srijeda, srpnja 08, 2009

[SINGLE]Nana Tanimura - every-body

























every-body je 6. singl Nane Tanimure izdan 8.7.2009.

A strana ovog singla, every-body se otvara akustičnom gitarom i pretvara se u catchy ljetnu pjesmu. Cijela pjesma je stvarno osvježavajuća i za lagano slušanje. Ova pjesma je stvorena da vam digne raspoloženje. Stvarno mi se sviđaju svi dijelovi pjesme. every-body je uistinu opuštajuća ljetna pjesma koju ne želite propustiti, iako ako je prvi put čujete možda i nije nešto posebno, ali s vremenom zasigurno će te lagano totalno zavoljeti pjesmu. S tim rečenim, stvarno obožavam ovu pjesmu, ima sve što volim u ljetnim pjesmama.

OCJENA PJESME: 10/10

Sljedi prva B-strana, GIRLS WANNA BE. Ovo je jedna tipična pop-rock pjesma s dosta catchy dijelova, i veoma je zabavna. Ipak, mislim da nije ništa kao Noisy, pjesma koja je dijelila isto mjesto na njenom prijašnjem singlu, Crazy For You, jer nije onako agresivna i odlična, što me doista razočaralo. Bez obzira na to, ovo je jedna od boljih B-strana Nane Tanimure, iako bih voljela da ima malo zanimljiviju kompoziciju. Ipak, refren je stvarno odličan i catchy, stvarno volim ovu pjesmu!

OCJENA PJESME: 10/10

I zadnja B-strana je Mind Ya Biz. Ova pjesma je nevjerojatno slična prethodnoj, samo nije rock.
Ova pjesma je čisto zlato, kako bi to rekla. Jednostavne toliko obožavam cijelu temu pjesme, i iako jako volim GIRLS WANNA BE, mislim da je ova pjesma puno bolja od nje. Riječi su stvarno zanimljive i predobre. Najbolji dio mi je kada Nana kaže "kiyasuku don't call me Nana!" a i bridge također.

OCJENA PJESME: 10/10

Jednostavno sam morala promijeniti ovu recenziju, jer nakon dosta slušanja sam totalno pronmijenila mišljenje o B-stranama. Iako još uvijek moja najdraža pjesma od Nane Tanimure je vjerojatno Noisy, B-strane su bile čak i bolje od B-strana prijašnjeg singla. Barem od No Music, No Goodies. Mind Ya Biz toliko po strukturi i temi liči na Noisy tako da je stvarno obožavam. every-body je stvarno mogu reći najbolji singl od Nane Tanimure, iako ga ne bi preporučila za prvi put slušanja nečega od nje jer mi je trebalo mjesec dana neprestanog slušanja da sve pjesme zavolim. Ali jesam, što je najvažnije. Za prvi put preporučujem If I'm not the one/SEXY SENORITA singl.

OVERALL OCJENA: 10/10

Moji scanovi i slika mojeg CD + DVD singla (da, tako se ponosim što imam ovaj singl!)


























(Nisam skenirala riječi ni inserte jer...pa, nije mi se dalo. Slike su jako kvalitetne (prve dvije) pa samo kliknite na njih)



Nema komentara: