utorak, lipnja 30, 2009

[SINGLE]Nana Tanimura - If I'm not the one/SEXY SENORITA





















If I'm not the one/SEXY SENORITA je 4. singl Nane Tanimure izdan 13.8.2008.

If I'm not the one je opisana kao ljetna balada, koja se meni uistinu sviđa. Pjesma počinje laganim klavirom, koji zvuči stvarno tužno. Cijela pjesma je veoma lijepa, a najzanimljiviji dio pjesme je refren. Ovo je jedna od mojih najdražih pjesama od nje, jer jedina druga balada koju Nana ima je Again, a meni se ova sviđa puno više.

OCJENA PJESME: 10/10

A sada, SEXY SENORITA je definitvno moja najbolja pjesma od Nane Tanimure. Pjesma je stvarno jedna od onih najviše catchy pjesama ikada. Naime, ovo je latino-party pjesma koja je toliko catchy da će te je jednostavno odmah zavoljeti. Instrumenti još više pomažu u stvaranju odlične plesne atmosfere. Ovo je bila moja najdraža pjesma ljeta 2008, a ako poslušate pjesmu vidjeti će te i zašto.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi B-strana, Wasurenai yo ~Song for you~.Wow. Još jedna odlična pjesma? Ovo je puno laganija pjesma, i stvara stvarno lijep ugođaj. Stvarno mi se sviđa refren i ovo je stvarno odlična B-strana. Svaka čast, Nana!

OCJENA PJESME: 10/10

Za Nanu sam znala točno prije izlaska ovog singla, dok je JUNGLE DANCE bio njen najnoviji singl (koji mi se nije toliko svidjeo), ali baš je onda izdala ovaj singl za kojim sam doslovno poludjela. Jednostavno nisam mogla čekati da izađe singl dok su low quality pjesme "procurile". Još sam se više iznenadila kada je izašao singl jer sam totalno zavoljela čak i B-stranu. Ovaj singl definitvno vrijedi kupiti.

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: