utorak, listopada 20, 2009

[SINGLE]Ayumi Hamasaki - forgiveness

























forgiveness je 30. singl Ayumi Hamasaki, izdan 20.8.2003. Dospjeo je na 1. mjesto na Oricon Charts.

forgiveness je još jedna prelijepa balada Ayumi Hamasaki. Otvara se nježno i polagano sa lijepim klavirom i violinama. Cijela atmosfera je stvarno svećana, i glas Ayumi na početku zvuči duboko i umirujuće, nakon čega dođemo do glasnijeg refrena gdje Ayumi pogađa dosta više note. Ono što mi se najviše sviđa u pjesmi, osim odlične glazbe i refrena, je značenje pjesme, tj. njene riječi. Stvarno su prelijepe i ako razumijete riječi puno će te više moći cijeniti ovu pjesmu. Pogotovo obožavam kako pjesma napreduje do kraja, kako atmosfera postaje glasnija i dodaju se background vokali. forgiveness ima tako gospel osjećaj, i obožavam ju slušati za vrijeme Božića. Ovo je jedna od mojih najdražih balada Hamasaki Ayumi, i totalno je obožavam.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi remix ourselves (Kentaro Takizawa Remix). Mogu reći da mi se ovaj remix sviđa, ourselves inače obožavam, i ovo je bio ok remix.

OCJENA REMIXA: 8/10


HANABI ~episode II~ (HAL's Mix 2003)
je još jedan remix na ovom singlu. Opet, nisam neki obožavatelj remixova, tako da sve što mogu reći za ovaj jest da je ok.

OCJENA REMIXA: 7/10

Remixe inače ne gledam na singlovima (osim ako su nešto posebno dobri), tako da za mene ovaj singl samo sadrži forgiveness sa nekim dodatnim remixevima koji mi nisu važni. Ovaj singl ima stvarno predobar cover, jedonstavno je prelijep. Sve u svemu, odličan singl od Ayumi.

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: