utorak, listopada 27, 2009

[ALBUM]Namie Amuro - STYLE

























STYLE je 5. album Namie Amuro izdan 10.12.2003.

STYLE se otvara pjesmom Namie's Style, koja nas odmah upućuje u opću temu albuma, tj. njegov zvuk i stil svojom tipičnom indijsko-tradicionalno-modernom R&B glazbom. S time rečenim, obožavam kako ova pjesma otvara ovaj album na tako senzualan način. Naravno, ova pjesma mi se ne sviđa samo kao otvarač albuma, nego kao i sama pjesma. Sviđaju mi se svi dijelovi u njoj, pogotovo "na na na na na na" koje čujemo u pozadini tijekom refrena. Stvarno je odlično kompozirana i započinje ovaj album savršeno.


OCJENA PJESME: 10/10


Indy Lady se odmah pojavi nakon Namie's Style (sa veoma odličnim flowom iz prve pjesme u drugu). Početak je malo creepy (i da budem iskrena mogla bih živjeti bez njega, zbog nekoga čudnoga razloga mi se nikako ne sviđa), ali se zato ostatak pjesme za sve iskupi. Stvarno obožavam jake beatove u ovoj pjesmi tijekom refrena (kao da netko čekićem lupa o kamen, ili tako nešto), ali i sve ostalo. Refren je stvarno zabavan i jako laid back. Razna šaptanja Namie tijekom pjesme su se stvarno super uklopili u pjesmu. Reper koji pjeva uz Namie nije toliko naporan, hvala Bogu, ali na kraju me nekako mrvicu smeta, ali mogu na to zaboraviti. Za informaciju, ova pjesma je bila cover (neznam koga a i nije me briga jer Namie uvijek napravi puno bolje pjesme od originala). Ovo je tek još jedna win pjesma.


OCJENA PJESME: 10/10


Nakon win pjesme prelazimo na EPIC. Put 'Em Up je vjerojatno (da ne bi bilo WANT ME, WANT ME bila bih sigurna u to) moja najdraža pjesma od Namie. Ova je pjesma poput droge, tako ju je najjednostavnije opisati. Već sam recenzirala ovu pjesmu, tako da ću se ovdje držati kraćeg opisa. Put 'Em Up je jednostavno toliko catchy, sa dosta ponavljanja refrena na kraju (što je odlično jer je refren najbolji dio ove droge ;D. Jedno sam vrijeme imala ovu pjesmu na repeat cijelo vrijeme (doslovno ništa nisam slušala osim ove pjesme čak i 2 tjedna) i pjevala refren nakon refrena cijelo vrijeme kao da je nešto ludo ušlo u mene. Refren je samo jedan od šarma ove pjesme, jer su versei stvarno brzi (probajte ih pjevati sa točnim riječima D=), catchy i jednostavno savršeni, kao i cijela pjesma. I hands down, ovo je najbolja pjesma na albumu.


OCJENA PJESME: 20/20


Nakon Put 'Em Up slijedi SO CRAZY. Ovo je isto tako R&B pjesma (ali skoro je i cijeli album, tako da...), ali nema taj indijski zvuk u sebi kao većine pjesama na albumu (ni Put 'Em Up nema, to je vjerojatno jer su obje pjesme bili singlovi prije albuma, ako to ima smisla?). Stvarno volim SO CRAZY, ima stvarno dramatičan zvuk overall, i pjesma je stvarno dobra. Versei su zanimljivi i glazba je super, što drugo reći? I btw. bridge ove pjesme je nešto najbolje na svijetu.


OCJENA PJESME: 10/10


Stvari se okreću malo naopako nakon SO CRAZY sa pjesmom Don't Lie To Me. Dobro je to što sam ju poslušala dosta puta prije nego što sam pisala ovaj review, jer bih joj vjerojatno dala najmanju ocjenu. Naime, ova pjesma je balda, sa malo R&B inspiracije u sebi. Veoma je laid back i na početku mi je bila dosadna. Sada mi je ova pjesma stvarno slatka i puno zaniljmljivija. Ono što mi se stvarno sviđa je to kako i ova pjesma uključuje pomalo indijskih (može biti i kineskih, japanskih, trenutno sam previše zbunjena sa time. Ali ću to zvati indijskim jer mi tako cijeli album daje vibe.) strings-a u pozadini (samo mrvicu tijekom refrena, ali mogu se čuti kristalno čisto). Cijela je pjesma mid-tempo, i ništa puno se ne događa u njoj ali mogu reći da mi se ipak jako sviđa.


OCJENA PJESME: 7/10

CHANGED OPINION: 10/10

LOVEBITE puno popravlja stvari. Stvarno se čudim kako mi se ova pjesma nije prije svidjela. Svejedno, ovo je još jedna odlična pjesma na albumu. Versei su stvarno predobri, veoma laid back ali sa odličnom i zanimljivom kompozicijom. Pogotovo mi se sviđaju dijelovi sa klavirom jer zvuče predivno. Još jedan predivan aspekt pjesme je refren. I engleski mi se stvarno sviđa jer zvuči stvarno zabavno i zanimljivo. Ovo je još jedna predivna pjesma i zaslužuje svu ljubav od obožavatelja Namie Amuro.


OCJENA PJESME: 10/10


Slijedi balada Four Seasons. Druga rečenica u recenziji prethodne pjesme vrijedi isto tako i za ovu. Ova balada je predivna, sa stvarno lijepim riječima. Naime, najbolji dio pjesme je refren, definitvno. U njemu se stvara tako lijepa tenzija i prepun je emocija. I ova pjesma ima malo spomenutih Indijskih zvukova u sebi, što još lijepše oblikuje temu albuma. Stvarno obožavam ovu pjesmu. Engleski je isto tako dobar, iako ne u nekim dijelovima, ali su drugi super. Refren se ponavlja dosta na kraju što je dobro jer je to najbolji dio pjesme. Stvarno predivna pjesma.


OCJENA PJESME: 10/10


Slijedi uistinu tradicionalno-moderno R&B inspiriana pjesma, kolaboracija saVERBAL i Arkitec, Fish. Ovdje je onaj indijski zvuk najviše naglašen od svih pjesama. I da dodam samo, ovu pjesmu OBOŽAVAM. Glazba je stvarno prezabavna i kompozicija je odlična, ali refren je najbolji dio pjesme. Reperi nisu tako loši, kao što inače budu u pjesmama od Namie, tako da ne uništavaju ovu pjesmu, hvala Bogu. Naime, refren je stvarno prezabavan. Najviše zbog pomalo smiješnih riječi na Engleskom, uistinu neznam što točno priča jer čujem puno različitih riječi u samo jednoj riječi. Ali baš zato obožavam ovu pjesmu. Jedna od najboljih pjesama na albumu.


OCJENA PJESME: 10/10


gimme more meni osobno nije nešto posebno, zapravo stvarno mi se refren ne sviđa zbog riječi, ali moram priznati da su beat i glazba stvarno odlični. Ovo je još jedna jako indijski inspirirana pjesma, sa puno agresivnijom glazbom. Versei su ok, i cijela pjesma je kada bolje razmislim začuđujuče dobra. Možda s vremenom puno više zavolim ovu pjesmu. Ali za sada je ok.


OCJENA PJESME: 8/10

CHANGED OPINION: 10/10


As Good As je slijedeća pjesma na albumu, koja je isto cover. Stvarno sam bila iznenađena kada sam vidjela da dosta ljudi smatra ovu pjesmu njihovom najdražom pjesmom od Namie ikad. Za mene, iskreno, nije ništa tako posebno. Naravno, ima dobar refren i kompoziciju, ali ništa previše što bi me potaklo da slušam ovu pjesmu. Ne kažem da mi je ovo najgora pjesma na albumu, jer mi se veoma sviđa (mislim da je za mene najgora Don't Lie To Me, ali mislim da ipak nemam najgoru pjesmu na ovom albumu) i nešto je svježe od Namie. Da nadodam, refren je cijeli na Engleskom i Namie stvarno dobro zna izgovarati riječi za razliku od većine Jpop pjevačica, ali dosta o tome. U redu pjesma.


OCJENA PJESME: 8,4/10


Slijedi shine more, koju obožavam. Glazba ima strings u sebi, i nekako zvuči Španjolsko (ali samo ti dijelovi sa strings, ne cijela pjesma). Refren je catchy i awesome. Glas Namie mi se pogotovo sviđa jer je tako snažan. Ono što najviše obožavam u ovoj pjesmi je bridge, gdje Namie kaže "Everybody heals, everybody heals", a riječi su zapravo "Everybody hears, everybody hears", što mi je stvarno preslatko i ovo je jedan od najboljih win engrisha out there =D. Cijela pjesma je super, što više reći?


OCJENA PJESME: 10/10


Slijedi Come. Prije nego što išta kažem o njoj, moram vam reći da sam ovu pjesmu prije doslovno mrzila. Mislim, nisam je mrzila, ali nekako koliko sam je god slušala nisam je mogla zavoljeti. Sada sam je ipak totalno zavolje. Isto mi se dogodilo sa Dr., trebala sam slušati pjesmu sto puta da je napokon zavolim xD. Ali mi je to sada jedna od najboljih pjesama od Namie. Vratimo se mi na Come (da, znam da lagano skrenem sa teme!). Come je puno više pop nego išta drugo na albumu, i meni najbolji dio je zasigurno refren, ali cijela pjesma je kick-ass, donekle. Nekako mi daje osjećaj kao da sam u svemiru ili nešto tako. Come je isto bila cover.


OCJENA PJESME: 9/10


Slijedi zadnja pjesma na albumu, balada Wishing On The Same Star, koja je tek još jedan cover. Ovu pjesmu obožavam, i ostaje duboko u mojem srcu kao jedna od mojih najdražih balada Namie Amuro. Sve u pjesmi je predivno, instrumenti, kompozicija, refren, verse-i... Obožavam kako ova pjesma napreduje do kraja i kako Namie pjeva sve jače i jače do zadnjeg refrena. Wishing On The Same Star se sastoji od klavira, violine i efekata (koji mi inače smetaju, ali u ovoj pjesmi ne toliko). Svaki put kada čujem ovu pjesmu pomislim na zvjezdano nebo, i pjesma u meni budi veliku snagu i nadu i ako to nije motiv za slušanje ove pjesme neprestano, onda neznam što je.


OCJENA PJESME: 10/10


STYLE je vjerojatno moj 2. najdraži album od Namie, ali je ipak zajedno na tom mjestu sa Queen of Hip-Pop. Ovaj album ima sve što obožavam kod albuma, a to je odličan flow iz pjesme u pjesmu, vlastiti stil i temu. Sve pjesme volim, možda od nekih nisam veliki obožavatelj ali definitivno nema pjesme koja mi se niti ne sviđa niti da ju mrzim. Sve su pjesme kvalitetne, iako bi možda sumnjali u tu kvalitetu nakon što čujete ovaj album prvi put, ali mu definitvno vrijedi dati priliki. Ja jesam, i nisam požalila, štoviše, postala sam obožavateljica još 4 pjesme od Namie.


OVERALL OJCENA: 10/10



Nema komentara: