ponedjeljak, srpnja 23, 2007

[REVIEW][SINGLE]Aya Ueto - Namida no niji/SAVE ME



Namida no niji/SAVE ME je petnaesti
double A-side singl Aye Ueto.Izdan je 30.5.2007.
i dosegnuo 17. mjesto po prodaji (prodano 13,000 kopija).
Ovo je prvi singl kojeg sam poslušala od Aye Ueto
i zbog kojeg sam ju zavoljela.
Naime idemo mi na review.



Prva pjesma na singlu je Namida no niji,koja je po mom mišljenju odlična pjesma.Otvara se laganim violinama i Ayinim stvarno preljepim glasom.Uvijek tražim u glazbi dobar glas,i Aya Ueto me stvarno impresionirala kao pjevačica.Aya ima prelijepi "smooth" glas koji tako umirujuće djeluje na pjesmu.Prije uopće nisam bila ni čula za Ayu,zbog čega se čudim.
Namida no niji stavrno odličan refren,bridge...ma nema onoga što nije odlično!
Stvarno volim ovakve pjesme i mogu reći da sam skinula njene albume i pjesme nisu baš nešto,ali ovo je stvarno izuzetak!Cijela je pjesma savršena i ako Aya izda još novih singla i albuma definitivno ću ih poslušati!(Istina je da sam malo skrenula s teme,ali barem će overall bit kraći :D)



OCJENA PJESME: 10/10



SAVE ME je druga double A-strana na singlu.Stvarno sam iznenađena i ovom pjesmom.
Otvara se sa ljepim "strings" a pogotvo mi se sviđa "bridge" prije nego što počne refren.
A i refren mi se naravno sviđa.I opet mogu reći da je pjesma odlična!Aya rules! :P



OCJENA PJESME: 10/10



Treća pjesma na singlu je remix jedne njene pjesme Way to heaven koji se zove way to heaven ~100db mix~.Nemogu baš puno komentirati jer uopće nisam čula originalnu pjesmu,ali mogu reći da je remix dosta "pretjeran" i "naporan".Ayin glas samo ponavlja "way to heaven" i to je to,samo na kraju počinje pjevati "ostalo".



OCJENA PJESME: 1,5/10




I to je to,samo još dva instrumentala za Namida no niji i SAVE ME koja stvarno zvuče ljepo :)
Sigurno ću još isprobati njezine starije pjesme,samo skoro pa nikad ne stingnem.
Obe pjesme rulaju,stvarno su mi predobre!
(btw. Aya Ueto je isto i glumica :D)
Tako da i ovom singlu sa zadovoljstvom dajem:


OVERALL OCJENA: 9/10



1 komentar:

Anonimno kaže...

Super ti je novi blog...:P