ponedjeljak, travnja 20, 2009

[REVIEW][SINGLE]Perfume - ONE ROOM DISCO
















ONE ROOM DISCO je 15. singl jpop electro pop grupe Perfume.Singl je izdan 25.3.2009. i dospio na 1. mjesto na Oricon top ljestvicama. Također je izdan u 2 verzije - CD only i CD + DVD.

ONE ROOM DISCO je prva pjesma (i za sada jedina) koju sam čula od Perfume.
Sviđa mi se način na koji pjesma počinje i cijeli refren je stvarno catchy i obožavam "DISUKO DISUKO" dijelove.Jedini problem koji imam sa cijelom pjesmom je to što refrena jedva ima (a to je i najbolji dio pjesme) i stvaro dugo treba čekati da napokon čujem refren,baš šteta.Nakata inače voli ponavljati refrene dosta u pjesmama koje napravi,pa mi je ovo malo čudno,ali nema veze.I ostatak pjesme mi se jako sviđa i ova pjesma zvuči jako slatko.

OCJENA PJESME: 8,9/10

B strana ovog singla je 23:30.Mislila sam da će ova pjesma biti nešto slično kao i A strana ali je totalno drugačija.Nije ništa posebno,i nema ništa što bi me navelo da ju opet poslušam.Ima nekakav opušten ritam i sve je nešto lagano za poslušat.

OCJENA PJESME: 5/10

Razlog zašto sam odlučila poslušati napokon Perfume je zato što obožavam
electro-pop (očito,Ami Suzuki) i čula sam da sve njihove pjesme producira Yasutaka Nakata (kojeg obožavam i koji je isto radio puno toga sa Ami).I evo,cure mi se veoma sviđaju i ovaj singl.
Zasigurno ćete vidjeti još recenzija od njihovih singlova/albuma jer sam odlučila poslušati sve od njih kad nađem vremena.

OVERALL OCJENA: 7/10

1 komentar:

Anonimno kaže...

omg..našla sam hrvatski blog o jpop *dies* YES PERFUME! <3