ponedjeljak, kolovoza 13, 2012

[SINGLE]Koda Kumi - feel





















feel je 24. singl Kode Kumi, izdan 11.1.2006.

Nisam očekivala da će moja najdraža pjesma od Kode Kumi biti jedna koja je već izdana prije dosta vremena, a koju uopće nisam čula do sada. Zapravo, do prije mjesec dana. Ali tako je ispalo, feel je jedna od najsenzacionalnijih pjesama koje sam ikada čula. Skroz je drukčija od njenih ostalih pjesama, a i bome nema joj baš slične općenito u jpop-u (barem koliko sam ja čula). Jedino što malo blizu dolazi je Dreaming I was dreaming od Amuro. feel ima dosta jazzy i lounge osjećaj, a u zadnje vrijeme totalno padam na takve pjesme. Glazba je veoma laid back, a refren je cijeli na Engleskom. Što me još više zadivilo je to da te riječi uopće nisu bile cheesy, nego jednom riječju odlične. Glas od Kumi stvarno paše ovakvim skladbama, iako inače ne volim boju njenog glasa. Obožavam "strings" u refrenu i kako predivno obavijaju taj cijeli poseban osjećaj koji kruži kroz djelo. Jedno vrijeme sam ga slušala po cijele dane, bez prestanka. Još uvijek sam intoksicirana predivnom atmosferom u ovom remek djelu i definitivno spada u moje najdraže pjesme ikada.

"Yes, the way that I take the music... You know something happened and dancing inside me. Feeling free and just close to me, That’s all."

OCJENA PJESME/OVERALL: 20/20

Vjerojatno najbolji singl od Kumi? Neznam, vjerojatno.




Nema komentara: