utorak, srpnja 24, 2007

[REVIEW][SINGLE]ERIKA - FREE



FREE je prvi debut singl
glumice i pjevačice Erike Sawajiri.
Izdan je 4.7.2007. i uspio na prvo mjesto
po prodaji (50,287 kopija prodano)
Erika Sawajiri je prije imala singl nazvan
Taiyou no uta ali pod drugim imenom Kaoru Amane,
koju je glumila u drami isto tako nazvanoj Taiyou no uta.

FREE je prva pjesma na singlu.Pjesma mi se veoma sviđa kao njena prva pjesma i stvarno je dobra.To je rock pjesma koja stvarno ima dobar tempo i iznenadio me glas Erike.
Svi djelovi u pjesmi su mi odlični!Nadam se da će Erika nastviti ovako.



OCJENA PJESME: 9/10



Druga pjesma je FANTASY.Ova pjesma je dosta drukčija od FREE, i nije mi se baš svidjela,
pogotovo onaj muški glas s kojim se otvara pjesma.Nekako mi cijela pjesma zvuči kao remix,
i malo sam razočarana,tj. dosta,jer u ovoj pjesmi Erika samo ponavlja neke riječi cijelo vrijeme...




OCJENA PJESME: 3/10



Time to go home je zadnja originalna pjesma na singlu.I ova pjesma je rock,svidjela mi se,ali to bi bilo samo zbog refrena.Ali pjesma nije loša.




OCJENA PJESME: 4,5/10




U singlu je još jedan instrumental za FREE (kojega ni ovaj put nemam :(,ali ako nabavit uploadat ću).Ovaj singl kao debut mi se svidio,bolje rečeno samo mi se pjesma FREE svidjela,ali to je puno.Inače,razlog zašto sam poslušala ovu pjevačicu (i glumicu) je zato što sam pogledala jednu Jdramu "1 Litres of tears" u kojoj Erika glumi bolesnu djevojku koja na kraju umire :(.
Ta drama mi je skoro pa i najdraža i preporučujem da ju pogledate (najbolja Jdrama mi je "Nobuta wo produce").




OVERALL OCJENA: 5/10






Nema komentara: