ponedjeljak, rujna 28, 2009

[ALBUM]Aoyama Thelma - Emotions





















Emotions je drugi album Aoyame Thelme izdan 9.9.2009. Dospjeo je na 8. mjesto na Oricon charts.

Ovaj album započinje sa Intro, koji je kao što i ime kaže intro u album koji se sastoji
od zvuka hodanja po ulici i Thelme kako priča s nekim (vjerojatno na mobitel) te se začujelagani zvuk klavira i Thelme kako polagano pjevuši. Iako većina misli da je ovaj intro od 43 sekunde nepotreban, meni se čini kao lijep dodatak jer je povezan sa zadnjom pjesmom na albumu. A i uostalom, klavir stvarno zvuči prelijepo.

OCJENA PJESME: 10/10

Intro nas uvodi na već izdanu pjesmu (singl) Wasurenai yo. Ovu pjesmu sam već recenzirala odmah nakon ove recenzije, tako da za detaljniju recenziju ove pjesme možete tamo pogledati. Kako bilo, ovo je jedna od boljih balada Thelme koju uistinu volim.

OCJENA PJESME: 10/10

Sljedi Happiness. Nekako mi se ne sviđa tranzicija između prethodne pjesme i ove. O pjesmi, naime, nije loša. Jedini prigovor koji imam je to što zvuči previše "cheesy". Ako to ignoriramo, pjesma ima nekih zabavnih dijelova, ipak, za mene, ovo zvuči više kao nekakav "filler" na albumu jer je ipak malo previše nezanimljiva i dosadna pjesma.

OCJENA PJESME: 6/10


A sada, dame i gospodo, slijedi moja najdraža pjesma na albumu. Futari no Yakusoku no Hi je zapravo Thelmina verzija njene kolaboracije sa Dohzi-T, pjesme Yakusoku no Hi, koja mi je sto puta bolja od ove verzije. Svejedno, verzija Thelme je stvarno odlična. I ono što mi je stvarno drago je to što sam Yakusoku no Hi obožavala i non-stop slušala u isto ovo vrijeme prošle godine. Tako da baš sada slušanje novije verzije te pjesme je takva slučajnost. Ono što mi se najviše sviđa u pjesmi je klavir, pa onda refren. Cijela pjesma je stvarno lijepa, i tužna. Tako mi je drago što je ukljičila ovu pjesmu u album, iako promijenjenu, jer nikako ne bih recenzirala "Love Stories" od DOHZI-T, na čijem je albumu ta pjesma. Odlična pjesma.

OCJENA PJESME: 10/10

Sa odlične pjesme prelazimo na odličnu. I'm Sorry je moja najbolja nova pjesma na albumu (iako Futari no Yakusoku no Hi je isto nova, tehnički, već je bila izdana kao Yakusoku no Hi). Opet, klavir predobar, Thelma pjeva u pomalo hladnom glasu na početku, i stvarno mi se sviđaju verse-i u pjesmi (pogotovo drugi), savršeni su, i cijela atmosfera je odlična. A tek refren... "Aitakute, aitakute, aitakute" taj dio je stvarno catchy, a još mi je bolje kada na kraju refrena ponavlja "I'm sorry, so sorry...".

OCJENA PJESME: 10/10

Nastavljamo album sa KEEP ON. Ovo je jedna od puno boljih pjesama na ovom albumu. Beat je stvarno predobar, a refren pogotovo. Ipak, nikako nemogu postati ovisna o ovoj pjesmu, iako stavrno ima potencijala. Ovo je stvarno blaženstvo u albumu, jer je upbeat pjesma i NIJE balada. Neznam zašto to spominjem jer meni "baladasti" albumi uopće ne smetaju, ipak...

OCJENA PJESME: 9,5/10


Sada slijedi Sunao ni Narenakute. Koja opet ima onu cheesines kao i Happiness, sve zahvaljujući cheesy riječima na Engleskom. Ali ozbiljno, da li se nemogu sjetiti ičega bolje od "Baby, I love you...". U biti, vraćamo se na pjesmu. Pjesma je očito balada, mid-tempo. Ništa posebno. Ima ok verse, ali ništa više posebno.

OCJENA PJESME: 4/10

Prelazimo na još jedan singl, Todoketai... feat. KEN THE 320. Otkada je prvo izašao, nikada nisam voljela ovaj singl. Iako ima potencijala da se totalno zavoli, meni se nikako nije dalo slušati ovu pjesmu. Ovo je još jedna balada sa zanimljivom kompozicijom, ali ničemu posebnom. Budimo iskreni, Wasurenai yo je puno bolja od ove pjesme. Ne kažem da je ova pjesma totalno loša, ali nema nikakve "magije" u njoj.

OCJENA PJESME: 5,5/10

Baby, I love you je sljedeća pjesma. Da, koji cheesy naziv. Da prestanem s tim, ovo je prilično uredna balada sa lijepim refrenom (ako zaboravimo na cheesiness). Ali to je stvarno sve što mogu reći o ovoj pjesmi.

OCJENA PJESME: 5/10

LOOK je još jedna upbeat pjesma. Ima zanimljivu kompoziciju, ali KEEP ON je puuuno bolja od ove pjesme. To je definitivno. Refren je doista zanimljiv, ali opet ova pjesma mi je jedna od onih koje su mi tako-tako i koje nikada ne bih slušala

OCJENA PJESME: 5/10

Slijedi WANNA COME AGAIN feat. VERBAL (m-flo). O ovoj pjesmi stvarno neznam što da mislim. Upbeat je, u redu. Zapravo, refren je stvarno dobar, i pjesma je zanimljiva za promjenu.
Ali priča je ista kao sa prethodnom pjesmom.

OCJENA PJESME: 5/10



Ali priča se mijenja na sljedećoj i zadnjoj pjesmi, Cinderella Story. Nemogu vam opisati kako obožavam ovu pjesmu. A nikada je ne bih obožavala da nije do prelijepih riječi, koje je Thelma sama napisala. Naime, ovo je ona zadnja pjesma koja se nadovezuje sa Intro, jer ima taj isti klavir, tj. klavir iz intro je iz ove pjesme. Sve, ama baš sve mi se sviđa u pjesmi. Od verse-a do refrena i prelijepih instrumenta. Riječi su stvarno dirljive, i totalno se mogu naći u njima. Bridge pogotovo obožavam. Kada slušate samu pjesmu bez razumijevanja riječi, ova će vam pjesma vjerojatno biti dosadna, kao što je meni bila. Ali jednom kada sam je slušala sam odlučila obratiti pažnju na riječi i totalno sam se iznenadila. Prelijepa pjesma. Thelma je čak i plakala kada je pjevala ovu pjesmu, pa valjda joj puno znači.

"I don't search for that much at all, if I could only reach you...with just that, and that alone, there will be a smile on my face, so I'll keep singing."


OCJENA PJESME: 10

Ovaj album je stvarno bio dobar. Nemogu reći odličan jer pola pjesama ipak ne volim. Ali, bilo je novih pjesama zbog kojih je ovaj album bio totalno vrijedan. Puno bolji od njenog prvog albuma, DIARY.

OVERALL OCJENA: 7/10

Nema komentara: