nedjelja, ožujka 18, 2012

[SINGLE]Namie Amuro - Go Round/YEAH-OH





















Go Round/YEAH-OH je 37. singl Namie Amuro, izdan 21.3.2012.

Prva A-strana, Go Round, sadrži sva svojstva koja čine pjesmu epic. Dok na prvih par puta može zvučati previše "mellow" i pomalo manjkavo u kompoziciji, nakon par slušanja definitivno će vam prirasti njena odlična bezbrižna i pomalo slatka atmosfera. Nemojte krivo shvatiti da je ovo neka vrsta balade ili mid-tempo pjesme. Štoviše, ima dosta jake instrumente u pozadini i dosta dancy melodiju. S ovom pjesmom me je još više iznenadila, jer nemogu vjerovati još da baš ama svaka pjesma koju izda mora biti savršena. Uopće nemam ništa loše za reći o ovoj pjesmi. Već je slušam non-stop i nikako da mi dosadi jer je toliko flawless.

OCJENA PJESME: 20/20

Druga A-strana koja dolazi pod nazivom YEAH-OH je na totalno istom epic levelu kao i prethodna pjesma. No, što ste očekivali? Naime ova je stvar dosta više edgy i upbeat od prve A-strane, što naravno da nikad ne može biti loša stvar. Mislim da rastura s tim Engleskim riječima, koje katkad znaju zvučati pomalo cheesy, ali samo na taj način da čine pjesmu još boljom. Svaki dio u pjesmi ima predobru melodiju, i pjesma je stvarno precatchy. Također mi nije zvučala posebno nakon prvih par slušanja, ali kasnije se sve to promijenilo. Refren je toliko epic, a pogotovo taj bridge koji rastura sve.
Veoma je zabavna i također ju stalno slušam na repeat. Svaka čast.

OCJENA PJESME: 20/20

Wow. Stalno vrtim cijeli singl otkad je leakao jučer. Moram priznati da je Namie jedina izvođačica koja me nije razočarala sa svojim novim materijalom, te joj skidam kapu zbog toga (u isto vrijeme mi je jako drago jer mi je najdraža pjevačica). Obje pjesme su fierce dance brojevi, i totalno vas uvuču.
Samo me zanima kako će joj slijedeći album izgledati jer već ima previše singlova, no otvorena sam za sve (kad su već tako odlični singlovi). Moram još spomenuti, tematika od obadvije pjesme je dosta slična, a glasi "let's enjoy our world without worrying about who's around", što je vjerojatno najveći razlog zašto toliko obožavam ovaj singl.

OVERALL OCJENA: 20/20












Nema komentara: