subota, travnja 25, 2009

[REVIEW][ALBUM]Ayumi Hamasaki - NEXT LEVEL
















NEXT LEVEL je 10. album (sveukupno 11.) Ayumi Hamasaki.Izdan je u CD only,CD + DVD,CD + 2DVD i USB verziji. Dospjeo je na 1. mjesto na oricon top ljestvicama.

Album se otvara interludeom Bridge to the sky. Počinje lagano ali se ubrzo tempo povećava i Ayumi pjeva jednostavne riječi (koje su povezane sa sljedećom pjesmom na albumu,što je veoma lijepo napravljeno kada gledate flow albuma). Ubrzo tempo postane puno nagliji i sve u svemu dobro otvara ovaj album jer ima dosta elemenata koji označavju temu ovog albuma. Jako mi se sviđa ovaj interlude i ne podbacuje biti odličan interlude kakav Ayumi ima na skoro svakom svom albumu.

OCJENA PJESME: 10/10

Sljedeća pjesma mi se svidjela odmah kada sam je prvi put čula. NEXT LEVEL ima stvarno ugodnu atmosferu i potiče vas da razmišljate o prošlosti i budućnosti, ali na veoma pozitivan način. Obožavam ovu pjesmu. Ovo je jedna od onih ugodnih pjesama od Ayumi koju možete poslušati kada ste opušteni i veseli.

OCJENA PJESME: 10/10

Disco-munication je još jedan interlude. Iskreno sam se ndala punoj pjesmi jer mi se naziv stvarno sviđa,ali sam već potpuno prihvatila ovu pjesmu kao odličan interlude. Iako me malo početak živcira,ostatak interlude-a je odličan i dobro nas uvodi u electro-pop pjesme koje slijede.

OCJENA PJESME: 10/10

Wow, tek smo prešli jednu cijelu pjesmju,a već dolazimo na vjerojatno najbolju pjesmu na albumu? EnergizE je jednostavno toliko predobra pjesma da je nemogu prestati slušati. Napravljena je da vas razveseli i toliko mi se sviđaju svi beatovi i zvukovi u pjesmi (pogotovo na početku),ali ono što mi je najbolje u ovoj pjesmi su riječi. Stvarno su ohrabrujuće a pogotovo mi se sviđaju "Put your hands up together! Keep your heads up together!" dijelovi jer se tako dobro uklapaju u pjesmu.

OCJENA PJESME: 10/10

Dragi Bože... Sljedeća pjesma me katkad i izludi svojim odličnim beatovima i kompozicijom. Sparkle je već izdana pjesma na singlu Rule/Sparkle. Tada mi je bila super,ali sada sam tek shvatila kako su beatovi i sveukupni mix pjesme savršeni! Ova pjesma je techno/electro pop (a nemoram govoriti koliko to volim) i uistinu je pjesma koju ću dugo pamtiti od Ayumi.

OCJENA PJESME: 10/10

rollin' počinje čudnim orguljama ali se ubrzo pretvori u electro-pop instrumentale. Obožavam kada Ayumi počne pjevati u vokoderu na početku. Taj dio je stvarno tako catchy i najviše ga obožavam u ovoj pjesmi. Refren je odličan ali je trebalo malo da se naviknem na njega jer malo čudno zvuči kada ga prvi put čujete. Ali je sve u pjesmi od najbolje do odlično. Sve u svemu još jedna odlična pjesma od Ayumi.

OCJENA PJESME: 10/10

Sada slijedi već izdan singl, GREEN. Nekako je stvarno čudno bilo ubaciti ovu pjesmu u album jer je kod glazbe veoma drugačija od svih pjesama do sada. Svejedno,ovo je još jedna odlična pjesma od Ayumi. Ima azijsko-orijentalan osjećaj i instrumenti su stvarno super uklopljeni. Obožavam violine u refrenu.Pjesma nekako zvuči mistično i hladno.Sve u svemu još jedna savrešena pjesma od Ayumi.

OCJENA PJESME: 10/10

Load of the SHUGYO (Ha?) je još jedan interlude. Početak je malo catchy i ok. Ostatak interlude-a je dosta dobar i rock-edgy, što znači da nas napokon uvodi u svoje odlične rock pjesme.

OCJENA PJESME: 9,8/10

identity započinje pomalo zastrašujuće, ali se cijela skladba pretvori u rock instrumente. Ono što uistinu obožavam kod ove pjesme su dijelovi prije refrena, tako su dobri (a i riječi) da se uvijek uživim u ovu pjesmu. Naravno, refren je isto odličan i nekako me ova pjesma malo podsjeća na 1 LOVE. Jako sam oduševljena riječima ove pjesme.

OCJENA PJESME: 10/10

Sada prelazimo na Rule (singl Rule/Sparkle), hard rock pjesmu koju, opet,obožavam. Glas od Ayumi je jako dubok pogotovo kada se zadere prije refrena (stvarno obožavam to!) i cijela pjesma je gotovo savršena. Ovo je jako agresivna pjesma od Ayumi i naravno ono što Ayumi govori u njoj je ono što i ja mislim ("Hajdemo zajedno razbiti pravila!").

OCJENA PJESME: 10/10

LOVE 'n' HATE je pjesma koja me ne prestaje zadivljavati. Ima predobar početak i cijela pjesma je catchy.Imamo još jednu rock pjesmu,yaaay! Mislim da i ne moram govoriti koliko je ova pjesma FIERCE i koliko ju obožavam. Neznam što da više kažem.

OCJENA PJESME: 10/10

Ovo je jedan od mojih najboljih interlude-a na albumu. Iako je Pieces of SEVEN toliko dosadna na početku, zbog odličnog završetka interlude-a na sve to zaboravljam. Naime,početak je veoma nezanimljiv i nekako mi liči na reBiRTH iz GUILTY koji mi je bio isto tako dosadan, ali je zato kraj tako odličan jer je rock i ima zanimljive elemente dok pjesma napreduje sve do kraja. Nemogu vam opisati koliko volim taj dio. Možda je to zato što me podsjeća na horror-survival igre koje obožavam.

OCJEMA PJESME: 10/10

Sljedi prva balada, napokon. Days je već izdana kao singl, zato mi nije ništa novo. Ovo je totalno lijepa balada o zaljubljenosti i ima lijepi zimsko-božični ugođaj (zbog kojeg je obožavam). Cijela pjesma je slatka najviše zbog riječi. Kompozicija i sve je lijepo sastavljeno.

OCJENA PJESME: 10/10

Ayumi je ovaj album završila sa baladom Curtain call (wtf?). Iako je ime čudno i stalno se pitam ima li kakvog značenja iza njega, ovo je jedna prelijepa balada. Iako je tako jednostavna, ako se malo uživite u nju vidjeti će te njezinu ljepotu. Stvarno mi se sviđa iako sam na početku mislila da je dosadna. Postaje još ljepša pri kraju kada se doda crkveni zbor. Moram napomenuti da Ayumi stvarno pjeva s puno emocija, što je vidljivo.

OCJENA PJESME: 10/10

Nekako sam iznenađena da skoro sve pjesme imaju 10/10 ocjenu. Sve u svemu,kada sam prvi put čula album mislila sam da je užas (za sve tako mislim) ali sam naravno s vremenom toliko zavoljela ovaj album, ali još uvijek mislim da ne prolazi savršenost njezinog prošlog albuma, GUILTY. Nadala sam se da će me Ayumi iznenadit i izdat puno bolji album od GUILTY-a, ali ipak GUILTY ostaje moj najbolji album od Ayumi. Razlog za to je to što nekako nedostaje emocija u u ovom albumu,za razliku od GUILTY. Ovo je više album za zabavu i plesanje kako se kaže, i nema te dubine kao GUILTY. Na kraju,ovo je opet još jedan odličan album od Ayumi (iako mi se nesviđa cover i pakovanje albuma) i zaslužuje najbolju ocjenu.

OVERALL OCJENA: 10/10

1 komentar:

Anonimno kaže...

Pozdrav,
Album je OK, no definitivno nije na tragu njenih najboljih ostvarenja. Guilty je bio jednostavno predobar i sumnjam da će izdati opet takav album, ali se barem nadam da će mu sljedeći album biti malo sličniji. Kao što si rekla s više emocija.
Želim natrag pravu Ayu!
BTW. Zavidim ti na kolekciji.
Miki