utorak, siječnja 01, 2013

[SINGLE]Mai Kuraki - Koi ni Koishite/Special morning day to you



















Koi ni Koishite/Special morning day to you je 38. singl Mai Kuraki, izdan 15.8.2012.

Prva A-strana singla, Koi ni Koishite je bila pjesma koja je zapečatila moju odluku da poslušam cijelu diskografiju Mai Kuraki (što je na kraju bila savršena odluka). Neznam zašto i kako, ali Giorgio Cancemi stvarno ima neku moć što se tiče stvaranja glazbe (barem one glazbe koju stvara za Mai). Ne moram ni reći da je ovo jedna od mojih najdražih pjesama od nje, jer čim vidite ime Giorgio Cancemi znate da je tako. Sada, ne znam što me tako ponese u ovoj pjesmi; jesu li to predivne violine nakon prva dva refrena, ili pak prelijepe romantične riječi, ili sama božanstvena atmosfera djela. Slušajući ovo imam osjećaj kao da sam u slatkome raju i pjevam pjesmu ljubavi životu. Neznam, ali nemogu opisati što osjećam dok ovo slušam i koliko samu pjesmu obožavam. Ima isti slatki, nježni i zajedno sa time tužan i nostalgični osjećaj kao Your Best Friend (koju sam već nahvalila u prethodnoj recenziji). Jedina primjedba možda bi mi bila to što je pjesma dosta kratka, jer uvijek me ostavi samo da želim još i još nakon što završi. Svaka čast i definitivno želim još ovakvih predivnih pjesama od Cancemi-a.

OCJENA PJESME: 20/20

Special morning day to you je slijedeća A-strana i, iako nije toliko savršenstvo i raj za uši kao prethodna pjesma, nije nimalo loša pjesma. Upravo suprotno, veoma je uplifting i zabavna za slušati. Moram napomenuti kako je ova pjesma dosta različita od bilo čega u njenoj diskografiji, ali je veoma dobrodošla promjena. Na prvih par slušanja se ne ističe dosta, no vrijedi se zagrijati za nju jer je uistinu odlična kada vam priraste. Riječi i atmosfera su totalno puni nade i pozitivnosti, te me s toga cijela tematika pjesme podsjeća na OVER THE RAINBOW, iako po glazbi Koi ni Koishite je veoma slična istome albumu. Stvarno nemam primjedbe na ovu pjesmu, i Tokunaga Akihito je i ovaj put odlično odradio svoj posao.

OCJENA PJESME: 20/20

Stvarno mi je drago što sam odlučila poslušati ovaj singl i s time završiti s cijelom njenom diskografijom na mojim ušima (ako to ima smisla). Zbog nekog razloga imam osjećaj da će jedino druga A-strana singla uspijet na album (vjerojatno jer Mai često bira druge A-strane za albume, a prve ne stavlja). Što je velika šteta, no potiče me da kupim singl što vjerojatno i hoću uskoro. Ovaj singl je, nemoram govoriti, savršenstvo. Također jedva čekam na slijedeći singl, TRY AGAIN, koji će izaći 6.2.2013.

















Nema komentara: