utorak, srpnja 17, 2007

[REVIEW][SINGLE]Koda Kumi - FREAKY




FREAKY je 36. singl Kode Kumi.Po prodaji je dosegnuo 1. mjesto i tako postao njezin 4. singl koji je bio na prvom mjestu u njezinoj diskografiji.Singl ima 4 pjesme ali postoje i bonus singlovi sa remixima i instrumentalima.



Singl se otvara pjesmom FREAKY,koja je ujedno moja najdraža i prva pjesma od Kode Kumi.
Točno se sjećam kako mi je ova pjesma zvučala čudno a pogotovo onaj muški glas na početku i u pjesmi "You sexy baby,You crazy baby".Ali bez obzira na to,pjesma mi je zvučala interesantno,
pa sam je slušala ponovo i ponovo...Pjesma mi je na kraju postala predobra i obožavam beat u pjesmi i kada Koda Kumi "viče" "Get FREAKY!".Isto tako način na koji se pjesma otvara je odličan.Svaki dio pjesme se čini stvarno predobro obrađenim i svi elementi koji bi trebali obogaćivati pjesmu su uključeni.Onaj muški glas sam malo ignorirala na početku,ali sad se ne čini tako čudno,LOL.



OCJENA PJESME: 10/10



Druga pjesma na singlu je Sora,što znači "nebo" na japanskom.Cijela pjesma je vesela i ima stvarno lijep ugođaj a pogotovo kada završi refren i počnu svirati violine(ako to jesu uopće violine,stvarno nemogu taj instrument drugačije prepoznati,na engleskom bih mogla reći
da su to "strings" ali na hrvatski stvarno nemogu prevest "supid me!").Sora je meni,koliko god
zvučala "veselo" još uvijek dosadna pjesma,ali nikako loša.



OCJENA PJESME: 6,5/10



Run For Your Life je treća pjesma.Ova pjesma je odlična,fantastična "cutesy" pjesma koje Koda Kumi obično ima dosta :)Ima dobar beat i malo je ubrzan.Kada sam čula refren,ostala sam bez riječi i ova pjesma definitivno zaslušuje mjesto na singlu a i spot(što ima).Mnogi obožavatelji govore kako "ne razumiju zašto je ova pjesma imala spot".Ja stvarno neznam što se tu ne razumije...



OCJENA PJESME: 9,5/10



I zadnja (originalna) pjesma na singlu je girls.Mogu reći da zvuči slično kao i sora jer isto je veseloga ritma i ima "stings" pa i violine.O ovoj pjesmi nemam baš puno toga za reći,samo da mi se čini isto dosadnom kao i sora,samo još dosadnijom.



OCJENA PJESME: 6/10



Neću komentirati remixe,jer ih nemam u ovoj verziji singla.Samo za informaciju,na normalnoj verziji singla su i instrumentali za svih 4 pjesma.A na "First pressing" verziji su umjesto instrumentala 4 remixa.
Uploadat ću samo originalnih 4 pjesama jer instrumentale nemam,sorry :(
Ali kada ih nabavim,sigurno ću ih uploadat.

U singlu su mi se JAKO svidjele 2 pjesme,a druge dvije su bile dosadne,ali sad,zbog 2 predobrih pjesma singlu dajem:



OVERALL OCJENA: 7,5/10









Nema komentara: