subota, srpnja 14, 2007

[REVIEW][ALBUM]Yuna Ito - HEART




Ovo je prvi album Yune Ito i to veoma loš.
Uzela je samo nekoliko pjesama iz singla
(a skoro svi su joj singlovi super)
tj. samo 5,od kojih se meni dvije uopće ne sviđaju.
Stvarno ne razumijem zašto je Yuna to tako napravila,jer
su joj sve ostale pjesme koje nisu bile na singlovima (nove)
zaista loše i nadam se da Yuna,kada bude izdavali svoj drugi album,neće napraviti opet ovakvu pogrešku.Ali,kako bilo,ovaj se album prodao čak predobro,i dosegnuo prvo mjesto po prodaji (prodano 508,623 primjeraka (za sad)).To je,po mom mišljenju zbog toga jer su njezine stvari prije bile odlične(Ali to nemora biti tako)!Ali sve u svemu njena 2 nova singla su predobra!Ali vratimo se na album mi :)


Album se otvara pjesmom WORKAHOLIC,koja je,po mom mišljenju loša,ali barem ne toliko koliko su ostale pjesme na albumu :)Može biti čak i malo zabavna,ali stvarno nema ništa u njoj da me potakne da je slušam ponovo.Yuna je vjerovatno ovom pjesma htjela pokazati koliko voli rad i to kvalitetan.Ali možda se meni pjesma ne sviđa jer ne volim takvu vrstu glazbe...


OCJENA PJESME: 3/10


Druga pjesma na albumu je ENDLESS STORY,njezin prvi singl koji se super prodao,što je i zaslužila jer ova pjesma je jedna od njezinih najljepših balada!Pjesmu pjeva za samo "jednu osobu" jer barem tako piše u riječima da ju želi pjevati za samo jednu osobu :)Ovo mi je bila prva pjesma od nje koju sam čula i prvi put mi se nije baš svidjela jer mi je zvučala preobično.
Nije mi se sviđalo i to,što puno mješa engleski s japanskim,ali sada mi je to tak fora.
Predobra pjesma i definitivno joj trebate dat priliku.


OCJENA PJESME: 8/10


Treća pjesma na albumu je Losin',koja mi je čak i najbolja pjesma zajedno sa Precious na albumu.Koja ima predobar ritam i Yuna koristi malo "Engrisha" (Engrish je krivo napisan i izgovoren engleski),koji je definitivno namjerno stavila jer je Yuna rođena u Americi i živjela je na Havajima i engleski joj je materinski jezik.Pjesma je veoma zabavna i nemogu je prestati slušati.Obožavam kada na početku pjesme se čuje zvuk gitare(barem mislim da je gitara,lol!Slaba sam u prepoznavanju instrumenata.).Mislim,cijela je pjesma dobra kompozirana i muzika je na mjestu.Definitivno poslušajte!


OCJENA PJESME: 9,5/10


Četvrta pjesma je Know-how,i da, jedna od onih lošijih.Ova pjesma je po mom mišljnju definitivno uništena i bezveze.Stvarno ne razumijem što je Yuna htijela postići ovom pjesmom.
A pogotovo one trube ili što već...


OCJENA PJESME: 1,5/10


I jedna od mojih najboljih Yuninih pjesama je peta na ovom albumu (hvala bogu na ovoj pjesmi!),
a zove se Precious.Precious je,ako se ne varam,tisuću puta bolja od ENDLESS STORY,koja je isto tako njena najviše cjenjena pjesma.Ova mi pjesma na početku nije zvučala tako dobro kao sad,dok nisam pročitala riječi i pogledala spot.Ova je ljubavna pjesma tako snažna da svaki put kad počne refren pogledam u nebo (ili u vis) i počnem ju pjevati(Nemojte me smatrati čudakinjom,i vi bi da slušate ovu pjesmu :D)A ono što me pozitivno iznenadilo je na kraju pjesme crkveni zbor koji pjesmi daje crkveni osjećaj.


OCJENA PJESME: 10/10


Šesta pjesma na ovom albumu,Tender is the night,nema nikakvih specijalnih stvari zbog kojih biste zavoljeli pjesmu.Baš šteta,jer ova pjesma bi mogla biti dobra stvar da su malo više obraćali pažnju na instrumente i kompoziciju.


OCJENA PJESME: 4/10


Fragile,sedma pjesma na ovom albumu,počinje super i cijela pjesma se ne čini tako lošom kao druge pjesme na albumu.Dobro je arangažirana i čini mi se prilično OK.
Ali opet,definitivno je mogla ovu pjesmu malo bolje obraditi.


OCJENA PJESME: 5/10


Osma pjesma je Nobody knows,i stvarno mogu reći da je živi UŽAS!
Ja stvarno nemogu vjerovati kada čujem ovakve,blago rečeno jadne pjesme od
tako nadarene pjevačice,koja je izdala tako predobre single,ali na kraju izašla sa tako užasnim
pjesmama na albumu,kojeg bi čak mislila kupiti da pjesme nisu ovakve.


OCJENA PJESME: 1/10


Pjesma Faith je bila singl,i deveta je na ovom albumu.Pjesma mi je dobra.I mislim da je dobro što je stavila ovu pjesmu (mislim mogla je puuunnooo bolje)jer da je napravila neku novu sličnu onima ostalima pjesmama ne-singlima to bi bilo još milijun puta gore.Faith,ima dobar refren,a ostalo u pjesmi je prilično dosadno.Sve u svemu,u pjesmi definitivno nešto nedostaje.
Pjesma je dobar pokušaj za nešto novo.


OCJENA PJESME: 6,5/10


Deseta pjesma je Stay for love,B strana na singlu Losin'.I nešto mi stvarno nije jasno...ZAŠTO JE STAVILA OVU PJESMU????Umjesto predobrih pjesama poput Stuck on you,Secrets,I'm free (pa barem da je stavila te dvije B strane!(Secrets i I'm free)) i još puno njih,ona je izabrala ovu pjesmu.Koja po meni uopće nema smisla.Yuna,Yuna....


OCJENA PJESME: 1/10


Truth je jedanaesta pjesma.I bila je singl.I bila je čisto OK.Refren je super i opet hvala bogu na ovoj pjesmi jer isto malo spašava album.Sve u svemu nije baš da ju želim slušati ponovo ali ne kažem da je pjesma loša.


OCJENA PJESME: 5/10


Dvanaesta pjesma na albumu je Perfume.I zajedno sa Fragile,ova je pjesma ona od novih koje su barem mrvicu dobre.Pjesma je dosta sporija i laganija.Nemam više ništa za reći osim da je dosta dosadna :(


OCJENA PJESME: 3/10


I napokon,zadnja pjesma (trinaesta) je Precious -wedding extended ver.-,koja je fenomenalna!!
To je neka vrsta remixa,valjda.I počinje na početku samo sa onim crkvenim zborom i onda Yuna počinje pjevati,a muzika je skroz tiha kao da je i nema pa možeš čuti Yunin glas čisto.


OCJENA PJESME: 8/10



Na kraju krajeva,moram reći da me je Yuna jako razočarala,i da ovo njoj uopće ne liči.
Mislim da je najbolje da ovaj album uopće ne slušate,nego samo poslušate singlove.
Yuna na knjižici iz albuma kaže fanovima:"Volim vas sve!Ovim albumom vam dajem svoje srce".
Nije ni čudo da ju obožavam :)Ali,Yuna,ovo je definitivno za mene užas.
Stvarno se nisam ovako razočarala niti u jednom japanskom albumu.Mogli ste i primjetit da
sam bila malo i ljuta.Ali,nadam se da će drugi album biti bolji :)


OVERALL OCJENA: 3/10




Nema komentara: