subota, studenoga 28, 2009

[ALBUM]alan - my life

























my life je 2. album alan, izdan 25.11.2009. Dospjeo je na 8. mjesto na Oricon Charts i postupno nastavio padati.

2. dugo očekivani album alan se otvara interlude-om reflection ~overture~. Možete zaboraviti lijepotu i misterij prošlog interlude-a Tennyo na ovom puno kraćem interlude-u, jer je ovo više alan sa disortiranim glasovima i mid-tempo glazbom. Iako je neuspoređiv sa Tennyo, još uvijek volim ovaj interlude, pogotovo pri kraju. Žao mi je što je taj zadnji dio trebao biti kratak. Iako sam na početku bila razočarana njime, ovaj interlude uistinu dobro otvara album, i nastavlja se na slijedeću pjesmu.


OCJENA PJESME: 10/10


Doalzimo na izdani singl Swear, koji ima malo produženi početak, ali sve u svemu isti je kao verzija sa singla. Ovu pjesmu još uvijek obožavam, iako ju većina ljudi ne podnose. Ima stvarno veseli i ugodan osjećaj. Naime, tema ove pjesme je "za bolju budućnost" i to stvarno dobro pokazuje. Ovo je jedna lijepa pozitivna pjesma, i iako sam svjesna toga da je baš ova pjesma toliko promijenila alan od njenih svih epic pjesama sa Voice of EARTH, barem je odlična, ako ne epic, za razliku od onoga što slijedi na albumu.


OCJENA PJESME: 10/10


Slijedi nova pjesma One. Ovo je još jedna tipična balada, koja me jako podsjeća na Liberty sa prošlog albuma. Začudo, nekako mi se ova pjesma jako dopada, iako je dosadna, ima lijepi refren i ok kompoziciju. Ali je previše generična i ništa se previše ne sjaji u njoj, osim možda toga da ima veseli osjećaj. Ali opet, zbog nekih čudnih razloga stvarno volim ovu pjesmu, nemogu dokučiti zašto.


OCJENA PJESME: 8/10


Slijedi piano balada, Mitsumeteitai. Još kada sam čula preview ove pjesme, znala sam da ću je voljeti. Obožavam dijelove prije refrena i sam refren jer alan pjeva sa puno više emocija i riječi su lijepe. Ipak, ne mogu je slušati više od 2 puta zaredom. Jednostavno nema taj epic feeling u sebi da vas natjera da je stalno slušate, iako je veoma dobra pjesma.


OCJENA PJESME: 9/10


Slijedi Namida (Smooth Jam Mix). Jednostavno želim ubiti avex jer su stavili ovaj remix tu. Da ne govorim koliko su unakazili prelijepu pjesmu Namida sa njenog singla Megumi no Ame, oni su morali baš staviti remix u tracklist. To meni govori nešto kao "ah, nismo imali više ideja za išta pa smo stavili ovaj remix tu". Barem nisu napravili još jednu dosadnu generičnu pjesmu i prislili me da ju zavolim kad smo kod toga. Kako bilo, Namida je inače imala prelijepi tradicionalni osjećaj i bila je prepuna emocija, a ovaj remix to sve oduzima. Glazba je nekako uklopljena u cijeli feel ovg albuma, što znači dosadan i generičan.


OCJENA PJESME: 2/10


Prelazimo na nešto puno drugačije od alan, Lost Child. U ovoj pjesmi na primjer, je dokazana promijena alan. Ova je pjesma naime više R&B pjesma, pa ako je to alan, ja neznam. Nije važno, jer ovu pjesmu za promijenu obožavam. Ima stvarno zanimljivu instrumentaciju i zabavan refren, pogotovo sa riječima "I'm crazy, crazy for you", koji mi se začudo sviđaju. Backing vokali nakon refrena su isto lijepo stopljeni sa pjesmom. Ipak, puno toga nedostaje ovoj pjesmi, ali ima puno više šasne da je poslišam više puta, za razliku od nekih pjesama na albumu.


OCJENA PJESME: 9,5/10


Slijedi Butterflies. Iz nekoga razloga ova pjesma mi nikako ne "sjeda". Ima stvarno nezanimljivi verse i riječi su totalno glupe. Nisu glupe ali su o glupoj temi s kojoj se uopće ne mogu povezati. Ima glazbu sličnu pjesmi Sora Uta, ali opet nimalo epic kao ona. Backing vokali mi se uopće ne sviđaju jer zvuče previše cheesy. Još uvijek neznam što mislim o ovoj pjesmi, nekada mislim da je stvarno dobra, ali nekada je nemogu ni preslušati do kraja.


OCJENA PJESME: 6/10


Slijedi interlude Essence of Me. Opet nove stvari za alan ovdje nalazimo, jer sve zvuči nekako electro-pop. Bez obzira na sve promijene, ovaj duži interlude mi se sviđa, pogotovo na kraju. I možemo čuti alan kako pjeva u diortiranom glasu. Ok je sve u svemu.


OCJENA PJESME: 8,4/10


Call my name slijedi na albumu. Iako su me na početku živcirali "are you ready?" dijelovi, prešla sam preko toga, jer ova pjesma je puno bolja od većine na albumu. Dijelov prije refrena su stvarno odlični, kao i sam refren. Iako volim ovu pjesmi, opet nema nikakvog epic faktora i nekako je bleh bez toga. Ovo je još jedna teško promijenjena pjesma od alan, jer je R&B i veoma liči na Lost Child.


OCJENA PJESME: 9,7/10


Shiroi Tsubasa slijedi na albumu. Obožavam violine u ovoj pjesmi, iako je ovo još jedna dosadnija balada. Glas od alan je veoma umirujući i atmosfera pjesme mi se sviđa. Bez obzira na to, ovo je još jedan filler koji zvuči previše dosadno, iako ima lijepu instrumentaciju.


OCJENA PJESME: 6/10

Nobody knows but me je alan sama kompozirala i napisala riječi uz malu pomoć. I na svu sreću, jer alan zna kompozirati, ovo je veoma dobra pjesma i stvarno se izdvaja iz svih pjesama na albumu. Glazba se sastoji od klavira, frula i sličnih instrumenata, što ju čini sličnijom njenom starom albumu. Refren je stvarno najzanimljivi dio u pjesmi. Možemo vidjeti da je ova pjesma o usamljenosti, i odaje točno takav osjećaj. Sve u svemu pjesma mi se sviđa, iako opet nije nikako epic.


OCJENA PJESME: 9,8/10


Slijedi spas u zadnji čas kada BALLAD ~namonaki koi no uta~ započne svojom predivnom mističnom i anđeoskom atmosferom. I hvala Bogu, ali alan napokon WAILA. Kada započne ova pjesma možda će te se pitati je ste li na pravom albumu, jer ova pjesma rastura sve balade za redom na njemu. Ova balada ima sve što nismo uspjeli dobiti u ovom albumu, epic osjećaj, epic instrumentaciju, epic kompoziju i epic tužan osjećaj koji vam prolazi kroz tijelo kada slušate pjesmu. Ova pjesma zajedno sa slijedećom ne zaslužuje takvo mučenje, biti stavljena na tako generičan album. Ova pjesma je totalno izvan mjesta i trebala je biti zadržana na Voice of EARTH, baš kao i slijedeća pjesma.


OCJENA PJESME: 10/10


Kuon no Kawa kao da nas bolno podsjeća na uspomene sa njenog prošlog albuma. Ovo je najbolja pjesma na albumu, koja je trebala bolje biti na VoE, kada smo kod toga. Ova pjesma čak prelazi sve faktore značenja EPIC. Nakon što smo prošli kroz sve mučenje na albumu, neznam što da stvarno mislim kada ova pjesma "kicks in". Ova pjesma nema veze s vezom ovog albuma. Kao i BALLAD, Kuon no Kawa ima sve što je novima pjesmama nedostajalo, pogotovo naše stare alan, tradicionalnih elemenata i wailing.


OCJENA PJESME: 10/10

my life nas potpuno iznenađuje jer je jedina nova pjesma na albumu koja ima taj epic osjećaj za kojim već svi umiremo. my life je naime o smrti, i riječi su predivne. Ovo je balada, koja počinje nježnije i na kraju se stvarno pretvori u epic pjesmu. Stvarno obožavam svu napetost, pogotovo bridge jer kao i BALLAD zvuči stvarno anđeosko. Ova pjesma ima čak i spot, a i zaslužila ga je.


OCJENA PJESME: 10/10


my life je definitivno najrazočaravajući album ove godine. Neznam što da mislim o alan. Ja nemam ništa protiv toga da izvođač isproba nešto novo i eksperimentira, zapravo to volim, ali previše je previše. I sve bi bilo u redu da je eksperiment dobar, ali u našm slučaju, užasan je. Mogla je barem izdati još jedan album poput Voice of EARTH i onda mjenjati svoj zvuk ili što već. Ovom albumu je sve sve sve nedostajalo. Ne razumijem zašto je alan toliko promijenila ono što je bila. Njenu sam glazbu obožavala zbog njenih prelijepih pjesama o prirodu, bilo da su o blagoslovljenoj kiši, vječnoj rijeci, nebu, zemlji, vjetru, planinama, itd. Kao i tradicionalnoj glazbi i njenom predivnom wail-u kojim može micati planine. Stvarno neznam što da mislim o albumu, dok sam razočarana, pjesme uopće nisu loše i imaju svoj okus koji nije loš, ali mi je stvarno dosta generičnog sranja (oprostite na izrazu, ali većina albuma stvarno je generično sranje) kojeg neću nikada htjeti slušati. Nadam se da se alan "osvjesti" i vrati odličnoj glazbi kakvu je uvijek radila.


OVERALL OCJENA: 7/10


Nema komentara: