petak, ožujka 16, 2012

[ALBUM]Ayumi Hamasaki - Love songs

























Love songs je 12. album Ayumi Hamasaki, izdan 22.12.2010.

Album se otvara prvom pjesmom, Love song. Zapravo, ime joj uopće ne paše jer - nije ljubavna pjesma. Riječi su zapravo o životu (i to prelijepe), te mi je iskreno drago što je tako. Glazbeno i vokalno je dosta različita od svih njenih pjesama do sada, te je zbog toga jedna od posebnijih i zanimljivijih pjesama na albumu. Vokali od Ayumi su namjerno "strained", i neznam baš da li preferiram ovakav pristup pjevanju, ali sve u svemu nešto je novo i ne zvuči užasno. Dok su riječi predivne i pjesma dosta zabavna za slušati, nekako mi se ne sviđa previše ponavljajuća kompozicija, no to mislim da mogu donekle oprostiti. Djelo je dobar otvarač i lijepo nas uvodi u ostatak albuma. Veoma dobra pjesma.

OCJENA PJESME: 10/10
Slijedi djelo sa svojom predivnom uvodnom instrumentacijom, crossroad (ozbiljno, pjesma ima jedno od najboljih otvaranja ikada). O riječima ne želim ni pričati jer su na nivou kojeg samo Ayumi može napisati. Refren je stvarno nešto nevjerojatno, i cijela pjesma sjaji jer je prepuna nostalgičnih osjećaja, i prelijepe skladbe koja zvuči pomalo inspirirana sa klasičnim elementima. Glazba je top notch i stvarno nemam niti jednu primjedbu na ovu pjesmu. Čak su me i vokali od Ayumi iznenadili jer su dosta dobri. Toplo se nadam da će još ovakvih pjesama izdati.

OCJENA PJESME: 20/20

MOON odlično nastavlja tematiku albuma sa svojom nostalgičnom i tužnom atmosferom. Kao i prethodna pjesma, ovo je vrsta onih epic balada koje odlično izvodi, pogotovo zbog dirljivog, ali i snažnog refrena. Također mi se sviđa emocionalan način pjevanja, te predivne riječi. Još jedna odlična pjesma na albumu.

OCJENA PJESME: 10/10

Album se nastavlja sa uvodom klavira u pjesmu sending mail. Odmah ću reći da je ovo najbolja pjesma na albumu, zajedno sa još jednom. Nakon uvoda sa klavirom i laganim violinama, čujemo pomalo odsutan glas od Ayumi, te pjesma naglo ubrza tempo te glazbeno počinje zvučati pomalo "retro". Glazba napreduje dosta napeto sve do epic rock refrena koji vas doslovno otpuše svojom agresivnošću koja je pomiješana sa osjećajem bespomoćnosti. U refrenu se ponavlja samo jedna rečenica po tri puta, te opet prelazimo na odsutan glas i glazbu verse-a (koji je po mojem mišljenju malo duži nego što je trebao biti). Bridge-a u pjesmi nema, niti joj treba jer refreni na kraju stvarno rasturaju sve živo. Riječi su tek najbolji aspekt pjesme, te je definitivno jedna od njenih najboljih pjesama.

OCJENA PJESME: 20/20

Epicness ne prestaje sa pjesmom Last angel, koja je bila singl. Pjesma stvarno ima odličnu produkciju te kompoziciju, a atmosferu ni ne želim spominjat. Otvara se orkestralnim dijelom te nastavlja u laganu electro fuziju. Versei su predobri, zajedno sa misterioznim dijelom prije refrena. Riječi su mi osobno jedne od najdražih na albumu, i toliko više usavršavaju pjesmu. Stvarno nemogu opisati što osjećam dok ju slušam, stvarno nešto izvan ovog svijeta. Remek djelo.

OCJENA PJESME: 20/20

Prelazimo na interlude insomnia, koji traje oko 2 minute. Veoma je misteriozno te me podsjeća malo na Marionette ~prelude~ zbog slične creepy tematike. Najbolje od čega se sastoji je violončelo koje se čuje u pozadini, a sve ostalo što čujemo su samo razni efekti i filtriran glas Ayumi. Odličan interlude po mojem mišljenju, te nas savršeno uvodi u sljedeću pjesmu.

OCJENA PJESME: 10/10


Like a doll je definitivno najbolja pjesma na albumu. Počinje predivnim klavirom na početku, te emocionalnim glasom Ayumi, zatim se naglo pretvara u dosta bržu kompoziciju sa napetim zvukovima i violinama. Moram napomenuti da sneizmjerno obožavam one male dijelove koji budu odmah prije refrena. Sam refren je odličan, a riječi su jedne od najboljih koje je ikada napisala. Ono što najviše sjaji u pjesmi je njena jedinstvena i predivna, totalno nostalgična atmosfera (za što možemo kriviti odličnu melodiju klavira u pozadini). Ovo djelo me uvijek podsjeća na zimske dane, vjerojatno jer sam ju stalno vrtila u vrijeme blagdana (a tada je i cijeli album izašo). Sve u svemu, još jedno remek djelo. Svaka čast.

OCJENA PJESME: 20/20


Moj najdraži interlude na albumu jest Aria. Nemogu opisati koliko me ovo djelo podsjeća na one božićne reklame jer baš zvuči kao da je izašla iz njih. Ipak, ovo je nešto puno bolje jer mislim da je djelo predivno kompozirano te je prepuno osjećaja sreće i lagane nostalgije. Svaki put kad ga slušam imam osmijeh na licu jer me uvijek uspije razveseliti svojom predivnom melodijom. Nešto predivno (i ima odličan build-up).

OCJENA PJESME: 20/20

Nakon tako bezbrižnog interlude-a prelazimo na dosta emocionalnu pjesmu blossom, koja je također bila i singl. Sjećam se da mi je trebalo strašno dugo vremena da zavolim ovo djelo. Naime, dosta je tradicionalno i nema previše zanimljivu melodiju, ali opet, uspjela sam ju zavoljeti. Ono što volim u ovoj pjesmi je jednostavno to što ima taj epic i jak osjećaj za baladu, te odlične riječi (za očekivati), te naravno taj prokleto savršen solo gitare u bridge-u. Taj dio je tako dobar da sam dok bih slušala pjesmu znala premotati sve samo da dođem na taj dio, no to više ne radim jer mislim da je sama pjesma odlična.

OCJENA PJESME: 10/10

Nekako mislim da bi nakon Arie bilo pogodnije smjestiti pjesmu Thank U. Kažem to jer imaju gotovo identičnu atmosferu, i obje su veoma pozitivne i vesele atmosfere. Kako bilo, ovo je tek još jedna od mojih najdražih pjesama s albuma. Većina pjesme se sastoji samo od "la la la la", ali to nikako ne umanjuje osjećaj koji pjesma zapravo želi prenjeti. Kao što samo ime kaže, ovo je pjesma zahvalnosti, a takve pjesme obožavam jer me uvijek razvesele. Ostatak riječi u pjesmi su predivne, te ju uvijek volim slušati kad sam sretna (jer onda budem još više sretnija, haha).

OCJENA PJESME: 20/20

Prelazimo na još jednu laganu i heart-warming pjesmu, Sweet Season. Prije sam stvarno mrzila ovu pjesmu jer mi je zvučala tako dosadno, i stalno sam se mučila s njom. Naravno, kao što bude sa svim takvim pjesmama na kraju, ipak sam ju potpuno zavoljela. Većinom su krive riječi i stvarno lijepi lagani osjećaj koji kruži pjesmom. Pjesma je definitivno grower, i mislim da je bitno znati riječi dok ju slušate jer su stvarno glavni dio koji čini ovu pjesmu tako dobrom. Možda manje epic, ali opet još jedna odlična pjesma.

OCJENA PJESME: 10/10

I zadnji interlude je overture. Prati tematiku cijelog albuma i dosta je klasičan, kao i ostali interlude-i. Počinje na laganoj noti te se pretvara u grand djelo koje zvuči kao da je iz neke bajke. Predivno.

OCJENA PJESME: 10/10


do it again je jedna od najnapetijih pjesama na albumu. Odmah ću reći da je refren najbolji dio pjesme za mene, pogotovo drugi refren u pjesmi jer je toliko napet i dramatičan da to nemogu staviti u riječi. Ipak, ova pjesma nije toliko epic zbog toga što ima poprilično dosadnu kompoziciju. Mislim, versei-i su nezanimljivi, a ponavljaju se u nedogled. Mislim da se definitivno trebao maknuti cijeli zadnji dio pjesme gdje stalno vrte taj verse. A i na žalost, refren je prekratak. Zbog toga svega, ne uživam baš previše slušajući pjesmu. Svejedno, samo zbog tog odličnog refrena zaslužuje najveću (poprilično) ocjenu.

OCJENA PJESME: 10/10


Slijedi pjesma November. Moram reći da je ovo jedina pjesma gdje se uoće nisam mogla povezati sa riječima, a i ruku na srce, cijela kompozicija mi je oduvijek bila dosadna. Ovo je jedina pjesma na albumu koju mi je stvarno dosadno slušati, a već sam ju čula po dosta puta, davajući joj dosta prilika (znate mene). Nemojte me krivno shvatiti, pjesma je ok, ali nema ništa u njoj s čime se mogu povezati. Tako da, next.

OCJENA PJESME: 6/10


Nakon snoozefest koja je bila prethodan pjesma, prelazimo na savršenu baladu, Virgin Road. Što da kažem? Ova pjesma ima sve što nedostaje prethodnoj, a to su predivne riječi, odlična kompozicija, te predivna emocija koju stvara. Ova balada, iako se čini jednostavna, je dosta grandiozna te epic. Glazba se većinom sastoji od klavira i violina. Definitivno želim više ovakvih pjesama, te je još jedna od mojih najdražih pjesama s albuma.

OCJENA PJESME: 20/20


SEVEN DAYS WAR je odličan dodatak albumu jer mislim da je ova b-strana savršena. Na jednoj verziji albuma ima live verzija u kojoj doslovno plače, te je ta emocionalna izvedna samo još više produbila moju ljubav prema ovoj pjesmi. Po stoti put, riječi su glavni pokretač pjesme, kao i dobra kompozicija. Sve u svemu, epic zatvarač i pjesma.

OCJENA PJESME: 20/20

Love songs je moj najdraži album od Ayumi nakon GUILTY, a vjerujte mi, to puno znači. Obožavam fuziju klasične i electro glazbe u albumu, te njegov definitivan flow i tematiku. Ovaj album je imao sve što volim u albumima, a da ne spominjem koliko je jedinstven, atmosferičan i poseban. Svaka čast.

OVERALL OCJENA: 20/20

















2 komentara:

Anonimno kaže...

Na CDL 2010-2011 izvela je 3 odlične pjesme u nizu: Love Song, Virgin road (acustic) i Moon (acustic). Fantastična Ayu!
(JJJ)

Anonimno kaže...

November je na CDL Hotel Love Songs bila dosta dobra, drugi dio pjesme je puno bolji. Scena je bila spektakularna s vodoskocima u boji. Mogla si joj dati barem 9/10 :)
(JJJ)