ponedjeljak, srpnja 18, 2011

[ALBUM]YUI - HOLIDAYS IN THE SUN

























HOLIDAYS IN THE SUN
je 4. album YUI, izdan 14.7.2010.

Album se otvara nježnom baladom to Mother. Koliko znam, ovo je jedina njena pjesma koja je bazirana na klaviru, jer YUI je gitaristica koja isključivo koristi taj instrument kao glavni dio njenih pjesama. Neznam je li ovo zbog toga ili ne, ali to Mother je jedna od mojih apsolutno najdražih pjesama od nje. Nemogu ni sama točno opisati zašto, ali cijela pjesma je veoma topla i smirujuća, i glatko teče. Odabir instrumenata i cijela pjesma možda zvuči nekako čudno i više na dosadnoj strani zbog toga, ali meni se osobno ta nježnoća i jednostavnost pjesme jako sviđa. Neznam zašto ali obožavam klavir koji se ubaci odmah nakon pvog refrena jer stvara jaku emociju i stvarno osnažnjuje pjesmu, iako je veoma kratak. Taj dio je tehnički ista stvar na početku pjesme, samo je ovdje puno jači (vjerojatno zbog jačeg pritiska na note?). Sve u svemu, ovo je bila prva pjesma od YUI koju sam čula i odmah sam je zavoljela. Ovo je stvano odlična pjesma i imam samo sve pohvale za nju.

OCJENA PJESME: 20/20

Album naglo mijenja atmosferu, što već na početku albuma ukazuje da neće baš pratiti tečnost albuma sa again. Ovo je već jedna od njenih pjesama sa bas gitarom, i totalna je suprotnost od prethodne pjesme sa svojim dinamičnim tempom, popračen sa brzim načinom na koji YUI pjeva. No, to nimalo ne znači ništa loše. again je uspjela totalno uhvatiti moju pažnju sa svojom sgresivnošću i catchy-ness. Pogotovo taj dio gdje brzo pjeva, to je savršenstvo. Zajedno sa to Mother, ovo je jedna od najboljih pjesama na albumu, a također i moj favorit.

OCJENA PJESME: 20/20

Parade, jedna od mojih apsolutno najdražih pjesama na albumu, slijedi sa svojom pop atmosferom. Ipak, kada sam je po prvi put čula, čim je pjesma počela imala sam totalnu averziju prema njoj zbog veoma čudne glazbe koja mi je inače bila teška za "progutati". Naime, nakon dosta slušanja pjesme zaljubila sam se u njenu, kako da to kažem... opušteno veselu atmosferu. Dosta mi se sviđaju i riječi pjesme, iako ja totalno preokrenem značenje da sklopim priču sa svojom situacijom, ili više njih, ali to skoro uvijek radim sa svim pjesmama. Ovo je najkraća pjesma na albumu, ali to je ne zaustavlja da bude najbolja pjesma jer je stvarno nešto što užasno rijetko čujem od bilo koga, a vokali od YUI još samo dodatno zaslađuju pjesmu. Svaka čast!

OCJENA PJESME: 20/20


Album ne razočarava i ne prestaje sa svojim epic stanjem sa pjesmom es.car koja je jedna od najživahnijih pjesama na albumu. Moram reći da mi se stvarno sviđaju violine na početku pjesme, zajedno sa bas gitarom. Ono zbog čega pjesma stvarno sjaji je njen adiktivan i catchy refren koji vas stvarno razveseli svojim tempom. Da, ovo je još jedna od mojih najdražih pjesama sa albuma zbog navedenih razloga. Nemoram ni spominjati da su riječi veoma zabavne, i cijela pjesma je super za slušanje u vožnji (pogotovo na ljeto).

OCJENA PJESME: 20/20

Wow, Shake My Heart je, pogodili ste, još jedan moj favorit s ovog albuma. Ovakvu vrstu pjesme stvarno rijetko kad čujem, ali me je osvojila svojom emocionalnom punoćom. Naime, djelo je dosta "soulful" i gospel, te kada ga slušam imam taj prelijepi osjećaj koji predstavlja mir i sreću te spokoj i baš zbog tog razloga neizmjerno obožavam ovu pjesmu. Riječi su skroz ohrabrujuće i pjesma je veoma up-lifting. Truba i rog stvarno odlično zvuče u pjesmi, te moram napomenuti kako vokali koji prate YUI u refrenu zvuče veoma uvjerljivo i sretno, i veoma su bitan razlog koji održava taj predivan osjećaj pjesme. Djelo je teče dosta polako a to mi nimalo ne smeta jer sama pjesma me nikako ne dosađuje bez obzira na to, što je veliki uspjeh. Odlična pjesma.

OCJENA PJESME: 20/20

Ugh, sada razbijamo epic stanje albuma sa pjesmom koja je čak bila singl, GLORIA. Neznam zašto, ali sve do sada nemogu potpuno uživati u ovoj pjesmi. Sve stoji, veoma je catchy bilo da je refren ili verse, ali nikako nemogu doći do te lijepote zbog koje većina hvale pjesmu. Pogotovo mi se ne sviđaju oni "yaiyaiyaiyai" dijelovi u refrenu jer zvuče... blago rečeno glupo, ali i kada to pregledam pjesma ništa ne radi za mene. Inače, ova pjesma je napravljena da bude up-lifting i da vas inspirira, što pomalo uspjeva ali opet nemože me dostojno zabaviti. Šteta.

OCJENA PJESME: 7/10

Za razliku od prošle, pjesma I do it je puno bogatija u glazbi i zabavnija. Bas gitara je odlična, pogotovo na početku pjesme. Tempo joj je dosta brz i stvarno mi se sviđa način na koji YUI izvodi ovu pjesmu. Znam da je ovo njen self-cover istoimene pjesme od Stereophony grupe, koju je ona originalno napisala za njih. I da, vjerojatno nisam spomenula da sve svoje pjesme YUI piše i kompozira sama, te je to veoma pohvalno (iako joj nekad pjesme znaju slično zvučati). I do it je veoma originalna od svega što sam čula od nje do sada, i jedna je od mojih najdražih pjesama na albumu zbog njene dinamike. Svaka čast YUI!

OCJENA PJESME: 20/20

Please Stay With Me nastavlja album sa svojim tužnim zvukom, nekim čudnim efektom i laganom gitarom, te se stapa sa isto tako tužnim glasom od YUI. Dok treba dosta vremena da se priviknete na pjesmu, nakon nekog vremena (pogotovo ako se prepoznate u pjesmi) će vam postati veoma draga i lagano je moguće uživiti se u tu tužnu atmosferu koju pjesma predstavlja. Dok nije jedna od mojih najdražih na albumu, ovo je odlična pjesma i pridodaje različitosti istog.

OCJENA PJESME: 10/10

Pjesma SUMMER SONG (koja je također bila i singl) totalno oživljava atmosferu svojom toplom i živahnom ljetnom atmosferom. Vokali od YUI su stvarno odlični u pjesmi, te iznimno pašu uz akustičnu gitaru koja je postojana kroz cijelu pjesmu. Veoma je relaxing i stvarno odlična za slušanje na ljeto kada ste opušteni i jednostavno veseli. Ova pjesma odlično popunjuje tematiku albuma i jedna je od mojih najdražih.

OCJENA PJESME: 20/20

Cinnamon nastavlja energetičnu atmosferu albuma. Zbog nekog razloga stvarno obožavam pjesmu, iako sam je prije smatrala dosta dosadnom iz nekog razloga. Ali riječi stvarno pomažu činiti pjesmu zabavnijom iako nisu o ničemu ozbiljnome. Sviđa mi se bas gitara i glazba u cijeloj pjesmi, mislim da su layeri tako odlično sastavljeni te je ovo je još jedna odlična pjesma na albumu.

OCJENA PJESME: 20/20

Slijedi još jedna vesela pjesma, Driving Happy Life koja također odlično paše uz tematiku albuma. Čim počne pjesma uhvati vas u svoj veseli ritam sa odličnom glazbom i jedna je od mojih najdražih pjesama na albumu (da, znam koliko to ponavljam već!) zbog te sit-back-be-happy-and-relax atmosfere. Način na koji YUI izvodi riječi u refrenu vas samo još više razveseli. Savršena pjesma!

OCJENA PJESME: 20/20

Sada već ulazimo na malo so-so stranu albuma, ali nimalo lošu hvala bogu, sa pjesmom It's all too much. Nemam ništa protiv ove pjesme, naprotiv smatram je veoma dobrom i zanimljivom (pogotovo jer je nekako različita od ostalih njenih pjesama). Takodžer, refren mi se stvarno sviđa, ali mislim da kada netko čuje ovu pjesmu prvi put vjerojatno im se ne bi baš svidjela jer ne sjaji baš puno s nečim posebnim. Nešto što mi stvarno nije drago je to da je stavila ovu pjesmu na album umjesto druge A-strane Never say die, koja je njena najbolja pjesma do sada. Mogu donekle razumijet da se Never say die baš ne uklapa u album, ali mogu naći toliko pjesama na albumu koji ne pašu na njemu, i čak kada je to najbolja njena pjesma a samo ostaje na singlu... to je neoprostivo. Svejedno It's all too much je u redu.

OCJENA PJESME: 10/10

Prije sam uvijek imala problema sa pjesmom Kiss me, jer mi je ruku na srcu uvijek bila veoma dosadna. Jedino zbog čega sada volim pjesmu su riječi i refren, iako ne čine baš previše za mene, ova pjesma je u redu. No, zbog tog refrena ne mogu da ne slušam pjesmu s vremena na vrijeme, i što je više slušam to postaje bolja. Još nešto što je pozitivno u pjesmi je to što zatvara album na stvarno lijep i opuštajući način. EDIT: Ovo je jedna od mojih najdražih pjesama na albumu. Da, toliko sam mišljenje promijenila! Posjeduje tu bolnu atmosferu sličnu kao i pjesma Am I wrong? sa ILY albuma. Stvarno ju obožavam.

OCJENA PJESME: 20/20




















HOLIDAYS IN THE SUN je bio izniman album, bez obzira što par pjesama nije bilo epic kao ostale. Svejedno, ovo je prvi album koji sam čula od YUI te je ostao i moj najdraži album od nje. Pjesme su sve odlično kompozirane i album je definitivno dovoljno kvalitetan da ga se kupi, tako da ga definitivno preporučujem. YUI isto tako ima veoma lijepe i umirujuće vokale, te je ovaj album baš pogodan za ovu sezone tako da nemožete ništa izgubiti ako ga ne isprobate!

OVERALL OCJENA: 20/20
























4 komentara:

Sini kaže...

Yui mi se sviđa još od kada sam čuo njen single life sa njenog prvog albuma From me to you koji mi je i danas najdraži od nje. Ostali albumi su također solidni, ali ne donose ništa novo za mene. Poslušati ću i ovaj zadnji album.

Drago mi je upoznati nekoga tko voli japansku glazbu. Želim isto podržavati omiljene glazbenike iz Japana, pa da li možeš opisati odakle naručuješ glazbu i prenijeti malo svoja iskustva sa time (cijena, carina, koliko se čeka itd.)?

Mace kaže...

Pozdrav! I meni je drago da ima još netko u hrvatskoj tko zna za japansku glazbu. Od YUI volim sve albume osim prvog (FMTY) jer ga nisam još poslušala (ali definitivno hoću).

Za naručivanje me slobodno pitaj sve što te zanima. Ovako, za CDe preporučujem CDJapan i Play-Asia. CDJapan je u Japanu i skuplji je ali je shipping puno brži. Play-Asia je u Hong Kong-u i najjeftinija po mojem mišljenju za nove J-pop CD-e, ali shipping ti može trajati i do 6 tjedana (inače traje 2-3). Najlakše i najsigurnije ti je plaćati preko pay-pala, te mogu ti po svom iskustvu garantirati da su gore navedene trgovine apsolutno sigurne i da ćeš sve što naručiš dobiti. Ako ti se paket izgubi možeš im se javiti te će ti sigurno poslati zamijeni za to. Mogućnost da ti carina to zaplijeni i traži da platiš dodatno je veoma mala i meni se nikada nije dogodila (i preporučujem da kada naručuješ staviš svoj paket pod gift da ti ne napišu cijenu na paketu). Cijena npr. 2 CD only albuma zajedno poslanih sa CD Japana bude do 430kn. Dok na Play-Asia možeš to sve kupiti za cca. 320 kn.
Pitaj me slobodno još ak ti nije jasno nešto.

Sini kaže...

Hvala ti puno na brzome odgovoru.

Probati ću prvo naručiti sa CDJapan.
Da li Japanci imaju naviku prevoditi lyrics u svojim knjižicama na engleski?

Kako si došla do Jpop-a ,učiš Japanski ili na neki drugi način?

Mace kaže...

Nema na čemu. Japanske verzije albuma/singlova nemaju nikakve prijevode nego samo originalne kanji riječi u knjižicama. U CDJapanu samo prodaju japanske verzije, ali u Play-Asia imaš izbor kupiti Hong Kong, Taiwan ili Overseas verzije albuma koji su puno jeftiniji ali to vrijedi i za kvalitetu. U overseas verziji imaju prijevod na engleski koliko ja znam, a na ostalima tajvanski i kineski. Osobno, ja naručujem samo japanske verzije zbog kvalitete. CDJapan je dobar odabir za prvo naručivanje.

Ako želiš vidjeti primjer kako izgleda booklet, možeš vidjeti moje scanove jednog albuma ovdje:

http://s143.photobucket.com/albums/r159/Mace63/Kalafina%20%20Seventh%20Heaven%20RE%20scans/Kalafina%20Red%20Moon%20RE%20scans/

Kao što vidiš sve pjesme samo imaju riječi napisane u svome originalnom formatu u japanskoj verziji albuma.

Ja sam do J-pop došla tako da sa čula jednu pjesmu iz video igre (Fatal Frame 3), te je za ostalo sve samo internet kriv. Htjela sam probati još japanskih pjesama i to me je sve dovelo gdje sam sada po glazbi.