četvrtak, srpnja 09, 2009

[SINGLE]Ayumi Hamasaki - &
























& je 29. singl Ayumi Hamasaki izdan 9.7.2003. koji je bio njen 16. singl broj 1. Prodao se u više od 600,000 kopija.

Iako je ovaj singl ljetni i cover je sav veseli, prva pjesma je pomalo "zastrašujuća" pop pjesma ourselves. Refren je brz i agresivniji, sudeći po Ayuminom ljutitom glasu. Ova pjesma je jedna od najviše pamćenih pjesama od Ayumi, jer je veoma posebna i drugačija od svih ostalih ljetnih pjesama koje inače izda. Sviđaju mi se svi dijelovi i kompozicija, a pogotovo značenje pjesme jer je stvarno duboko.

OCJENA PJESME: 10/10

Sada prelazimo na veselu ljetnu pjesmu, Greatful days. Možda ste primjetili da je greatful pogrešno napisano, ali mislim da su to namjerno stavili kao da zvuči "grateful" a znači "great full". Svejedno, ovo je jedna tipična ljetna pjesma od Ayumi, iako, mene refren jako podsjeća na božićne pjesme, lol. Stvarno mi se sviđa kako je pjesma "light hearted" i jednostavno daje predivan neopterećujući osjećaj.

OCJENA PJESME: 10/10

Wow, kako to da je na ovom singlu samo jedna vesela pjesma? Sada prelazimo na tužnu ljetnu pjesmu, malo agresivniju baladu HANABI ~episode II~. Obožavam način na koji se otvara ova pjesma - "pjevanjem" cvrčaka. Dijelovi prije refrena su stvarno dobri, kao i sam refren. Refren je naime malo "čudan", ako ga slušate prvu put, to jest. Ayumi viče stvarno s puno snage tijekom refrena, i u glasu otkriva tugu. Ali uistinu obožavam kako završava pjesma, jer Ayumi stvarno izbaci sve iz sebe.

OCJENA PJESME: 10/10

Čak imamo i dodatak singlu (pazite, ova B-strana ne postoji nigdje drugdje nego samo u ovom singlu!), pjesmu theme of a-nation '03. Riječima nemogu opisati lijepotu ove pjesme. Toliko je nostalgična i prelijepa da je nešto što ako uistinu razumijete što Ayumi govori predivno. Daje tako divan osjećaj. Naime, azijskog (orijentalnog) je stila, ima ugodan refren i totalno ljetnu atmosferu. Ali, ono što je stvarno vrhunac pjesme je pri kraju kada Ayumi i ostali nježno pjevuše i totalno harmoniziraju pjesmu. Nemogu to točno izraziti, poslušajte sami. Samo zbog ove pjesme vrijedi kupiti ovaj singl.

OCJENA PJESME: 10/10

& je moj vjerojatno najdraži singl od Ayumi, ne samo zbog odličnih A-strana i predivne B-strane, nego mi je isto jako drago što je izdan na moj rođendan. Zato sam i recenzirala singl na datum mog rođenja i izdanja ovog singla. Definitivno poslušajte ovaj singl ako želite odlične ljetne pjesme. Svaka čast, Ayu!

OVERALL OCJENA: 10/10


Nema komentara: