utorak, veljače 07, 2012

[SINGLE]YUI - to Mother





















to Mother je 16. singl YUI izdan 2.6.2010.

A-strana singla, to Mother, je oduvijek bila jedna od mojih najdražih pjesama od YUI. Veoma je nježna te pretežno sastavljena samo od klavira, violina i udaraljka. Iako je dosta jednostavna, prepuna je čari koji obogaćuju svako slušanje. Jednostavno prelijepo teče te zbog predivnog osjećaja kojeg pjesma stvara je čak od prvog slušanja dobila posebno mjesto u mojem srcu. Već sam pjesmu recenzirala na HITS albumu, tako da i tamo pročitajte što sam napisala ako vas zanima.

OCJENA PJESME: 20/20

Iznenadila me pjesma Tonight, B-strana singla. Naime, ovo je veoma agresivno rock djelo, te uistinu mislim kako je njena najagresivnija pjesma do sada. Dosta je kratka, no to me ne sprječava da totalno uživam u njenoj kick-ass atmosferi. Ovo je moja najdraža b-strana (zajedno sa Sea) a i pjesma od nje, te mi je uistinu žao što uopće nema više ovakvih pjesama (osim možda No way sa ILY albuma, no to čak nije bila ni puna pjesma). Obožavam kako akordi progresiraju kroz cijelu pjesmu, a pogotovo na početku. Riječi su predobre i dosta catchy te stvarno ne vidim tko ne bi uživao u ovoj pjesmi. Skidam kapu. Također, ako ste ljuti ova pjesma bi vam dobro došla, haha.

OCJENA PJESME: 20/20

Stvarno mi je zanimljivo kako B-strana kontrastira A-stranu. No, nije nerijetko da se to događa u singlovima. Ipak inače uvijek bude jaka i življa A-strana, a B-strana balada (govorim općenito u J-pop-u), tako da je ovo pomalo osvježavajuće. Iskreno mislim da je B-strana bolja od A-strane, ali ne mogu se žaliti jer je to Mother ipak osobnija pjesma za razliku od agresivne Tonight. Sve u svemu savršen i epic singl.

OVERALL OCJENA: 20/20










Nema komentara: