utorak, studenoga 03, 2009

[SINGLE]alan - Swear

























Swear je 11. singl alan, izdan 4.11.2009. Dospjeo je na 26. mjesto na Oricon Charts.

Swear je prva A-strana alan koja je poprilično generična. Cijela pjesma je mid-tempa, sa u redu verse-ima i veoma dobrim refrenom. Jedina stvar koja me smeta sa refrenom su backing vokali koju su bili nepotrebni, i žao mi je što su izbacili wailing iz ove pjesme (refren pjesme smo mogli čuti već u 9. mjesecu sa reklame Bourbon, i u njemu je na početku alan wail-ala, i tada mi se pjesma činila savršenom, a sada su maknuli svu ljepotu doslovno iz nje). Glazba stvarno nije ništa posebno, kao ni cijela pjesma. Ovo je definitivno moja najgora A-strana alan ikad. Nisu trebali editirati pjesmu i napraviti je ovako nezanimljivu nego ostaviti onakvu kava je bila na reklami. Ah, što se može. Pošto sam veoma razočarana u ovu pjesmu (ali pazite, ovo je stvarno odlična pjesma!), nemogu joj dati najveću ocijenu.
EDIT: Swear je ipak nakon svega postala jedna od mojih najdražih pjesama od alan. Neću brisati sve što sam dosada napisala o njoj, baš zbog toga da pokažem kako uvijek zavolim neke pjesme koje na prvom slušanju mrzim. Naime, ono što mi se najviše sviđa u ovoj pjesmi je njena tema, koja je "za pozitivniji pogled prema budućnosti", i ova pjesma, ako zante riječi to odlično pokazuje i svaki put me nevjerojatno razveseli.


OCJENA PJESME: 10/10


Slijedi Beauty. Ova pjesma se čini puno zanimljivijom od A-strane, i ima više ethereal zvuk. Pjesma je ok, iako opet puno toga nedostaje u njoj. Nekako mi se ne sviđa gitara u pjesmi, i još neke pojedine instrumente bih ja osobno promijenila. Sve u svemu, i ova B-strana me je pomalo razočarala. Ali ipak, kao što sam rekla, puno je zanimljivija od Swear, i obožavam refren zbog njegovog ethereal zvuka. Ali nemogu si pomoći nego da mislim da je malo dosadna za slušati.
EDIT: Beauty stvarno ima prelijepi refren, i mogu reći da sam zavoljela gitare u verse-ima i pjesma zvuči stvarno predivno kao cijelina. Više ništa ne bih mjenjala u njoj.


OCJENA PJESME: 10/10


Ovo je bez previše razmišljanja nagori singl alan ikad, ipak, još je uvijek sasvim solidan i dobar. Ali stvarno jesam razočarana s alan ovaj put, ali svakako ovo je bilo nešto puno drugačije nego što inače radi, ali ja glasam za to da se alan vrati glazbi kakvoj je epic album Voice of EARTH imao. Prvi put čujem B-stranu sada, tako da ću je vjerojatno kasnije još više zavoljeti, kao i Swear. Nadam se da na njenom sljedećem albumu, "my life" neće biti ovoliko generičnih pjesama.

EDIT: kao što sam znala, potpuno sam zavoljela obje pjesme sa singla (pogotovo Swear <3 ako="" ate.="" br="" da="" e="" enje="" generi="" i="" iako="" ih="" je="" lagano="" mjenjam="" ne="" njihovo="" obje="" ocjenu="" ovog="" pjesama.="" pjesme="" poslu="" pravo="" puta="" singla="" su="" tako="" vi="" zavoljeti="" zna="" znate="">
Iako obožavam obje pjesme, još uvijek mislim da je ovo najslabiji singl od alan, barem za njene standarde.


OVERALL OCJENA: 10/10



Nema komentara: