četvrtak, srpnja 26, 2007

[REVIEW][ALBUM]Ayumi Hamasaki - Secret




Secret je osmi studio album Ayumi Hamasaki.
Album je dospjeo na prvo mjesto (804,000 kopija prodano)
Sve pjesme na ovom albumu napisala je Ayumi Hamasaki (kao i sve njezine pjesme).





Album se otvara pjesmom Not yet,koja je stvarno odlična pjesma za otvaranje albuma.
Ova pjesma mi se baš i nije svidjela "kao pjesma" neo samo kao prva pjesma na albumu.
Ovo je jedna od samo dvije pjesme na albumu koje mi se nisu svidjele.Pjesma zvuči previše techno,a ja nevolim takvu glazbu.



OCJENA PJESME: 5/10



Druga pjesma na albumu until that day... je jedna od mojih najboljih pjsama od Ayu. Jednostavno je toliko agresivna i ima preodlične riječi da je nešto najbolje za slušati akda ste ljuti na nekoga (lol). Stvarno obožavam sve robotizirane glasove i Ayumin snažan glas. Svaka čast Ayu.



OCJENA PJESME: 10/10



Sljedeća pjesma je jedna od dosta pjesama na ovom albumu sa ubrzanim tempom,Startin'.
Startin' mi se itekako svidjela (usput,pjesma je bila i singl),obožavam električnu gitaru na početku pjesme (i u pjesmi).Kada sam prvi put čula pjesmu,nisam obračala previše pažnje na nju jer mi je zvučala nekako čudno.Kada sam pročitala riječi još sam je više slušala.Riječi govore da ne odustaneš,da pratiš svoj san i da ne slušaš druge.E,to je ono što mi treba!



OCJENA PJESME: 9/10



Četvrta pjesma je veoma agresivna rock pjesma 1 LOVE,koja je definitivno jedna od njezinih najboljih rock pjesama.Ayumi u ovoj pjesmi govori o svojem "prirodnom ponašanju",poput "Jednostavno moja je priroda da nekako izađem iz reda" i "Nemogu pratiti osobu ispred mene".
Ove rečenice obožavam i tako poboljšavaju pjesmu (ionako je već odlična!).
Svaki mi se dio pjesme svidio i zato ovoj pjesmi dajem najvišu ocjenu.



OCJENA PJESME: 10/10



Pjesma It was je jako...hmm...kako da to kažem...misteriozna,i sviđa mi se jako!
Obožavam kako pjesma počinje,i rockish refren je predobar.
Riječi su,kao i uvijek predobre,i stvarno uživam slušati ovu pjesmu.



OCJENA PJESME: 8/10



Sljedeća pjesma je interlude,koji se zove LABYRINTH.Ovaj interlude je jedan od njezinih najboljih.Muzika je sva "kristalna" (lol) i obožavam sve efekte u njoj.
Super interlude koji se baš "stapa" sa sljedećom pjesmom.



OCJENA PJESME: 7/10



Jedna preljepa balada...koja će vas zasigurno ostaviti bez daha (znam da zvučim glupo) je
JEWEL.Ayumini obožavatelji govore kako je ovo njezina najljepša balada,i ne čudim se,ali ja mislim da Ayumi ima i boljih balada,čime ne tvrdim da je ovo loša,ma kakvi!Ne želim stvoriti krivu sliku o ovoj pjesmi jer stvarno nema pjesme ravne njoj,jedine koje su joj ravne ili koje su bolje su ostale Ayumiine balade :).JEWEL ima stvarno odličnu skladbu klavira i Ayumin glas u pjesmi zvuči stvarno magično.



OCJENA PJESME: 10/10



Osma pjesma je momentum.Ova pjesma je božična(bolje rečeno zimska) i stvarno jedna predobra pjesma.Sjećam se kada sam je slušala prije na zimu,čovječe,pjesma stvarno stvara tako predobar ugođaj.Iako nije baš prikladna za ljeto,ja je još uvijek slušam.



OCJENA PJESME: 10/10



Još jedan interlude,taskinst je prvi interlude koji sam čula i koji mi je bio dobar od Ayumi Hamasaki.Za razliku od LABYRINTH,ovaj interlude je rock i malo zvuči stravično,lol.
Odlično se otvara i završava.Obožavam ovaj interlude više od prethodnog.



OCJENA PJESME: 9/10



Deseta pjesma je Born to be...,također singl.Ova pjesma mi se nije baš svidjela...Ali samo prvi put kad sam je čula!Sada je stvarno obožavam i odlična je!Riječi su o slobodi (zbog čega mi je ova pjesma stvarno nešto posebno!),jedna rečenica (koju čujete na otvaranju i koja se dosta ponbavlja)koju pjeva "crkveni zbor" glasi ovako: "Born to be free,since that day,I'll nevr forget my dream".Cijela pjesma je jako snažna i ako se osjećate "down" samo je upalite i pjevajte zajedno sa zborom i Ayumi...E,to mi je nešto najbolje u Ayuminim pjesmama,kada se i ti možeš uključiti u dio zbora.



OCJENA PJESME: 9,5/10



Pjesma Beautiful fighters je još veselija od Born to be... i još više će vas utješiti ako ste "down",lol.Obožavam kompjutorizirani glas Ayumi na početku.Refren je stvarno odličan,također govori da ne odustajete i stvarno osjetite pjesmu u sebi.Ova pjesma je stvarno "cute" pop inspiracija za veselje."But girls who fight with tomorrow are Beautiful fighters!".



OCJENA PJESME: 10/10



BLUE BIRD je još jedna pop ljetna pjesma od Ayu.Stvarno je vesela i kada je slušam odmah postanem puno sretnija!Refren je stvarno "catchy" i obožavam ovu pjesmu!
Stvarno nemam riječi za ovakve vesele pjesme od Ayu jer uvijek ispadnu predobro!
Ayu ftw (for the win)!



OCJENA PJESME: 10/10



Ako mislite da je i sljedeća pjesma vesela,varate se.Kiss o' kill je jedna "depresivna" pjesma po muzici,ali po riječima je opet ohrabrujuća.Ova pjesma je tako snažna i posena.Ovo je jedna od stvarno rijetkih pjesama od Ayu koje imaju orgulje,što obožavam.Cijela pjesma ima rock tempo praćen tim orguljama.Mogla bih reći da je ovo moja najbolja pjesma od Ayu s ovoga albuma,ali preteško je jer su sve pjesme predobre.Stvarno neću nikada zaboraviti ovu pjesmu,jer je JAKO različita od nejzinih drugih pjesama.



OCJENA PJESME: 10 /10



Zadnja pjesma,za koju bih mogla reći da je zajedno sa prethodnom pjesmom najbolja pjesma na ovom albumu je kako se i sam album zove,Secret.Riječi su predivne kao i glazba,a pogotovo ono što je zanimljivo je Ayumin glas koji stvarno zvuči čudno,ali odlično.Cijelu pjesmu prati gitara i violine.Pjesma je usporenog tempa koji se malo ubrza na bridge-u.



OCJENA PJESME: 10/10



I što na kraju reći?Da je ovo najbolji album Ayumi Hamasaki?Samo ću vam reći jedno,SVI SU NJENI ALBUMI TAKO ODLIČNI.
Ovaj je album večinom popunjen sretnim pjesmama,ali jednio što mu nedostaje je malo više balada.Ali sve u svemu album je predobar!



OVERALL OCJENA: 10/10



Nema komentara: