nedjelja, listopada 25, 2009

[SINGLE]ayaka - Mikazuki

























Mikazuki je 4. singl ayake, izdan 27.9.2006. Dospjeo je na 1. mjesto na Oricon Charts.

Mikazuki je jednostavno jedna od najbrilijantnijih balada ikad. Jednsotavno povezuje tugu i snagu tako lijepo da kada slušate ovu pjesmu to osjećate u kralješnici. Skladba je veoma jednostavna, sa violinama i klavirom. Ali kompozicija kao i glas ayake je ono što sjaji u ovoj pjesmi. O Ayakinom glasu uopće nemoram ni pričati, žena stvarno zna kako staviti emocije u pjesmu i to u ovoj odlično pokazuje. Naime, refren je ipak moj najdraži dio cijele pjesme, pogotovo pri kraju njega zbog onih dijelova sa "ne tte"; Poslušajte pjesmu pa će te znati o čemu govorim. Refren i ti dijelovi su tako snažni i puni emocija da vas "otpuše". Ovo je stvarno jedna od najmoćnijih balada i morate ju poslušati. Najbolja pjesma ayake.


OCJENA PJESME: 10/10


Kimi no Kiss de... je B-strana ovog singla, i to veoma loša. Najviše zbog glasa ayake, ona opet pjeva na tako čudan i iritantan način i stvarno neznam zašto. Za jedno, glazba je dobra i kompozicija ok, ali njen glas mi uništava cijelu pjesmu. Da pjeva normalno kao u većini njenih A-strana, sve bi bilo bolje. Ova pjesma mi je stvarno uništila cijeli singl.


OCJENA PJESME: 4/10


Yume no Kakera (Live Version) je još jedan klasični dodatak singlu. Dosta začuđujuće, ova pjesma mi se stvarno sviđa, bolje rečeno live verzija. Instrumenti su stvarno savršeni, kompozicija, i glas ayake. Pjesma isto ima malo emocija, ali dosta, i tu neku lijepu atmosferu. Pogotovo obožavam violine, stvarno u prekrasne. Originalnu pjesmu nisam nikada, čula, ali ova verzija me je potaknula da je poslušam, što ću i učiniti. Veoma dobra pjesma. Stvarno sam iznenađena jer inače niti jednu njenu B-stranu niti live verziju ne volim. Tako da je ovo vjerojatno prva.


OCJENA PJESME: 9/10


Ovo je bio stvarno odličan singl ayake. I zbog toga što mi se ovaj put ne sviđa samo A-strana singla.


OVERALL OCJENA: 8/10



Nema komentara: