četvrtak, listopada 01, 2009

[SINGLE]sifow - LOVE & PEACE

























LOVE & PEACE je 2. singl sifow, izdan 26.7.2006.

LOVE & PEACE je veoma up-beat vesela ljetna pjesma. S tim rečenim, ovo je definitivno moja najdraža pjesma od sifow. Glas sifow se stvarno lijepo uklapa u pjesmu, jer ona ima stvarno lijepi ženstveni glas. Naime, u pjesmi mi se najviše sviđa refren koji je stvarno toliko energetičan da nema šanse da ne osjetite nalet sreće u sebi. Čak ima i raznih dječjih glasova u pjesmi što samo nadodaje slatkoći ove pjesme. Ovo je jedna od najboljih pjesama koja vas može raspoložiti. Svi dijelovi mi se sviđaju, pogotovo instrumetni. Inače ovo je jedina pjesma od sifow o kojoj sam postala "ovisna", jer mi je njezina vrsta glazbe uvijek bila čudna, ali zbog ove pjesme sam je totalno zavoljela. Možda će vam tebati malo više vremena da se naviknete na LOVE & PEACE, ali definitivno je vrijedna slušanja nekoliko puta jer ćete sigurno otkriti njenu magiju, kao što sam ja.

OCJENA PJESME: 10/10

Dodatak, tj. B-strana ovog singla je kumori nocha harebare. Ovo je još jedna upbeat pjesma koja slijedi trend LOVE & PEACE. Ovo je još jedna odlična pjesma, iako nisam o njoj ovisna koliko o LOVE & PEACE. Ima stvarno zabavan refren, a cijela pjesma je vesela kao i A-strana. Ova b-strana je stvarno bila odličan dodatak.

OCJENA PJESME: 8,8/10

LOVE & PEACE je singl zbog kojega danas volim sifow. Ona ima puno ostalih super pjesama, ali mislim da niti jedna nije blizu LOVE & PEACE. I drago mi je da je B-strana slijedila stil A-strane, jer se to iz nekog čudnog razloga jako rijetko događa sa singlovima (inače ako je A-strana vesela, B-strana bi bila tužna u većini jpop izvođača). Tako da ovaj singl ima svoju temu: pozitivan/veseli lijetni singl. Zato zaslužuje najveću ocjenu, za mene.

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: