražih pjesama od Ai (što je stvarno ironično jer sam na početku mislila da je ovo najgora pjesma koju sam čula od nje). Pogotovo obožavam kako završava ova pjesma, pjevušenje Otsuke na kraju je stvarno prezabavno i slatko.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi Sakuranbo (Studio Live ver.). Inače, svakako obožavam Sakuranbo zbog cijele vesele i catchy atmosfere pjesme, tako da i ovoj verziji nije ništa falilo. Sviđa mi se kako se Otsuka igra sa svojim glasom i daje nov zvuk pjesmi. Cijelo dijelo je brzo, čak i prebrzo i lagano je izgubiti glavu u ovoj pjesmi, što je dobro. Sakuranbo je potpisna pjesma Ai Otsuke, jednostavno zbog toga što zvuči ludo ali totalno slatko. Stvarno cijenim ovaj dodatak na singlu jer stvarno paše uz sve prethodne pjesme.

OCJENA PJESME: 10/10

Ima li se što više reći? Amaenbo može biti i moj najbolji singl od Otsuke (ali opet nisam sigurna), tako da...

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: