utorak, listopada 13, 2009

[SINGLE]Ai Otsuka - Yumekui

























Yumekui je 12. singl Ai Otsuke, izdan 2.8.2006. Dospjeo je na 5. mjesto na Oricon Charts. Yumekui je bila glavna tema filma Tokyo Friends the Movie, u kojemu je i sama Otsuka glumila.

Yumekui je pjesma osrednjeg tempa sa lijepim vokalima Ai Otsuke, u kojoj su glavni instrumenti gitara i bubnjevi. Ovo je vjerojatno jedina A-strana Ai Otsuke koja mi se uopće ne dopada toliko. Pjesma nije toliko loša, ali u njoj nema ništa što bi me potaklo da je ponovo slušam, jednom riječju, poprilično je dosadna.

OCJENA PJESME: 6/10

S druge strane, ironično, tears je definitivno trebala biti A-strana. Ova pjesma ima sve što Yumekui nije imala, a to je emocije, remek-djelo skladbe i odličnu glazbu. Prvo, želim reći da samo probate poslušati instrumental verziju ove pjesme na ovom singlu, ja vam kažem da sam ja ostala bez daha. Ova pjesma ima najljepšu skladbu koju sam čula u životu. Naime, skladba je cijela klavir i violine, ali je naša nadarena Otsuka napravila remek dijelo samo sa ta dva instrumenta (među ostalima, ali ova dva prevladavaju). Skladba je preplavljena tugom, na početku me samo klavir potpuno rastuži, ali tek kada dođu violine... Pogotovo mi se sviđa pri kraju kada se svi instrumenti malo ojačaju i stvaraju tako depresivno-nostalgičnu atmosferu. Naravno, instrumental je dio originalne pjesme, dakle to je to, samo što kada Ai pjeva nemožete čuti većinu skladbe, i nju kao samu. Ovo je jedno remek-djelo pjesme koju obožavam, i moram joj dati "ocjenu titule", iako to veoma rijetke pjesme dobivaju. Da ne bi bila zabune, i riječi su u pjesmi odlčne, kakve samo Otsuka može napisati, kao i njen glas koji odlično oblikuje ovu pjesmu.

OCJENA PJESME: 20/20

Ovo je singl u kojemu je A-strana ne-tako-dobra, a B-strana remek djelo. Iako sam B-strani dala ocjenu titule, nemogu cijeloukupnom singlu dati najvišu ocjenu, jer tears sama zaslužuje tu titulu, a ne cijeli singl, sve zbog Yumekui. Mislim da ne bi bilo pošteno dati najveću ocjenu ovom singlu jer ga samo B-strana spašava, ali zato...

OVERALL OCJENA: 9/10


Nema komentara: