nedjelja, listopada 04, 2009

[SINGLE]Namie Amuro - GIRL TALK/the SPEED STAR























GIRL TALK/the SPEED STAR je 27. singl Namie Amuro, izdan 14.10.2004. Dospjeo je na 1. mjesto na Oricon Charts i tako ostao 3. dana za redom broj 1. To je bio prvi put da je jedan njeni singl dospjeo na 1. mjesto još od njenog singla iz 1998, "I HAVE NEVER SEEN".

GIRL TALK započinje zvukom vinyla i onda se pretvori u pop pjesmu. Ova pjesma je nešto drugačije od Amuro, jer je više na strani pop glazbe nego išta drugo što Namie inače izda. Sve u svemu, ovo je još jedna preodlična i prezabavna pjesma od Namie. Refren je najbolji dio pjesme, iako mi se činilo da je pjesma stvarno duga jer se ponavlja i ponavlja, ali nema veze. Stvarno volim ovu pjesmu iako nisam neki veliki obožavatelj nje.

OCJENA PJESME: 9/10

the SPEED STAR je puno agresivnija a i puno bolja pjesma od GIRL TALK. Kada sam nekoliko prvih puta čula pjesmu mislila sam da je smiješna i nekako čudna, ali sada sam se totalno zarazila s njom tako da je postala jedna od meni najboljih pjesama od Namie. Jednostavno taj cool osjećaj koji prati cijelu pjesmu, mislim... stvarno nemogu opisati zašto mi je ova pjesma postala tako adiktivna. Jednostavno obožavam riječi u ovoj pjesmi, pogtovo one na engleskom;"Let me drive it 'cuz I am the SPEED STAR" i "I can move it faster than you". Stvarno ne razumijem zašto ova pjesma nije bila uključena na albumu "Queen of Hip-Pop" jer uopće ne bi bila izvan mjesta na njemu. Nemogu vam opisati koliko obožavam instrumentale u ovoj pjesmi, sve je tako savršeno izvedeno,pogotovo da snaga i beatovi koji prate cijelu pjesmu. Uistinu epic pjesma zaslužuje epic ocijenu.

OCJENA PJESME: 20/20

Ovaj singl je bio odličan, najviše zbog kick-ass pjesme the SPEED STAR. Jako preporučujem ovaj singl.

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: