subota, listopada 17, 2009

[SINGLE]Ai Otsuka - Daisuki da yo.






















Daisuki da yo. je 6. singl Ai Otsuke, izdan 20.10.2004.

Daisuki da yo. stoji kao jedna od najboljih ljubavnih pjesama Ai Otsuke. Što se tiče glazbe, ovo je veoma obična pjesma koja nema ništa posebno u instrumentima, ali je kompozicija i riječi ono zbog čega ova pjesma toliko sjaji. Iako ne razumijete japanski, nakon samo jednog slušanja možete shvatiti da je ovo veoma tužna pjesma po tome kako Ai pjeva. Najbolji dio mi je verse odmah prije prvoga refrena, i refren sam. Ova pjesma je očito o nekome koga je Ai voljela a tko je poginuo (shvatit će te nakon što pogledate spot), što se vidi po riječima, ali se opet ne naglašava tako jako tako da možete posvetiti ovu pjesmu bilo kome. Ovo je jedna od najdriljivijih pjesama Otsuke, i jako ju obožavam.

OCJENA PJESME: 10/10

Nikada prije nisam voljela pjesmu Friends sa njenoga albuma LOVE JAM, ali B-strana s ovoga singla, Friends -sabakan ver.- je promijenila moje mišljenje. Na LOVE JAM, ova pjesma je orkestralna, dok je sabakan verzija rock. Ova verzija mi se više sviđa jer zvuči puno uvjerivljije a i obožavam bridge u njoj zbog instrumenata. Naime, ova pjesma je o razdvajanju s vašim prijateljima, i stvarno je lijepo izvedena, sa puno nostalgije u sebi. Stvarno mi se sviđa sveukupna kompozicija iako mi je trebalo prije dosta da se naviknem na nju. B-strane Otsuke su, meni osobno, većinom odlične i nekada čak i bolje od A-strana, ova naime spada samo u odličnu kategoriju, jer nije bolja od A-strane (a to i svejedno ne tražim :D).

OCJENA PJESME: 10/10

Ovo je isto jedan od najboljih singlova Otsuke, sa izuzetno kvalitetniom A-stranom i B-stranom.
NOTE: zadnja slika nije alternativni cover singla (CD + DVD cover), nego promo slika singla. Stavila sam nju umjesto CD + DVD covera jednostavno zbog toga što mi se više sviđa. Možete pronaći na drugim izvorima kako izgleda alternativni cover ovog singla.

OVERALL OCJENA: 10/10


Nema komentara: