nedjelja, siječnja 29, 2012

[ALBUM]Perfume - ⊿

























(Triangle) je drugi album electro-pop grupe Perfume, izdan 08.07.2009.


Album se otvara sa kratkim introm Take off, koji se može opisati samo jednom riječju - epic. U njemu čujete odbrojavanje popraćeno sa misterioznim la la la u pozadini. Neznam zašto ali bez tih la la la dijelova ovaj intro bi izgubio svu epic atmosferu. Cijeli intro je tako savršeno ispoliran sa odličnom fuzijom elektro glazbe i stvarno imate osjećaj da polijećete u sasvim drugi svijet (tj. svijet ovog albuma). Odličan intro.

OCJENA PJESME: 20/20

Nastavljanje otvarača albuma u prvu pjesmu love the world je sasvim čudan. Nakon što je album počeo sa mračnom atmosferom, odmah se naglo mijenja u ekstremno veselu i "poppish" electro-pop pjesmu. Svejedno, to mogu oprostiti, jer je ovo i više nego odlična stvar. S time moram reći da je ovo najveselija i vjerojatno s time najviše cheesy pjesma na albumu, ali nikako ne na loši način. Mogu stvarno reći da sam uživala u pozitivnosti koja teče kroz cijelo djelo, a pogotovo mi se sviđaju verse-i i riječi. Nemoram ni govoriti da mi se uopće nije sviđala kada sam ju čula prvi put, ali nakon vremena vas stvarno uhvati u svojoj light atmosferi. Definitivno za pjesme od Perfume općenito treba dosta vremena da se naviknete na njih, a pogotovo na ovu. Sve u svemu stvarno odlična pjesma.

OCJENA PJESME: 20/20

Kao i prethodna, i slijedeća pjesma je bila singl. Naime, Dream Fighter je čak milijun puta bolja od prethodne. Nije bila ljubav na prvo slušanje također, ali svejedno mi je sad jedna od njihovih najdražih pjesama. Refren je točka u kojoj najviše sjaji, dosta je dugačak za pjesmu od Perfume, ali totalno epic uz to. Verse-i nisu previše posebni sve do pre-chorusa koji je stvarno zlato. Stvarno me ohrabruje i lako mi se uživjeti u njenu savršenu melodiju. Također je dosta dinamična i nastavlja se kretati i svakim slušanjem postaje sve bolja. Svaka čast Nakata.

OCJENA PJESME: 20/20

Wow. Wow. WOW. Oprostite na pretjerivanju ali ja doslovno neznam gdje sam kada slušam edge (⊿-mix). Ovo je vjerojatno jedna od najboljih electo-pop pjesama u postojanju. To dokazuje iznimno savršena produkcija, te moje uživanje u svim detaljima kojima je obogaćena. Moram reći da dok sam ju već 7 puta preslušala, cijelo vrijeme do tada nisam imala pojma da traje skoro 9 minuta. Toliko vas uvuče u trans da izgubite sav pojam o vremenu. Isto tako, nekako mi se zapravo čini da je 9 minuta premalo i da je trebala biti duža. Da, toliko je slasna za moje uši. Jednostavno nešto radi sa mojim mozgom što nemogu opisati. Korištenje vokodera i hipnotičan način pjevanja rečenice "dandan suki ni naru" su tako savršeno spojeni da nemogu ni pričati o tome. Svaki dio u pjesmi je izniman i stvarno još uvijek nemogu vjerovati da sam ovakvo nešto propuštala sve do sada. Remek djelo.

OCJENA PJESME: 20/20

Slijedi NIGHT FLIGHT. Ova pjesma je također još jedna od mojih favorita na albumu. Inspirirana je glazbom iz 80-tih te zvuči dosta 8-bitno, ako ti ima smisla. Nadalje, tu istu glazbu obožavam i stvarno nekako zvuči posebno. Nešto što nećete čuti u današnjim popularnim pjesmama. Ali opet, toliko je catchy i presavršena za riječi. Stvarno epic electro-pop pjesma. To je sve što imam za reći.

OCJENA PJESME: 20/20

Slijedi djelo koje je više nekako R'n'B u zvuku, Kiss and Music. Beatove u pjesmi stvarno obožavam, kao i samu pjesmu. Nije ništa manje epic od prošlih pjesama, a refren stvarno obožavam do neizmjernosti. Cijela stvar je više opuštenija, pogotovo u verse-ima, te ima taj "lounge" osjećaj. No na kraju svega, stvarno je kratka i traje 2 minute i pol. Sve što imam za reći - ova pjesma ide na repeat cijeli dan!

OCJENA PJESME: 20/20

Album se nastavlja (i to tečući stvarno predivno) pjesmom Zero Gravity, koja je prva pjesma na istome da mi se nije previše svidjela. To ne znači da ju ne volim ili da je loša. Naprotiv, stvarno obožavam mix house i jazzy osjećaja, plus vokodirani vokali pjevačica umiješani u sve to stvaraju odličnu atmosferu. Još jedna dobra pjesma, ali ne toliko epic kao prethodne.

OCJENA PJESME: 10/10

No, ubrzo nastavljamo sa stvarno epic pjesmom I still love U. Nemogu opisat koliko obožavam početak pjesme, mislim da bi taj dio mogla slušati na repeat cijeli dan. Verse-i su dio gdje pjesma rastura sve oko sebe, te je refren po mojem mišljenju mogao biti puno bolji, ali i ovo je ok. Neznam zašto ali uvijek sam imala problema sa refrenom u ovoj pjesmi. Nekako nije previše poseban, dok u drugu ruku nekako joj stvarno paše. Riječi su također glavni dio pokretača pjesme (barem meni), te umiješani u ovakvu glazbu stvaraju taj osjećaj bespomoćnosti i jednostavno ju obožavam.

OCJENA PJESME: 20/20

The best thing stvarno mislim da nije mogla dobiti bolji naziv, jer uistinu je najbolja stvar na ovom albumu. Da, čak i bolja od edge koju sam prekomjerno hvalila. Neznam što je to u ovoj pjesmi ali sam doslovno luda za njom. Verse-i su dosta kratki, što nije ni toliko bitno jer je refren bolji od ičega na ovom albumu. Kada ovo slušam toliko se uživim u taj odličan beat i atmosferu sreće koju stvara. Obožavam riječi koje su na refrenu skroz na Engleskom, što je rijetkost da ispadnu dobro zbog engrisha koji može samo pogoršat stvari (u nekim slučajevima učiniti pjesmu zanimljivom), ali ovdje to stvarno savršeno funkcionira i cijelo vrijeme su mi riječi u glavi. Definitvno najbolja pjesma na albumu te remek djelo.

OCJENA PJESME: 20/20

Slijedi više instrumental pjesma Speed of Sound. Ovo zvuči više kao club glazba, te kroz nju čujete kako cure izgovaraju riječ po riječ na Engleskom (i bilo je zabavno pokušavati dokučiti što zapravo izgovore na svakoj riječi, haha). Ovo je po meni ok i uklapa se lijepo u tečnost albuma. Tako da je dobro došao dodatak. Ali opet, ništa previše posebno.

OCJENA PJESME: 10/10

Slijedi singl i moja prva pjesma koju sam čula od njih, ONE ROOM DISCO. Mogu reći da sam ju nakon vremena puno više zavoljela nego prije. No još uvijek mislim kako su versei predugački i nekada to stvarno zna narušiti zabavnost ove pjesme (pogotovo negdje pri kraju pjesme gdje sto puta vrte isti dio u verseu). Ali svejedno, refren je stvarno catchy i pjesma je prevesela i jednostavno vas povede. Vokodirani glasovi od pjevačica stvarno zvuče i preslatko, ali pošto to ide savršeno uz nju nemogu se žaliti. Sve pet i jedna od mojih najdražih pjesama od njih.

OCJENA PJESME: 20/20

Album zatvara Negai (Album-mix). Ovo je jedina balada na albumu, ali to stvarno lijepa. Sviđaju mi se violine u njoj te me zbog njih podsjeća na pjesmu flower od Ami Suzuki. Vjerojatno da kontrastira dužinu verse-a prethodne pjesme, ova stvar pak ima predugačke refrene. Iako su lijepi, jer se dosta ponavljaju nekako se čini kao da se pjesma samo drags on and on. Ali kao zatvarač albuma mi se stvarno sviđa i pjesma je stvarno dobra.

OCJENA PJESME: 10/10













Dugo sam oklijevala poslušati više stvari od Perfume. Ni sama neznam zašto. Njihovu glazbu producira Yasutaka Nakata, kojeg sam još odavno smatrala kraljem electo-pop glazbe. No sada sam preslušala sve njihove studijske albume, i mogu stvarno reći da mi se od svih Triangle najviše sviđa. Razlog tome je jednostavno što ima njihove najbolje pjesme, a i još jedan veći razlog je zato što je jedini koji ima čvrstu tematiku i teče predivno. JPN mi je odličan album ali ima par pjesama koje mi se uopće ne sviđaju, te album uopće nema tematiku već su samo pjesme sa singlova nabacane na njega, tj. album ima osjećaj BEST albuma, a to mi se nikako ne sviđa. GAME nisam pošteno preslušala više nego par puta tako da nemogu reći mišljenje o njemu još. Sve u svemu, Triangle je stvarno remek djelo albuma koje je visokokvalitetne produkcije. Njihov najbolji album IMO.

OVERALL OCJENA: 20/20


Nema komentara: