utorak, srpnja 12, 2011

[SINGLE]Kalafina - Magia

























Magia
je 9. singl Kalafine izdan 16.2.2011.

Neznam kako gospođa Yuki uspijeva ovo, ali čim sam čula preview ove pjesme pod imenom Magia mjesec dana prije izlaska singla, bila sam doslovno u šoku od epic zvuka i samo sam htjela JOŠ. Čekala sam i čekala da barem izađe radio rip ili spot pjesme, da je k vragom više napokon imam za slušati. Onda je izašla live verzija koju sam vrtila cijelo vrijeme. Onda je izašao singl i BAM! Napokon sam imala pjesmu i uživala u njenoj visokoj kvaliteti. Dok sam nekako, od tog svog hype-a očekivala da pjesma zvuči kao božanstvena, bila pomalo razočarana sa zvukom električne gitare jer mi je nekako zvučala umjetno. Ali nitko drugi se ne žali na ništa takvo tako da mi je to vjerojatno bilo samo u glavi jer sam očekivala da pjesma bude savršenstvo. Ova pjesma i JE savršenstvo. Sav taj potpisni zvuk Kalafine je svakako u pjesmi, i ova A-strana je tipa njihovih symphonic-rock pjesama (Mata Kaze ga Tsuyoku Natta), vodi ju velikom većinom Hikaru sa harmonizacijama ostalih cura, i bridge vodi naravno Keiko. Pogotovo moram pohvaliti predivnu harmonizaciju Wakane koja pjeva nekoliko oktava više iza Hikaru. Jedna riječ za opisati ovu pjesmu je moja prekorištena EPIC etiketa. Tematika pjesme je borba za svijet, i da je prastara magija za promijeniti svijet u našim rukama. Kako bilo, neznam da li Kalafina (tj. Yuki Kajiura) može pogriješiti sa bilo čime što izdaju. Pogledajte sve njihove pjesme - sva su remek djela, kao i ova pjesma.

OCJENA PJESME: 20/20

snow falling je veoma dobrodošla B-strana singlu. Ovo je balada koja kontrastira agresivniju A-stranu, i jednostavno je magična. Počinje sa Wakaninim predivnim glasom i laganim klavirom, te je cijelo djelo sastavljeno također i od violine, viole i violončela (moj najdraži instrument), i svi se tako predivno stapaju i stvaraju takav ugođaj i emociju te ima sposobnost da vam se uvuče u najdublji dio duše i potpuno vas oživi. Valjda je to specijalnost Kajiure. Mislim da je ova pjesma savršena za snježne dane, te će vas sigurno povući u taj fantastični svijet. Vokalno, sve pjevačice sudjeluju u pjesmi, najviše Wakana, tu i tamo Hikaru, najmanje Keiko. Moram pohvaliti i njihovu savršenu emotivnu izvedbu koja se odlično stapa sa isto tako emotivnom i prelijepom glazbom. Što da kažem? Svaka čast na još jednom remek djelu.

OCJENA PJESME: 20/20

Dok je Magia puno čvršći singl od prethodnog, nisam sigurna mogu li smatrati Magiu dražom pjesmom od Kagayaku Sora no Shijima ni wa, ali je definitvno negdje iza nje u mojim najdražim pjesmama od Kalafine. Ali zato je snow falling definitivno bolji od adore. Nakon svega, Magia je samo još jedan singl od Kalafine koji me ne razočarava u niti jednom pogledu. Nemogu više dočekati njihov slijedeći album, koji bi trebao izaći ove jeseni.

OVERALL OCJENA :20/20


Nema komentara: