srijeda, listopada 14, 2009

[SINGLE]Namie Amuro - ALARM

























ALARM je 25. singl Namie Amuro, izdan 17.3.2004. Bio je prvi singl Namie Amuro da se pojavio izvan top 10 na Oricon Charts.

ALARM je jako R&B inspirirana pjesma, koja zvuč veoma agresivno. Obožavam kompoziciju ove pjesme, i cijela je stvarno zanimljiva sa catchy refrenom i sa riječima kao "kick me harder, kick my booty", i odmah sam prasnula u smijeh kada sam to prvi put čula. Naime, to smatram pozitivnom stvari u ovoj pjesmi, jer je čini puno zabavnijom za slušati. Ipak, sa tim riječima nalazimo i na ostale riječi koje imaju odličnu pouku i stvarno ih obožavam (na kraju recenzije pjesme sam ih napisala). Cijela pjesma je stvarno cool, a pogotovo mi se sviđa kako počinje pjesma. Ovo je još jedan odličan rad od Namie, i mogu reći da je singl verzija puno bolja od one na albumu (u ovom singlu pjesma ima puno jači bass koji su u albumskoj verziji iz nekoga razloga maknuli).

"Being scared of future and talking about not being able to returt to the past are nonsense. I want to certainly live just in the here and now."

OCJENA PJESME: 10/10

B-strana singla je STROBE. Iako mi se nakon nekoliko prvih puta nije svidjela, sada je obožavam. A najviše je kriv odličan početak pjesme (glazba je stvarno adiktivna). Ova pjesma je veoma slična kao ALARM, samo puno više laid back. Riječi su stvarno prljave, što je za mene opet pozitiva jer to automatski čini pjesmu zanimljivijom. Neke riječi na Engleskom su me nasmijale (što je dobra stvar), poput "Slowly boy you take my clothes off and make love to me". Da, tako je pjesma prljava, ali ništa novo od Namie, stvarno. Ova pjesma ima u sebi nekih stvarno jakih čari zbog kojih je uistinu obožavam. Stvarno su svi dijelovi super, refren pogotovo. Ima nekako funky atmosferu.Ova B-strana me malo, samo mrvicu podsjeća na njenu drugu B-stranu, DARLING, jer su obje malo odraslje, dosta laid back i pune epic win-a.

OCJENA PJESME: 10/10

Iako sam prvi put mrzila cover ovog singla, sada mi je ok, a i zavoljela sam B-stranu, što znači da ovaj singl od mene zaslužuje najvišu ocjenu. Ovo je bio super singl od Namie, kojega morate poslušati, ako ne i kupiti :D

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: