petak, studenoga 06, 2009

[ALBUM]Namie Amuro - Queen of Hip-Pop

























Queen of Hip-Pop je 6. album Namie Amuro izdan 13.7.2005. Album je dospjeo na 1. mjesto na Oricon Charts.

Album se otvara title pjesmom, Queen of Hip-Pop. Ovo je jedna veoma ohrabrujuće hot pjesma, i stvarno dobro otvara i označuje stil ovog albuma. Pogotovo mi se sviđaju riječi, pa čak i neki engleski dijelovi kao "ain't nobody stoppin' me!". Cijela pjesma je obilježena hot clappovima i beatovima, i ovdje se odlično vidi kako dobro izmješani mogu činiti magiju. Stvarno je cijela pjesma catchy i iako mi se na početku ova pjesma nije previše sviđala, sada je obožavam.


OCJENA PJESME: 10/10


Slijedi moja najbolja pjesma od Namie, WANT ME, WANT ME. Jedna je stvar sigurna, ova pjesma je vjerojatno najprljavija stvar koju sam čula. Iako je kratka, ako pročitate prevedene riječi ove pjesme, stvarno bi ste se mogli šokirati ako niste poznati sa Namie Amuro. Da ne spominjem, ovaj singl su izbacili iz Koreje zbog svoga sadržaja. Naime, nemoj te se preplašiti, pjesma nije tako dirty kada naviknete na nju, a osim toga i dosta prljavih dijelova u riječima se uopće ne kuže. Da se vratim na pjesmu, ovo je jedna od najadiktivnijih pjesama Namie, jednostavno ti beatovi i odlična kompozicija pjesme vas toliko navuču na nju, kao što je i mene sa više od 400 plays na iTunesu (sada vjerojatno i više jer mi se prijašnji play countovi svi izbrisali). Ako vam ipak smetaju riječi (sumnjam da hoće), zbog savršene kompozicije ove pjesme sve će te zaboraviti. I naravno, ovo je najbolja pjesma na albumu.


OCJENA PJESME: 20/20


Stvari postaju puno slađe sa pjesmom WoWa. Puno više je pop inspirirana i počinje sa zviždanjem i nastavlja se sa dosta clapova i veoma catchy refrenom. Ova pjesma je stvarno vesela i sigurno će vam popraviti raspoloženje. Isto tako, mene osobno ova pjesma podsjeća na osjećaj tolike radosti jer sam je slušala puno puta kada sam dobila svoj prvi jpop album i slavila uz nju xD. Da se vratim na pjesmu, ovo je jedna od pjesama koju MORATE poslušati sa ovoga albuma. Pogotovo mi je odličan dio prije zadnjeg refrena (bridge?) koji je uistinu i previše catchy. Ovo je bila stvarno kvalitetno obrađena pjesma i to možete čuti u svakom dijelu.


OCJENA PJESME: 20/20


Prelazimo na više fierce stranu albuma sa I Wanna Show You My Love. Ova pjesma je zahvala od Namie svojim obožavateljima kao što je evidentno u refrenu. Moram priznati da me ova pjesma iznenadila jer sam kada sam vidjela naziv pjesme automatski pomislila na cheesy ljubavnu pjesmu, ali ova pjesma je sve osim toga. Ova pjesma, kao i prethodne slijedi odlične beatove, clapping i kompoziciju, popračenu zabavnim riječima (npr. "I know that they don't like me... But it's OK - I don't give a ****"). Sa svime time, uopće nije ponovljiva i ima puno drugačijih dijelova u cijeloj pjesmi. Ovo je bila još jedna odličnost sa albuma.


OCJENA PJESME: 10/10


Slijedi pjesma već izdana na singlu, GIRL TALK. Kao što sam rekla u prethodnoj recenziji singla, ovo je jedna zabavna pop pjesma koja je veoma dobrodošla na albumu. Ima veoma light i slatku atmosferu, a instrumenti su stvarno odlično izvedeni. Kompozicija je zanimljiva i cijela pjesma je odlično sklopljena u jednu zabavnu cjelinu, a da ne spomijem odlične vokale Namie.


OCJENA PJESME: 10/10


Slijedi više ponovljiva pjesma, Free. Iako je takva kakva je, meni se uistinu sviđa. Cijela atmosfera pjesme je pomalo mračnija (zbog čega ju još više volim), i kompozicija riječi je super, pogotovo dio sa "kimi ni dake, kimi dake ni wa". Sve u svemu ima dosta ponovljivi refren ali se zato kao cijela pjesma odlično iskazuje. Stvarno mi se sviđa ova pjesma iako nekada zna biti dosadna za slušati.


OCJENA PJESME: 9,5/10


Prelazimo na puno jaču pjesmu My Darling. Ovo je jedna od pjesama na albumu koju u zadnje vrijeme nemogu prestati slušati. Iako je reper malo naporan (ali naviknete se), kompozicija je prezabavna, kao i beatovi i glazba. Refren obožavam jer je tako fierce i hot. Sve dijelove u pjesmi obožavam i ovo je jedna boljih novih pjesama na albumu.


OCJENA PJESME: 20/20


Ups & Downs duet with Nao'ymt je puno lakša, ballad-like pjesma na albumu. Iako na prvih nekoliko slušanja nisam baš voljela ovu pjesmu, sada je smatram stvarno lijepom i nježnom pozitivnom pjesmom. Refren je stvarno neprocjenjiv. Ima tako nostalgičnu atmosferu, a da ne spominjem da mi se totalno sviđaju vokali Nao'ymt-a, koji stvarno odlično pjeva u cijeloj pjesmi što ju čini samo boljom. Ovo je još jedna lijepa ohrabrujuća pjesma na albumu.


OCJENA PJESME: 10/10


Slijedi dosta cheesy pjesma I Love You. Iako je užasno cheesy, I LOVE IT. Cijela pjesma ima tako sladak zvuk, odličnu glazbu i veoma slatke riječi da je tako lagano zaboraviti na cheesiness koju otprve ova pjesma šalje. Stvarno mi se sviđa kako kaže na 3 različita jezika volim te u refrenu (ali gdje je japanski??? - vjerojatno u ostatku pjesme, duh). Kada se sve to pomiješa dobijete stvarno zabavnu, i jednu od odličnih pjesama na albumu.


OCJENA PJESME: 20/20


Cijela atmosfera se mijenja sa pjesmom ALL FOR YOU. Ovo je veoma lagana balada i po mojem mišljenju tako se čudno uklapa u album. Nikada prije nisam voljela ovu pjesmu, bila mi je stvarno dosadna. Sada se to dosta promijenilo, ali ne previše. Jedino što volim u ovoj pjesmi je refren koji je predivan i dijeluje stvarno snažno, dok sam s druge strane mislila (i još uvijek mislim) da su verse-i mogli biti puno bolji. Opet, kao cjelina pjesma je odlična, samo joj trebate dati dosta vremena. Riječi su isto jako lijepe i valja pročitati prijevod ako ne razumijete japanski (iako to preporučujem na svim japanskim pjesmama koje poslušate).

(EDIT: ovo je postala jedna od mojih najdražih pjesama sada (2011))
OCJENA PJESME: 20/20


ALARM je već bila izdana kao singl, a i trebala je biti jer je ovo jedna od najviše kick-ass pjesama na albumu. Kompozicija je više nego zanimljiva i cijela pjesma je stvarno savršena. Ono što mi se najviše sviđa su riječi, i sa zabavne strane (kada god kaže ovo; "kick me harder, kick my booty" počem se smijati) ali i sa ozbiljnije strane u kojoj je pouka da živimo u sadašnjosti a ne da pričamo o tome kako se ne možemo vratiti u prošlost ili da se bojimo budućnosti. Stvarno mi se sviđa kako se to sve lijepo prezentira i kako Namie kaže da je to nonsense :D. Kako bilo, ovo je još jedna od savršenih pjesama na albumu.


OCJENA PJESME: 20/20


Zadnja ali nikako lošija pjesma je No. "No" nastavlja fierceness i hotness prethodnih pjesama na albumu, samo je još više fierce od svih ostalih pjesama. Refren je stvarno infektivan i odličan, a pogotovo mi se sviđa bridge ("say N A M I E") i sveukupna kompozicija pjesme. U ovoj pjesmi je pak skrivena i još jedna pjesma bez imena (većina je zovu No pt.2) koja ima istu kompoziciju kao No, samo drugačije instrumente koji su puno više laganiji i riječi su promjenjene u nekim djelovima (zapravo u većini). Ovaj dodatak stvarno odlično zatvara album i dajem mu sve pohvale.


OCJENA PJESME: 20/20


Stvarno žalim što nisam prije dala šansu Queen of Hip-Pop, ovako predobrom albumu. Sve su pjesme odlične, nema niti jednog fillera i cijeli album se drži svoje tematike. Cijela tema Pink Panthera je stvarno slatka. Ali ipak nešto što me jako smeta je to što Namie nije uključila the SPEED STAR u ovaj album jer bi onda ta pjesma bila najbolja na albumu nakon WANT ME, WANT ME. Nemogu reći da li preferiram ovaj album ili STYLE, oboje su odlično obrađeni albumi (PLAY je naravno meni najbolji album od Namie, zadnja 2 su oba STYLE i QoHP na istom mjestu). Svakako preporučujem da poslušate ovaj album. Vrijedan je vašeg vremena.


OVERALL OCJENA: 20/20



Nema komentara: