srijeda, srpnja 07, 2010

[ALBUM] Namie Amuro - break the rules

























break the rules je 5. album Namie Amuro, izdan 20.12.2000.

break the rules se otvara kratkim interludeom RULE 8 AM. Sve što ima u njemu je snimka nekoga u kupovini u dućanu, većina bi se složilo, veoma čudan način za započeti album, no meni ne smeta jer mislim da se dobro tranzistira u sljedeću pjesmu.

OCJENA PJESME: 10/10

no more tears je re-cut singl izdan nakon ovog albuma. Pjesma dobro započinje album, sa svojim slatko-gorkim osjećajem nas upućuje u većinu tematike istoga. Ono što obožavam u ovom djelu je prekrasna instrumentacija i tužan ugođaj koje violine stvaraju. Na neki način, ova pjesma je i vesela, topla, gorko-slatka i tužna u isto vrijeme; veoma zanimljiv spoj osjećaja. Sviđaju mi se Engleske riječi, refren, verse-i i jednostavno cijela pjesma. Prateći vokali na kraju pjesme dodaju prelijepi blues osjećaj zbog kojeg obožavam pjesmu. Sam kraj je vjerojatno najlijepši i najtužniji dio pjesme. Zaključak: amazing pjesma.
"What's goin' on with you and me?
What's goin' on with you and me?"

OCJENA PJESME: 10/10

Tek albuma se dobro nastavlja sa better days. Ovo je još jedna heart-warming pjesma sa dosta bitter-sweet elemenata u sebi. Cijela pjesma je savršena, a pogotovo mi se sviđaju engleski dijelovi u refrenu (koji su jasniji na kraju pjesme). Sastavljena je od akustične gitare i harpe koje stvaraju veoma laid-back i umirujući osjećaj, za razliku od sljedećih pjesama na albumu.
"I’ll go wherever you are,
follow the moon
and the stars, cross over deserts and seas
to bring you back here with me
"

OCJENA PJESME: 10/10

Pjesma samog naziva albuma, break the rules sljedi i prekida slatki ugođaj albuma. Ovo je puno agresivnija pjesma, koja je popraćena repanjem Namie koje je stvarno dobro usklađeno. Obožavam kako je dinamična i zanimljiva. Većinom možemo zahvaliti kompozicijom versea za odličnost ove pjesme, jer refren može zvučati malo cheesy i ponovljiv nekima, ali meni je odlično uklopljen u pjesmu. Odlična pjesma.

"If the past is just the past, then when the hell was ever good?"

OCJENA PJESME: 10/10

LOOKING FOR YOU je prva pjesma od Amuro da je potpuno na Engleskom. Na početku može zvučati "glupo" zbog over the top riječi, ali kada bolje razmislite, ova pjesma ima takvu zanimljivu temu da je morate voljeti. Kada je slušam imam osjećaj izgubljenosti, kao da tražim nekoga i nemogu ga nikako nači. Ova pjesma, nakon break the rules nastavlja totalnu bespomoćnu i depresivnu atmosferu albuma, nešto što za mene opisuje ovaj cijeli album.

"I’m looking for you, I can’t find my way.
I’m lost in the stars that get in the way...
"

OCJENA PJESME: 10/10

PLEASE SMILE AGAIN (albumska verzija) je već izdan singl, samo ovaj put na albumu se pojavljuje sa jačim bassovima i rifovima gitare, uopće nije loše. PLEASE SMILE AGAIN je dijamant ovog albuma, jedna od najboljih pjesama. Isto tako nastavlja depresivnu, očajnu i mističnu atmosferu albuma. Ova pjesma je totalno kick-ass, teško je objasniti razlog. Refren i versei vam lagano ostaju u glavi i teško je prestati slušati ovu stvar kada se "zakačite" na nju. Ova pjesma započinje najbolji dio albuma.

"It’s none of my business, but it is my business,
Because we're connected by an invisible thread
"

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi jedna od mojih najdražih pjesama na albumu, never shoulda. OBOŽAVAM agresivne instrumente, riječi i cijelu tematiku pjesme. Refren može biti malo ponavljajući, ali je zato savršen i zaslužuje se ponavljati koliko god želi, što se mene tiče. Versei su čisto zlato, većinom zbog glazbe. Dallas je stvarno odlično kompozirao cijelu pjesmu, i zato mu svaka čast. never shoulda nastavlja depresivnu tematiku albuma sa svojom agresivnošću. Pogotovo je zanimljiv jedan dio na engleskom kada kaže "remember when you hurt me so?", koji meni totalno zvuči kao "remember when you hit me so?", ali to je vjerojatno samo lošiji Engleski Namie :)
"But on those nights when I wished I could see your smile,
You were laughing with someone, somewhere"


OCJENA PJESME: 20/20

EPICNESS se nastavlja sa CROSS OVER (albumska verzija). Ovo je još jedna najdraža pjesma s albuma, zbog svoje kick-ass atmosfere i kompozicije. Ovo je jedna od zvukom najmisterioznijih pjesama od Namie (zajedno sa Full Moon). Veoma je agresivna (kao i prethodne pjesme) i ima dinamičan pace. Još jedna stvar koju obožavam u albumskoj verziji pjesme je vjerojatno najbolji rap dio u jpop pjesmi ikad, kojega izvodi američki reper Poppa LQ. Ovaj dio je kao vrhunac cijele pjesme, i trebao je biti u singl verziji pjesme.
"Cross over...
It was just like me"

OCJENA PJESME: 20/20

I vjerojatno moja no.1 pjesma sa albuma GIRLFRIEND nastavlja agresivnost albuma, a i u isto vrijeme završava. Jednostavno obožavam ovu pjesmu do smrti, iako je skoro cijela na engleskom, kojeg Namie iznenađujuće dobro izgovara. Refren je toliko adiktivan, gotovo kao Put 'Em Up, i jedno vrijeme sam stavljala ovu pjesmu na repeat non-stop, iako se refren jako puno ponavlja u pjesmi, nisam ga se mogla nasititi. GIRLFRIEND je totalno kick-ass, a nemoram vam govoriti koliko obožavam ovakve pjesme.
"Out of all the things that I have been,
I never wanna be your girlfriend"


OCJENA PJESME: 20/20

Slijedi pjesma NEVER END. Ovdje stvari postaju totalno drukčije od cijeloga albuma, ali to ne znači ništa loše (iako iskreno, voljela bih još kick-ass pjesama kao što su prethodne). Ovo je totalno nostalgična balada koja je veoma dugačka i uključuje pjevački zbor. Ova pjesma je veoma popularna od Amuro i većina je obožavatelja smatra jednom od njenih najboljih pjesama ikad, sa čime se ja ne slažem. Dok je NEVER END sigurno lijepa pjesma, u njoj stvarno nema ništa posebno, i refren se ponavlja u nedogled, što bi bilo dobro da nije pomalo dosadan. Sve u svemu ovu pjesmu volim, ali je smatram malo lackluster za razliku od ostalih pjesama na albumu.

"Our future will
Never end, never end
"

OCJENA PJESME: 9/10

Nikada prije nisam voljela think of me, ali LOVE ENHANCED verzija pjesme sa istoimenog kompilacijskog albuma je promienila moje cijelo mišljenje o njoj. Tu istu verziju preferiram milijun puta više od ove, jer se sastoji od tužnog i prelijepog klavira na početku i kroz cijelu pjesmu, za razliku od ove akustične verzije koja nekako zvuči starinski. I vokali od Amuro me ne živciraju koliko me živciraju u ovoj verziji pjesme. Sve u svemu, ovo je jedna tužna pjesma koja ima dosta veselu glazbu za pratnju, i što da kažem? Obožavam ju!
"If this world without you is for real
Then I want to run away, I miss you so much"

OCJENA PJESME: 10/10

Još jedan interlude RULE 8 PM, je slična stvar kao i prvi interlude. Nemam što drugo za reći, osim da je dobro postavljen.

HimAWArI je veoma slična think of me, no more tears i better days tipa pjesama. Obožavam tužnu atmosferu ove pjesme, i vokali od Namie zvuče tako strained što izuzetno paše osjećaju depresije i usamljenosti koju ova pjesma odaje. Usamljenost - to je tema ove pjesme. Odlična pjesma po mom mišljenju za zatvaranje albuma ;) "Save me,
at least a little more than yesterday.
It doesn’t have to be with love,
just warmth will do
"

OCJENA PJESME: 10/10

Wow, ovo je jedan od mojih najdražih albuma od Namie, najviše zbog depresivne atmosfere, i zapravo skoro su sve pjesme tužne, negativne ili agresivne osim... NEVER END? Nisam u životu našla pop album koji ima toliko skrivenog značenja i osjećaja u sebi, teško je objasniti situaciju ovog fenomenalnog albuma. A uz to je i veoma zabavan. Cijeli PLEASE SMILE AGAIN - never shoulda - CROSS OVER - GIRLFRIEND niz pjesama je EPIC WIN. Stvarno izniman album. Drago mi je što ga imam.

OVERALL OCJENA: 10/10


Nema komentara: