srijeda, srpnja 25, 2007

[REVIEW][COMPILATION ALBUM]Koda Kumi - BEST ~first things~ CD1 & CD2


BEST ~first things~ je prvi kompilacijski album
Kode Kumi.Dospjeo je na prvo mjesto po prodaji.
Sadrži njene singlove od 2000 do 2005.Album
je izdan u 2 formata,samo CD i 2 CD-a + DVD.
Album je bio ogroman uspijeh i najbolji ženski album
godine 2005.Isto tako je bio na prvom mjestu i na "United world charts".


CD 1


Prva pjesma na CD 1 je NO TRICKS.Meni se ova pjesma ne čini kao jedna od njezinih "BEST",
ali ima dobar beat cijela pjesma kao "overall" ali mi se baš i ne sviđa.Nekako zvuči kao bez glavnih elemenata koji bi poboljšali pjesmu.



OCJENA PJESME: 4/10



Druga pjesma je TAKE BACK,koja je,ako se ne varam bila jedna od njezinih prvih singla.
Nemam ništa drugo za reći nego da zvuči nekako dosadno,ali na drugačiji način,ako znate što mislim...Bridge zvuči malo bolje :)



OCJENA PJESME: 2,5/10



Trust your love je jedna zanimljivija pjesma za razliku od prethodnih.Samo ono što me živcira
je način na koji se pjesma otvara,neznam točno zašto.Ali refren radi "svoje" i mogu reći da je pjesma dobra,ali ništa više.Možda je još nekoliko puta poslušam jer neki djelovi su stvarno super,iako me otvaranje živcira.(By the way,samo nemojte pogledati spot za ovu pjesmu!UŽASAN je!!Ja vam savjetujem da ne gledate spotove od Kode Kumi jer je ili sramote ili su jednostavno užasni...Tko to režira te glupe spotove?!?Whatever...(Sorry for being offtopic :P))



OCJENA PJESME: 5,5/10



Četvrta pjesma je COLOR OF SOUL.I u ovu sam se pjesmu razočarala.Muzika je nekako "otrcana".Njezini stariji singli su definitivno bili loši (pritom ne mislim na sve).Ovo je jedna od onih pjesama koje čekam da što prije završe.Stvarno,ova pjesma nema niti jedan dio koji bi mi bio barem malo zanimljiv ili dobar,ma što god...



OCJENA PJESME: 1/10



Peta pjesma je So into you,koja opet kao druge počinje dosadnim klavirom i efektima.Sad kad sam poslušala refren još mi je više bez veze.Nemam ništa više za reći.



OCJENA PJESME: 1/10



Love across the ocean opet nekako slijedi bezvezni stil prethodnih pjesama,lol.
Oko refrena postaje puno bolja,zapravo mi se sviđa kompozicija.
Još jedna pjesma koja je mogla biti puno bolja.



OCJENA PJESME: 4/10



m.a.z.e je sedma pjesma na CD 1,i kako da vam kažem...nemogu vjerovati koliko sam razočarana CD-om 1,lol.Ima ISTI onaj dosadni tempo kao u svim prethodnim (ajme koliko to spominjem) pjesmama.Dosadne "strings" su po cjeloj pjesmi i kompjutorizirani efekti i čudne violine stvarno uništavaju pjesmu.



OCJENA PJESME: 1,5/10



Osma pjesma je real Emotion koja na početku zvuči poput remixa.Ova pjesma i opet nije nešto drugačija od prošlih...Ajme mrzim CD 1 ovog albuma...A pogotovo na početku kada Koda Kumi ponavlja "What can I do for you,I can't hear you" jednostavno zvuči glupo,barem meni.
Nije ni čudo što Koda Kumi prije i nije bila poznata,ali na svu sreću njezine novije pjesme su odlične!



OCJENA PJESME: 1,5/10



I na sreću,deveta pjesma je 1000 no kotoba,što znači 1000 riječi.Zašto na sreću?Jer ova pjesma
je ZA RAZLIKU od drugih nježna balada u kojoj glas Kode Kumi zvuči jako lijepo i "smooth".
Ova pjesma je bila tema za film FINAL FANTASY (neznam točno koji dio) i puno je ljudi zbog toga obožava.Ja osobno mislim da nije nešto pjesma,ali hvala bogu što je različitija od drugih na albumu!Tako da JAKO spašava ovaj album.



OCJENA PJESME: 6,5/10



Deseta pjesma se otvara užasno sa užasnim trubama,koje prate cijelu pjesmu.Pjesma se zove COME WITH ME.Možda ipak još nisam trebala reviewat ovaj album jer na CD 1 mi NITI JEDNA pjesma ne sviđa,ali opet mogu izraziti svoje mišljenje i preporuke.
Ova pjesma je jedna od onih definitivno najviše loših.



OCJENA PJESME: 1/10



Gentle words,jedanaesta pjesma,otvara se lijepo.Ali opet ima nekakvih efekata koji mi se nisu svidjeli.Na svu sreću,mogu reći i da ova pjesma spašava album,jer refren mi je dobar,ali to je prilično to.



OCJENA PJESME: 5,5/10



I zadnja pjesma (hvala bogu) je Crazy 4 you.Mogu stvarno reći da me bole uši,lol.Muzika je stvarno užasna.Ali ajde zadnja je na albumu pa je moram izdržati.Opet ima užasnih stringa i efekata u ovoj pjesmi...



OCJENA PJESME: 1/10



Ufff....Nism mislila da će to tako završiti.Ali ovo mi je prvi put da sam preslušala ovaj album i NIKAKO ga više neću slušati (samo se o braćam CD-u 1)



OVERALL OCJENA CD 1: 3/10















CD 2




CD 2 se otvara pjesmom CUTIE HONEY.Koja počinje predobro,ali ostatak pjesme nije nešto posebno.Pjesma mi se nije svidjela dovoljno,nekako perbrzo ide i ije dobro kompozirana.


OCJENA PJESME: 5/10


Druga pjesma je Chase koja ovaj put počinje loše,ali overall beat ove pjesme je u redu.
Samo mi se nisu svidjeli efekti i cijela pjesma je zvučala "annoying".


OCJENA PJESME: 2/10


Kiseki je treća pjesma i opet muzika zvuči čudno.Ali kada Koda Kumi počne pjevati sve se čini puno bolje.Refren se ne čini loš,isto tako.Ali bez obzira i ovo je jedna od onih starijih pjesama koja mi se ne sviđa.



OCJENA PJESME: 4/10



I jedan veliki pljesak za sljedeću pjesmu,Selfish!Obožavam ovu pjesmu!Počinje misteriozno i nakon toga počnu heavy beatovi koji su odlični!Sve mi se svidjelo u pjesmi,a pogotovo refren.
Volim kada na kraju refrena Koda kaže "Selfish!" jer zvuči jako zabavno i cijela je pjesma "kawaii ne (Cute,isn't it?)"!



OCJENA PJESME: 8,5/10



Sljedeća pjesma...Moja najdraža od Kode Kumi zajedno sa FREAKY,tužna balada Hands.
Pjesmu obožavam,ovo je pjesma koju slušam svaki dan i stvarno mi je teško prestati!
Pjesmu prate violine i klavir (naravno,ima još instrumenata).Ali,ono što mi se najviše sviđa su riječi.Koda Kumi obično ima sex riječi u svojim pjesmama (lol),ali ovo je stvarno izuzetak!
Riječi su predivne i imam osjećaj kao da ih je Ayumi Hamasaki pisala (Ayu piše najbolje riječi ikad!).Definitivno ju poslušati!



OCJENA PJESME: 10/10



Sljedeća pjesma Hot stuff feat.KM MARKIT je još jedna odlična pjesma!Pogotovo mi se sviđa
muzika i cijeli refren,tj.svaki dio pjesme!Sve više i više slušam ovu pjesmu jer mi je predobra!
Pjema je catchy i jedna od najboljih od Kode Kumi!



OCJENA PJESME: 9/10



Sljedeća pjesma je Butterfly.Ova pjesma mi se nesviđa.Opet se čuju dosadne trube i
pjesma je bezveze.



OCJENA PJESME: 3/10



Pjesma flower se jako ljepo otvara,ali na žalost je jedno od onih dosadnih.
Stvarno nemogu ovakve pjesme komentirati jer mi sve zvuče isto,i oprositite
ako previše ponavljam neke stvari.Svejedno,nakon dužeg slušanja zaključila sam
da i ova pjesma ima svojih čari,na svu sreću.



OCJENA PJESME: 4/10



Sljedeća pjesma je Promise.Ova pjesma je dosta nježna,samo mi se nije svidjelo kako pjesma počinje.refren je dosta lijep ali pjesma je mogla biti bolja.



OCJENA PJESME: 5/10



Star je pjesma koja mi se nije previše svidjela.Za razliku od nekih pjesama na albumu pjesma je malo upbeat,što mi se sviđa.



OCJENA PJESME: 3/10



Zadnja pjesma the meaning of peace je još jedna previše nezanimljiva i dosadna pjesma.
Na svu sreću,pjesme Kode Kumi su se kasnije promijenile.

OCJENA PJESME: 2/10



Dakle,CD 2 mi je užasno puno bolji zbog 3 pjesme na njemu koje obožavam,što i je puno.
Nemojte misliti da zbog ovoga Koda Kumi ima užasne pjesme,samo sam ja izabrala krivi album
da ju predstavim (već sam ju predstavila sa singlom FREAKY,ali ovo je prvo predstavljanje albuma).Dajem joj ovaikvu previsoku ocjenu zbog pjesme
Hands,Selfish i Hot stuff.




OVERALL OCJENA CD 2: 6,5/10



Nema komentara: