nedjelja, srpnja 22, 2007

[REVIEW][COMPILATION ALBUM]Ai Otsuka - Ai am BEST


Ai am BEST je prva kompilacija Ai Otsuke koja
je dospijela na 1.mjesto po prodaji u Japanu ai i
na "World united charts".
U albumu su 13 pjesama,a album je izašao 28.3.2007.
Na albumu je jedna "secret track" koja počinje nakon tišine
od 98 "tracka"!I ta "secret track" se zove
BABASHI.
Cover ovog albuma mi se svidio,iako bi možda bilo bolje
da je njezina slika.I svidjelo mi se to kako je stavila kanji od Ai (što znači ljubav) i samo dodala "am BEST".To je zapravo poigravanje riječima,koje je uspijelo!



Album se otvara njezinim prvim singlom,Momo no hanabira.Ova mi se pjesma doista sviđa.Na početku počinje lagano i "nježno",a pogotovo glas Ai Otsuke u ovoj pjesmi je stvarno odličan.
Refren je isto super i cijela pjesma je stvarno dobro obrađena.


OCJENA PJESME: 10/10


Druga pjesma je i njezin drugi singl,Sakuranbo (Cherry :P),koja je vesela "girly" pjesma koju možete očekivati od Ai Otsuke.Sakuranbo je bio singl koji se stvarno dobro prodao i "prosalvio" Ai Otsuku.Cijela pjesma je "catchy" i stvarno ju je zabavno slušati.Na kraju se refren puno ponavlja,što je dobro jer je refren stvarno ono što je najolje u ovoj pjesmi.



OCJENA PJESME: 10/10



Treća pjesma na albumu je Amaenbo,isto tako i njen 3. singl.Amaenbo je stvarno ljepa pjesma s ljepim uvodom u pjesmu a i refrenom.Cijela je pjesma dobro aranžirana i ima stvarno ljepu melodiju.Isto tako je drukčija od njenih prošlih singla,ima ljepi zvuk gitare i stvarno je super za poslušati. Stvarno mi se sviđa kako na kraju Otsuka izbaci sve iz sebe i pjeva stvarno s puno emocija i ova pjesma je jednostavno preslatka.


OCJENA PJESME: 10/10


Četvrta pjesma na albumu je HAPPY DAYS i isto tako njezin 4. singl.Ova me pjesma stvarno iznenadila jer je zapravo rock pjesma ;)Pjesma nije loša,ali refren mi je malo dosadan i cijela pjesma me ne potiče da ju sluša ponovo.


OCJENA PJESME: 3,5/10


Sljedeća pjesma je njen peti singl,i moja skoro pa i najbolja pjesma od nje.Kingyo hanabi je prva
pjesma koju sam čula od nje,i stvarno me iznenadila.Ova je pjesma nježna ljetna balada i stvarno mi se sviđa izvedba klavira i kako pjesma stvara ugođaj kao da si u nekoj kišnoj šumi,ali u jednoj ljepoj kod koje je u blizini more (nije baš neka šuma,lol).Stvarno neznam kako da je opišem.Najbolji način je da pjesmu dobro poslušate od početka do kraja i sigurno će i vas odvest negdje daleko,lol.


OCJENA PJESME: 10/10


Šesta pjesma i šesti singl je Daisuki da yo,jedna previše tužna pjesma koju baš i nisam očekivala od Ai Otsuke.Ali,da vam kažem koliko sam samo plakala kad sam ju slušala...O ovoj pjesmi
bih stvarno mogla puno pisati.Nježan zvuk gitare,tužan glas Ai Otsuke i prevedene riječi ove pjesme će vas sigurno rasplakati!


OCJENA PJESME: 10/10


Kuroge Wagyuu Joshio Tan Yaki 680 Yen je njezin sedmi singl i sedma pjesam na ovom albumu. Ovo mi je prvi put da čujem pjesmu i mogu reći da je odlična. Ovo je bila prva malo prostija pjesma od Otsuke (pogledajte riječi/spot :D) što je stvarno čudno za vidjeti od Otsuke. Ali stvarno mi se sviđa cijela pjesma.


OCJENA PJESME: 10/10


I za sada prva pjesma na albumu koja nije bila singl,Cherish.Isto tako kao i Kingyo hanabi,ova mi je jedna od najboljih pjesama Ai Otsuke.Ova je pjesma nešto posebno jer ima jezivu glazbu i glas Ai Otsuke je nekako čudan.Obožavam "beat" i otvaranje ove pjesme.Sve u svemu odlična pjesma.


OCJENA PJESME: 910/10


Deveta pjesma je SMILY,koja je jedna od "najluđih" Ai Otsukinih pjesama!
Ova pjesma je stvarno paravi hit i pokazuje pravu Ai Otsukinu stranu.
Cijela pjesma je vesela,i to ludo vesela!Ak se ne osjećate dobro samo skinite ovu pjesmu i slušajte,sigurno će vam biti bolje!"Smile,smile!I want to see you tomorrow!"


OCJENA PJESME: 10/10


Deseta pjesma je Biidama.Koja je bila zajedno na singlu sa SMILY. Ne mogu opisati koliko je ova pjesma slatka. Jednostavno preslatka. Ima tako sladak refern i cijelu temu. Možda će vam trebati više vremena da je zavolite, jer je meni trebalo dosta, ali definitivno vrijedi slušati je dosta jer kada otkrijete slatkoću i ljepotu ove pjesme nećete požaliti.


OCJENA PJESME: 10/10


Neko ni fuusen je jedanaesta pjesma na ovom albumu. Koja je definitivno jedna od mojih najdražih pjesama Otsuke. Ima lagani lejtni ugođaj, ali najviše mi se sviđa zbog toga jer Otsuka pjeva u perspektivi mačke, dakle mačka nam pjeva ovu pjesmu, a nemogu vam reći koliko obožavam mačke. Ova pjesma je preslatka, u isto vrijeme i jako tužna. Refren je predobar i cijela pjesma je uistinu lijepa.


OCJENA PJESME: 10/10


Ali za veliku promjenu,dvanaesta pjesma na ovom albumu je Planetarium.Ova pjesma je DEFINITIVNO najbolja pjesma Ai Otsuke!Predobra glazba u backgroundu,preljepi zvuk frule,gitare i klavira te stvarno odvedu daleko u svemir i svaki put kad slušam ovu pjesmu kada je noć pogledam kroz prozor u zvijezde...Ova pjesma je najbolji dokaz kako je Ai Otsuka jedna od naj talentiranijih japanskih pjevačica.


OCJENA PJESME: 10/10


Zadnja pjesma na albumu je LOVE MUSIC.To je jedna od slatkih pjesama Ai Otsuke i super je. Pjesam je stvarno lijepa sa odličnim refrenom.


OCJENA PJESME: 9/10


Cijeli album mi se čini kao odlična kompilacija,ali sigurno je mogla staviti još nekoliko pjesama,13 mi se čini premalo,iako ima 98 "tracka" koje su samo tišina a zadnja je nova pjesma (zapravo pjesma koju prije nije objavila).



OVERALL OCJENA: 10/10





Nema komentara: