ponedjeljak, veljače 18, 2008

[REVIEW][SINGLE]Utada Hikaru - Dareka no Negai ga kanau Koro


Dareka no Negai ga Kanau Koro je 14. singl
Utade Hikaru.Izašao je 21.4.2004. i
prodan je u 365,206 primjeraka i dospio
na 1. mjesto na Oricon Charts.
Pjesma je bila soundtrack za za film
njenog muža "Casshern".



Singl započinje pjesmom Dareka no Negai ga Kanau Koro koja je,po mom mišljenju najtužnija Japanska pjesma ikad,što mi se sviđa. Stvarno sam oduševljena Utadom, jer je sama napisala pjesmu,a riječi su te koje čine pjesmu tužnom. U pjesmi je glavni instrument klavir,koji je popraćen violinama i gitarom.Kada se ubace violine stvarno se uživite u tu tugu koju ova pjesma širi.Prijevod ove pjesme znači "Kada se nečija želja ostvari" i ova pjesma govori o tome da nemogu svi na svjetu biti sretni. I kada Utada pri kraju pjesme kaže "Ne može se svačija želja ostvariti u isto vrijeme",meni malo odaje nade,jer kaže "u isto vrijeme" (što može značiti da će se želja onoga komu se nije ostvarila ostvariti kasnije,ali ipak ne mislim da je o tome riječ u pjesmi...).I još kako ova pjesma odaje o davanju vlastite sreće za nekog drugoga me stvarno drnulo... 

OCJENA PJESME: 10/10

U singlu je još instrumental za ovu pjesmu.
Singl je odličan.Pjesma je stvarno jako tužna, ali mi nije jasno zašto je Utada pjevala uživo ovu pjesmu samo 2 puta...

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: