ponedjeljak, listopada 12, 2009

[SINGLE]Ami Suzuki - Reincarnation






















Reincarnation je 31. singl Ami Suzuki, izdan 25.2.2009. Dospjeo je na 17. mjesto na oricon charts.

Svi znamo da Ami od FREE FREE/SUPER MUSIC MAKER slijedi electro pop vrstu glazbe, s time da i Reincarnation nije iznimka. Naime, glas Ami nije toliko vokodiran koliko u njenom radu sa Yasutakom Nakatom, i glazba je puno lakša, ali još uvijek ostaje electro-pop. Obožavam kako zanimljivo cijela pjesma zvuči, pogtovo kako počinje. U refrenu Ami se nekako "dere" cijelo vrijeme, iako to većini smeta, ja to smatram kao dio pjesme i meni zvuči stvarno odlično kada se sve iskombinira. Obožavam i to kako verse-i zvuče dosta tužno, a refren je pun pozitive i odaje sretan osjećaj. Ovo je nešto malo drugačije od Ami, ali samo malo, nakon Yasutake, ali to uopće ne znaći da je loše, zapravo, obožavam cijelu pjesmu, i stil u kojoj je rađena.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi Dub-I-Dub, pjesma koju je Ami obradila od jednoga Danskog dueta. Nikada nisam čula originalnu verziju ove pjesme, ali svi kažu da je verzija od Ami puno bolja. Ova pjesma je puno zabavnija od A-strane, sa jakim beatovima i ultra-catchy refrenom. Obožavam ovu pjesmu, stvarno je super obrađena i prezabavno ju je slušati. Versei zvuče nekako opušteno što mi se totalno sviđa. Ipak, mislim da mi je A-strana bolja zbog toga što je puno jedinstvenija od ove pjesme.

OCJENA PJESME: 10/10

Iako sam bila pomalo razočarana čuti da Ami neće više raditi sa Yasutakom Nakatom, ovaj singl me je totalno oduševio i skroz sam zaboravila na to. Obadvije su pjesme EPIC, što se drugo ima reći za to? Coveri mi se isto jako sviđaju, iako preferiram CD + DVD verziju covera (prva slika).

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: