subota, siječnja 28, 2012

[ALBUM]YUI - HOW CRAZY YOUR LOVE

























HOW CRAZY YOUR LOV
E je 5. album YUI izdan 2.11.2011.

Album se otvara pjesmom HELLO, koja je bila izdana kao singl pod nazivom HELLO ~Paradise Kiss~. Razlog zašto su maknuli pola naslova iz pjesme mi nije jasan jer je pjesma ista kao i originalna, samo što je malo "ispolirana" u nekim dijelovima što se tiče glazbe. Ova pjesma je dosta upbeat (no ne previše), sa veoma laganim pristupom, te je cijela pjesma nekako opuštena u zvuku. Nekako mi se čini kao dosta dobar otvarač albuma jer dobro opisuje atmosferu većine albuma. Sa ovom pjesmom sam na početku imala love-hate odnos jer, iako mi se toliko sviđala njena atmosfera, bila mi je nekako dosadna. No sada se sve promijenilo jer sam se potpuno uživila u slatkoću ove pjesme. Također moram reći kako obožavam svježinu te upbeat dijelove u refrenu. Neznam što je to u ovoj pjesmi što me navodi na to da ju tolko obožavam, ali eto. Čari odlično kompozirane glazbe, očito? Riječi su isto odlične i baš je nekako pogođena atmosfera glazbe uz njih.

OCJENA PJESME: 20/20

Pjesma koja slijedi, Separation, razara sve granice savršenosti i originalnosti koja može biti u pjesmi. Ovo je vjerojatno moja najdraža pjesma na albumu, kao i jedna od najboljih pjesama od YUI. Osim što ima posebnu "funky" atmosferu, odlične riječi i savršenu kompoziciju, ova pjesma je toliko catchy da kada je čujem sve što želim je dignuti se i plesati na nju (što je nešto što nisam nikad mislila da ću moći reći za pjesmu od YUI, haha). Ima taj "jazzy" osjećaj i jednostavno ju obožavam što je tako različita od ostalih pjesama od YUI. Glazba je stvarno odlična, a pogotovo mi se sviđaju razni dijelovi koji se čuju u pozadini jer pokazuje koliko se kvalitetnog rada uložilo u pjesmu. Svaka čast!

OCJENA PJESME: 20/20

Get Back Home je, odmah ću reći, jedna od najslađih nostalgičnih bitter-sweet pjesama. Ima tu zimsku atmosferu sa laganom gitarom i klavirom i stvara tako predivan ugođaj, iako veoma tužan. Čim sam čula pjesmu obožavala sam taj tihi, tmurni i tužan glas od YUI. Nemogu vjerovati da me je uspjela toliko očarati, iako pjesma na prvo slušanje ne zvuči kao najbolja balada ikada. Svejedno, ovo je još jedna brilijantna pjesma na albumu. Mogu reći da želim još ovakvih pjesama od nje jer je isto dosta posebna i ovakvo nešto rijetko od nje čujem. I da ne zaboravim, riječi su me stvarno dirnule i čine pjesmu još boljom.

OCJENA PJESME: 20/20

Tihu atmosferu nastavlja Lock On. Barem na prvom verse-u, dok ne uskoči glasan refren zajedno sa trubama. Pjesma me dosta podsjeća na Rain u refrenu, ali ipak stoji po sama sebi kao veoma snažna pjesma. Dok smo kod njega, refren je odličan, te cijela pjesma stvara posebnu atmosferu. Sve više mislim da YUI postaje sve bolja u pisanju riječi, ali naravno i stvaranju glazbe. Ova pjesma sve to dokazuje i samo mogu poslati pohvale o njoj.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi U-niform. Još jedna od mojih najdražih pjesama. K vragu, ne znam kako to YUI čini, stvarno neznam, ali da se ja toliko zaljubim u tako jednostavnu pjesmu sastavljenu samo od akustične gitare i mrvicu bas gitare dodane kao efekt. Riječi obožavam, te ima nešto u ovoj pjesmi zbog čega je nemogu prestati slušati, iako je, ponavljam, nevjerojatno jednostavna niti ne zvuči kao nešto posebno. Ima pomalo slatku i opuštenu, mirnu atmosferu. Možda je i zbog toga toliko volim?

OCJENA PJESME: 20/20

Nakon toga dolazi Cooking, koja je čak još i jednostavnija od prethodne pjesme. Ali naravno, postoji ta neka magija u njoj zbog koje je obožavam. Tako je slatka, nježna i mirna da me sa uživancijom uvuče u taj lagani svijet. Riječi su također slatke i jednostavno bih pojela pjesmu, haha. Bridge me nekad zna rasplakati iz čudnih razloga (vjerojatno zbog riječi) i jer se nekako povežem sa pjesmom previše. Također, cijelo djelo mi daje nekakav pomalo nostalgičan osjećaj (možda zbog strings u pozadini). Ali stvarno svaka čast, brilijanto. Ovo se zove glazbom.

OCJENA PJESME: 20/20

Nakon toliko nježnosti slijedi najagresivnija pjesma na albumu, Rain. Ovu pjesmu OBOŽAVAM toliko jer je jedna od onih koja me tako lako uvuče u svijet tuge i depresije (što po samo sebi nije baš poželjno ali ovdje pričamo o snazi glazbe). Ne moram ni spominjati da su riječi savršene od početka do kraja, te je pjesma uistinu jedna od njenih najboljih. Da ne zaboravim napomenut, Rain je bila singl, što je itekako zaslužila pjesma.

OCJENA PJESME: 20/20

Slijedi kratki interlude Good night. Ovo djelo mi se osobno veoma sviđa jer je jednostavno predivno i odlično se uklapa u flow albuma te imam osjećaj da je stvarno bio potreban između prethodne i sljedeće pjesme. Naime, djelo se sastoji od laganog klavira i isto tako laganog glasa od YUI koja je stvarno prelijepo otpjevala ovo. Ovdje stvarno možete čuti da YUI zna pjevati jer koristi razne tehnike, a zbog toga ju mogu samo pohvalit. Ovo je potpuno umirujući interlude i obožavam ga.

OCJENA PJESME: 20/20

Slijedi jedna od mojih najdražih pjesama na albumu, a to je b-strana YOU. Ovu su pjesmu "remasterali" te je dobila potpuno osvježen zvuk koji smatram da bolje paše djelu nego prethodna verzija, iako su obje odlične. Na pjesmu, ovo je stvarno jedna od najljepših nostalgičnih pjesama koje sam ikada čula. Na prvih par puta mi je pjesma bila bezveze da vam kažem iskreno, ali s vremenom sam polako počela shvaćati tu tugu i nostalgiju kojom je pjesma prepuna. Pročitala sam negdje da se jednoj osobi ne sviđa način na koji pjeva. Osoba je rekla da joj uopće ne stoje visoke note, te da joj ovakvo emocionalno pjevanje ne stoji. I da, da je njen način pjevanja toliko užasan da misli da je ovo najgora vokalna izvedba godine. Ja sam skoro bila šokiranim svime ovim jer me njen glas u ovoj pjesmi toliko zgrabi za dušu i mislim da je predivan. Uopće ne razumijem tu osobu, ali each to their own valjda. Svejedno, ovo je jedna od mojih najdražih pjesama. Također ima prokleto dobar bridge na kojeg uvijek plačem i nije me sram to priznati. Svaka čast.

OCJENA PJESME 20/20

Slijedi još jedan moj favorit, singl It's My Life. Ova pjesma dobivam puno mržnje od slušatelja jer je naime cheesy i previše vesela. Ali meni uopće nisu jasni ti ljudi. Da citiram: "I'm VERY shocked... What the fuck...". Okej. Ovo je možda nešto sasvim drukčije od nje. I mislim da je ovo veliki primjer ljudi koji pretjeruju i kako da kažem, prate većinu. Da stavim to na stranu, ova pjesma je ne samo odlična nego i savršena. Pjesma jest možda previše vesela ali to je i bit pjesme. Ima različitih pjesama i ne trebaju sve bit iste, pogotovo ako su od istog izvođača. U tome je i ljepota. Da ne govorim svakakve gluposti, mogu samo reći da obožavam ovu pjesmu baš zbog toga što je toliko vesela da mi uspije uvijek dan razvedriti. Hoću još ovakvih pjesama.

OCJENA PJESME: 20/20

Veselu tematiku nastavlja (i stvarno mi se sviđa placement ove pjesme) no Reason. Iskreno nemogu ni reći je li ova pjesma bolja od prethodne ili ne. Možda samo mrvicu. Naime, kompozicija ove pjesme mi se stvarno JAKO sviđa, te je predobro to što zapravo nema bridge pjesma, a ima epic refren koji se nastavlja sve do kraja pjesma. A refren je savršenstvo! Ne mislim da postoji pjesma koja me uspije toliko razveseliti kao ova. Riječi su stvarno odlične i isto igraju veliku ulogu u tome što čini pjesmu epic. Svaka čast! Obožavam sve njene pjesme koje imaju veselu tematiku, a moguće je da je ova još i najbolja od svih.

OCJENA PJESME: 20/20

Jedina pjesma koja me razočarala na albumu je Nobody knows. Ova pjesma je više rockish i inače takve njene pjesme obožavam ali ova je bila poprilični let down. Razlog? Pa, iskreno, nekako mi je dosadna. Refren je totalno neinspiriran te nekako samo čekam da završi pjesma jer ništa u njoj ne osjećam. Stvarno čudno jer već do sada bi je trebala barem malo zavoljet koliko sam ju puta poslušala, ali ništa od toga. No, jedino dobro što pjesma ima je ok glazba. Ali svejedno, ovo je definitvno najgora pjesma na albumu, meni osobno. Ali opet nije toliko loša da je neslušljiva. Jednostavno je ok i uredno ju poslušam bez preskakanja dok slušam cijeli album.

OCJENA PJESME: 6/10

Zadnja, a i najbolja pjesma na albumu je Green a.live. Ovo je predivno remek djelo sa toliko osjećaja da je to neizrecivo. Kada samo ovako poslušate pjesmu čini se kao opuštajuća lagana pjesma, ne previše posebna. Ali tu se varate. Čim obratite pažnju na riječi i glas od YUI, u pjesmi ta tuga postaje sve izraženija. Naime, pjesma je napisana za žrtve prošlogodišnjeg potresa u Japanu, te se stvarno vidi da je YUI pisala iz dubine srca. Ovo je moja najdraža pjesma od nje zajedno sa Never say die, te me veoma lagano rasplače. Samo jedna riječ: Masterpiece.

OCJENA PJESME: 20/20

Wow. Nisam očekivala da ću se toliko zaljubiti u ovaj album. Pogotovo jer kad sam ga prvih par puta čula mislila sam da je stvarno dosadan i bezveze. Ali tako uvijek mislim za skoro sve albume pa ih kasnije zavolim. Većini se obožavatelja nije svidio album, ali ja znam da je jedini razlog tome što ne žele dati više prilike da zavole nešto malo drukčije. Njihov gubitak, jer je ovo iznimno savršeno produciran album sa odličnim pjesmama. I iskreno, preferirala bi ga svaki dan od njenih prvih 2 albuma koje obožavatelji svako malo uveličavaju. No, ono što najviše pohvaljujem kod albuma je njegov savršen flow i određenu temu. Ovaj album teče tako predivno da dok ga slušate stvarno jeste na putovanju u nekom drugom svijetu. Takvno nešto (odličan flow i tema) godinama nisam mogla čuti u albumima. Tako da svaka čast. Njen najbolji album (zajedno sa I LOVED YESTERDAY). Još moram pohvaliti odlične vokale od YUI. Stvarno koristi puno tehnika koje je dosta teško za izvesti. Glas joj se stvarno poboljšao od njenih prvih par albuma, te neka samo nastavi tako. Jedino što je šteta je to da je album dobio tako smiješno ime koje nema smisla, ali ajde, valjda i u tome ima čari.

OVERALL OCJENA: 20/20



Nema komentara: